Archiwalne

MediaTel wprowadza telefonię komórkową pod marką Telepin mobi

25.06.2008

Operator telekomunikacyjny MediaTel SA rozpoczyna świadczenie usług telefonii mobilnej jako MVNO.

Oferowane usługi typu przedpłaconego (pre-paid) kierowane są przede wszystkim do grup etnicznych i obcokrajowców z długookresowym terminem pobytu w Polsce, a także innych osób wykonujących dużą ilość międzynarodowych połączeń telefonicznych.

Usługi mobilne MediaTel SA oferuje pod marką Telepin mobi. Nowa marka będzie funkcjonować równolegle z istniejącą od 9 lat marką Telepin, która jest najdłużej obecną na polskim rynku kartą telefoniczną, służącą do tanich połączeń międzynarodowych.

Przewagę konkurencyjną Telepin mobi zapewni atrakcyjna cenowo oferta połączeń międzynarodowych, precyzyjnie skonstruowana sieć dystrybucji starterów i kodów doładowujących oraz wieloletnie doświadczenie w sprzedaży usług przedpłaconych pod marką Telepin.

Marcin Kubit, Prezes Zarządu, powiedział: „Zakończyliśmy pierwszą fazę budowy grupy kapitałowej. Zgodnie z przyjętą strategią MediaTel rozpoczyna działalność na nowych rynkach. Bardzo dobrze znamy profil klientów, do których chcemy dotrzeć, chociaż sam rynek komórkowy jest dla nas nowy. Wierzymy w sukces nowej usługi, gdyż zaoferujemy naszym dotychczasowym oraz potencjalnym klientom to w czym jesteśmy najlepsi, czyli połączenia międzynarodowe. Jedyna różnica polega na tym, że zmieni się medium transmisyjne. Użytkownicy naszych kart-zdrapek nie będą już musieli szukać telefonu stacjonarnego, żeby tanio zadzwonić za granicę. Wraz z Telepin mobi skorzystają z naszej usługi przez telefon komórkowy.”

Prognozowana ilość użytkowników Telepin mobi na koniec 2008 roku ma wynieść ok. 20 tys.

źródło: MediaTel

News Pendrive z logo firmy - jak dopasować pojemność, design i funkcje do potrzeb odbiorców

Technologia pędzi do przodu, wymuszając na firmach ciągłe poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań, także w obszarze gadżetów reklamowych. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Jak sklepy mogą zwiększyć swoje cyberbezpieczeństwo w sezonie świątecznym?

Okres zimowy oznacza dla sprzedawców nie tylko wzmożoną aktywność handlową, ale i zwiększone ryzyko ataku. Hakerzy kierują swoją uwagę zwłaszcza tam, gdzie w grę wchodzą duże pieniądze, a do takich zdecydowanie należą zakupy przedświąteczne. Jednak bezpośrednim celem cyberprzestępców są nie tylko finanse. Ze względu na obecną cyfryzację i wszechobecność płatności online, potężna ilość wrażliwych danych przechowywanych przez organizacje detaliczne stanowi ogromną zachętę dla wielu hackerów czytaj więcej

Wiadomości firmowe Jak media społecznościowe zagrażają bezpieczeństwu informacji?

Współczesne firmy działają w bardzo złożonych środowiskach bezpieczeństwa. Z jednej strony rośnie krajobraz zagrożenia, a cyberprzestępcy stają się coraz bardziej wyrafinowani w swoich atakach w miarę uzyskiwania dostępu do nowych narzędzi (np. sztucznej inteligencji) czy ofert (hakowanie jako usługa). Z drugiej strony organizacje mają do czynienia z danymi bardziej wrażliwymi niż kiedykolwiek. To sprawiło, że zaczęliśmy się domagać lepszych praktyk w zakresie bezpieczeństwa. czytaj więcej

News Jak porównać oferty operatorów komórkowych?

Oferty operatorów komórkowych zapewniają podobne usługi, ale różnią się pod względem kosztów i zasad. Wybór operatora musi być dokonany indywidualnie. czytaj więcej