Archiwalne

MediaTel wprowadza telefonię komórkową pod marką Telepin mobi

25.06.2008

Operator telekomunikacyjny MediaTel SA rozpoczyna świadczenie usług telefonii mobilnej jako MVNO.

Oferowane usługi typu przedpłaconego (pre-paid) kierowane są przede wszystkim do grup etnicznych i obcokrajowców z długookresowym terminem pobytu w Polsce, a także innych osób wykonujących dużą ilość międzynarodowych połączeń telefonicznych.

Usługi mobilne MediaTel SA oferuje pod marką Telepin mobi. Nowa marka będzie funkcjonować równolegle z istniejącą od 9 lat marką Telepin, która jest najdłużej obecną na polskim rynku kartą telefoniczną, służącą do tanich połączeń międzynarodowych.

Przewagę konkurencyjną Telepin mobi zapewni atrakcyjna cenowo oferta połączeń międzynarodowych, precyzyjnie skonstruowana sieć dystrybucji starterów i kodów doładowujących oraz wieloletnie doświadczenie w sprzedaży usług przedpłaconych pod marką Telepin.

Marcin Kubit, Prezes Zarządu, powiedział: „Zakończyliśmy pierwszą fazę budowy grupy kapitałowej. Zgodnie z przyjętą strategią MediaTel rozpoczyna działalność na nowych rynkach. Bardzo dobrze znamy profil klientów, do których chcemy dotrzeć, chociaż sam rynek komórkowy jest dla nas nowy. Wierzymy w sukces nowej usługi, gdyż zaoferujemy naszym dotychczasowym oraz potencjalnym klientom to w czym jesteśmy najlepsi, czyli połączenia międzynarodowe. Jedyna różnica polega na tym, że zmieni się medium transmisyjne. Użytkownicy naszych kart-zdrapek nie będą już musieli szukać telefonu stacjonarnego, żeby tanio zadzwonić za granicę. Wraz z Telepin mobi skorzystają z naszej usługi przez telefon komórkowy.”

Prognozowana ilość użytkowników Telepin mobi na koniec 2008 roku ma wynieść ok. 20 tys.

źródło: MediaTel

News Jak porównać oferty operatorów komórkowych?

Oferty operatorów komórkowych zapewniają podobne usługi, ale różnią się pod względem kosztów i zasad. Wybór operatora musi być dokonany indywidualnie. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Fibo - nowa marka światłowodowych mediów domowych

DG-Net S.A. wprowadza na rynek telekomunikacyjny markę – FIBO. Nowy operator dostarcza klientom symetryczny Internet światłowodowy 10 Gb/s, telewizję światłowodową w jakości HD oraz usługi mobilne. czytaj więcej

T-Mobile Justice gwiazdą T‑Mobile Electronic Beats Festival, który odbędzie się w dniach 28 - 30 września w Warszawie

T‑Mobile z dumą prezentuje pełny line-up zapowiadanego festiwalu T‑Mobile Electronic Beats. Już 29 września w Teatrze Nowym w Warszawie jako headliner wystąpią Justice ze swoim DJ Setem! Tego wieczoru zagrają także Maribou State, Meute oraz wszystkie gwiazdy projektu T‑Mobile Electronic Beats POWROTY – na jednej scenie. Bilety trafią do sprzedaży 20 września br. via Going. czytaj więcej

Netia Netia z ofertą innowacyjnych rozwiązań WiFi marketingu dla biznesu

Netia, jako pierwszy operator telekomunikacyjny w Polsce, wraz w usługami dostępowymi, zaoferowała swoim Klientom biznesowym pełen pakiet narzędzi analitycznych WiFi Marketing. Rodzina rozwiązań pod marką Netia WiFi Marketing pozwala firmom zwiększyć przychody, pozyskać nowych Klientów, a także wzmocnić ich lojalność. czytaj więcej