Archiwalne

Migracja nowych użytkowników do FreecoNet

12.08.2010


Rozpoczęło się przenoszenie kont użytkowników Tlenofonu na platformę FreecoNet. To kolejny etap fuzji dwóch operatorów, po udostępnieniu darmowych rozmów między użytkownikami. Do FreecoNet migrują także klienci innych dostawców VoIP. Firma zakończyła niedawno przenoszenie kont z IPTanifonu oraz Mediatela 4B. W najbliższym czasie zaplanowane są migracje użytkowników kolejnych dwóch operatorów.

Po fuzji FreecoNet i Tlenofonu, ogłoszonej w lutym br., nowo powstała spółka FreecoNet Tlenofon SA kontynuuje proces konsolidacji rynku VoIP. Kolejnym krokiem jest rozpoczęte właśnie przenoszenie na platformę FreecoNet kont użytkowników Tlenofonu. W wyniku migracji, która będzie trwała do końca sierpnia, powstaną dwie oferty.

Z pierwszej z nich będą korzystać dotychczasowi użytkownicy FreecoNet i nowe osoby rejestrujące się na platformie. Druga natomiast będzie odwzorowaniem obecnej oferty Tlenofonu. Przeprowadzka nie wpłynie na zmianę cen i warunków świadczenia usług. Klienci zostaną poinformowani drogą mailową o terminie przeniesienia konta. W kolejnym etapie fuzji, zaplanowanym na przełom września i października, migrującym użytkownikom zostanie udostępniona możliwość zmiany oferty z Tlenofonu na FreecoNet. Dzięki temu będą oni mogli korzystać ze wszystkich usług dodanych dostępnych w ofercie operatora. Specjalnie dla użytkowników Tlenofonu powstał stale uaktualniany przewodnik po migracji. Dostępny jest pod adresem http://www.freeconet.pl/pl/przeprowadzka-tlenofonu/.

Konsolidacja rynku VoIP nabiera rozpędu nie tylko z uwagi na połączenie FreecoNet z Tlenofonem. Niedawno zakończył się też proces migracji użytkowników IPTanifonu, który został przejęty przez spółkę w 2. kwartale br. W pierwszej fazie klienci deklarowali chęć przejścia do FreecoNet, akceptując nowy regulamin. W drugiej zmieniali ustawienia bramki i potwierdzali chęć migracji, tym samym uzyskując dostęp do pełnej oferty operatora. Do platformy przyłączyli się już także klienci VoIP'owi firmy Mediatel 4B. W drugiej połowie roku dojdzie także do migracji klientów dwóch innych operatorów VoIP.

„Użytkownicy wiele zyskują przechodząc do FreecoNet. Poza usługami dodanymi i regularnymi promocjami, FreecoNet zapewnia także atrakcyjniejsze cenniki - np. dwukrotnie tańsze połączenia na telefony komórkowe (od 0,25 zł netto). Z naszej strony migracja nowych użytkowników to przede wszystkim dalszy etap konsolidacji rynku i umacnianie naszej pozycji w perspektywie konkurowania z dużymi telekomami. Dzięki temu będziemy również w stanie dostarczyć klientom usługi najwyższej jakości w najniższej możliwej cenie” – mówi Jan Wyrwiński, Prezes Zarządu FreecoNet Tlenofon SA.

źródło: Freeconet

News FCN Lite: darmowy VoIP w zamian za odbieranie rozmów

FCN (dawniej FreecoNet), popularna polska platforma VoIP, wprowadziła specjalną ofertę pozwalającą na całkowicie darmowe posiadanie konta z numerem telefonicznym, pod warunkiem odebrania na nim każdego miesiąca 50 minut rozmów. czytaj więcej

News FCN Lite: darmowy VoIP w zamian za odbieranie rozmów

FCN (dawniej FreecoNet), popularna polska platforma VoIP, wprowadziła specjalną ofertę pozwalającą na całkowicie darmowe posiadanie konta z numerem telefonicznym, pod warunkiem odebrania na nim każdego miesiąca 50 minut rozmów. czytaj więcej

News Jak wybrać najlepsze nośniki reklamy zewnętrznej?

Reklama zewnętrzna to efektywny sposób na przekazywanie wiadomości i komunikatów w celu przyciągnięcia nowych klientów. Dzięki reklamie zewnętrznej można ich złapać podczas ich codziennych czynności, takich jak spacer czy ćwiczenia. Dlatego w tym artykule pokażemy Ci, jak wybrać najlepsze nośniki reklamy zewnętrznej dla Twojej strategii marketingowej. czytaj więcej

News Przenieś komunikację biznesową „w chmury”

Aby jak najsprawniej funkcjonować i odnieść sukces na rynku potrzebujesz skutecznych rozwiązań komunikacyjnych, najlepiej takich, które zapewnią nie tylko dostęp do nowoczesnych urządzeń, ale także do wydajnej platformy, która ułatwi codzienne zarządzanie i elastyczny model wdrożenia, dopasowany do potrzeb Twojej firmy i oczekiwań Twoich pracowników. Czy istnieje taka „magiczna” formuła? Marka Yeastar twierdzi, że jest nią połączenie centrali PBX w chmurze i platformy z usługami z zakresu Unified Communication zebranymi w elastyczne modele biznesowe. To wszystko, czego potrzebujesz do obsługi komunikacji biznesowej teraz w dystrybucji Impet Computers. czytaj więcej

News Sprawdź, dlaczego telefony na abonament to optymalne rozwiązanie

W największym skrócie: zyskujemy stałe miesięczne koszty, które nie zmienią się podczas trwania umowy, oraz pewność, że usługa będzie świadczona na odpowiednio wysokim poziomie. Nie musimy się także obawiać (jak w przypadku telefonu na kartę), że w trakcie rozmowy lub korzystania z Internetu nagle zabraknie nam środków. czytaj więcej

News MŚP 2.0 – jak usprawnić komunikację w małej i średniej firmie?

Unowocześnienie procesu obsługi klientów, usprawnienie obiegu informacji, zwiększenie jakości i skuteczności działania to cele, jakie stawia sobie każda firma, bez względu na zasięg działania czy liczbę zatrudnionych pracowników. Zarządzający firmami z sektora MŚP szczególnie baczną uwagę zwracają na efektywność przy jednoczesnym obniżaniu kosztów. Szczególnie dzisiaj, w dobie pandemii, która wymusza digitalizację wielu procesów. Jak skutecznie się komunikować, jednocześnie dbając o firmowe wydatki? Odpowiedzią na te wyzwania są rozwiązania telekomunikacyjne VoIP oferowane przez Grandstream, czyli sprawdzony, znany na całym świecie system pozwalający małym i średnim przedsiębiorstwom korzystać z możliwości dostępnych kiedyś tylko dla dużych korporacji. czytaj więcej