Archiwalne

Mikołaje z Grupy TP odwiedzają dzieci w szpitalach

24.12.2007

Ponad 760 wolontariuszy z Grupy TP już po raz czwarty wzięło udział w akcji Zostań Mikołajem, odwiedzając chore dzieci w szpitalach. Akcja organizowana jest przez Fundację Grupy TP, w ramach programu „Telefon do Mamy".

Wolontariusze z TP i Orange, jako Mikołajowie odwiedzili ponad 10 000 małych pacjentów w szpitalach z 45 miast w całej Polsce przekazując im upominki, m.in.: maskotki, gry, słodycze i karty telefoniczne do „Telefonu do Mamy".

Do ponad 1000 dziecięcych oddziałów szpitalnych i placówek dla dzieci trafiły też upominki od Fundacji Grupy TP - kolekcja „Świat bajek i baśni", odtwarzacze CD i karty telefoniczne. Dzieci, które spędzą Święta w szpitalu otrzymały również świąteczne kartki pocztowe, by mogły wysłać życzenia do swoich bliskich.

Gdy w 2004 roku startowała akcja "Zostań Mikołajem" na udział w niej zdecydowało się 50 pracowników TP. Przed ubiegłoroczną Gwiazdką dzieci w szpitalach odwiedziło 289 Mikołajów, a w tym roku już 760 wolontariuszy z Grupy TP postanowiło nieść radość chorym dzieciom.

W ramach programu „Telefon do Mamy", wolontariusze TP współpracują ze szpitalami przez cały rok - przekazując karty telefoniczne, organizując dzieciom czas wolny. W 2007 roku, w ramach konkursu na lokalne projekty wolontariackie, grupa pracowników TP pomogła między innymi w remoncie dwóch świetlic przyszpitalnych i organizacji placu zabaw dla dzieci niepełnosprawnych.

źródło: TPSA

News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS

W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcej

News Co to jest silnik krokowy i jak działa?

Silnik krokowy to rodzaj silnika elektrycznego, który jest szeroko stosowany w różnych aplikacjach przemysłowych, w tym w pojazdach autonomicznych. czytaj więcej

News Przejście z ISDN na VoIP - Nowoczesna Telefonia Dla Firm

Przez wiele lat w telekomunikacji, dominowała technologia ISDN. Była niezbędnym rozwiązaniem dla firm, które potrzebowały stałych połączeń telefonicznych oraz dostępu do podstawowych funkcji cyfrowych telefonii, ponieważ umożliwia jednoczesne przesyłanie danych i głosu. Nowocześniejsze rozwiązania VoIP wypierają ISDN, pomimo jego zalet, takich jak niezawodność i jakość połączeń. czytaj więcej

News Korzystasz z Chatu GPT? Uważaj na podejrzane łącza i wyniki wyszukiwania

Niedawno opublikowane badania ujawniły, że wyniki wyszukiwania, które prezentuje ChatGPT mogą prowadzić do podejrzanych witryn internetowych, na których użytkownicy mogą być narażeni na ataki phishingowe. Co prawda niektóre zapytania kierowane do sztucznej inteligencji – takie jak te związane z kryptowalutami – mogą owocować w złośliwe wyniki częściej niż inne, powinno to jednak zwrócić uwagę na problem, który może stać się znacznie poważniejszy. czytaj więcej