Archiwalne

Mikołajkowy IPFON za grosza i bez VAT-u

04.12.2007

Operator telefonii internetowej IPFON przygotował dla swoich obecnych i przyszłych użytkowników mikołajkowe prezenty – rozmowy za 1 grosza oraz bramki VoIP bez VAT-u.

6 grudnia 2007 wszyscy użytkownicy operatora będą mogli dzwonić za 1 grosza netto za minutę połączenia do samej siedziby Św. Mikołaja – Laponii i innych państw skandynawskich: Danii, Finlandii, Norwegii oraz Szwecji. Dzięki promocji IPFON, wielu użytkowników operatora będzie mogło zrobić mikołajkowy prezent swoim bliskim z Półwyspu Skandynawskiego i zadzwonić do nich za 1 grosza netto. 

Kolejny mikołajkowy prezent od IPFON to bramki VoIP Linksys PAP2T w cenie pomniejszonej o podatek VAT. Już teraz urządzenie umożliwiające dzwonienie za pomocą tradycyjnego aparatu telefonicznego można mieć za 129 zł brutto. Wystarczy tylko doładować swoje konto w IPFON kwotą 50 zł (nowi użytkownicy muszą się wcześniej zarejestrować na stronie internetowej operatora) i już można nabyć bramkę VoIP z rabatem. Co istotne, oferowana promocyjna bramka VoIP nie jest blokowana do pracy wyłącznie w sieci IPFON i bez problemu może współdziałać z innymi operatorami. Oferta bramek VoIP bez podatku VAT w IPFON trwa do końca 2007 r. lub do wyczerpania zapasów.

źródło: IPFON

News 20 najlepszych pomysłów na aplikacje dla startupów w 2025

Rok 2024 to czas dynamicznego rozwoju technologii, w którym branża aplikacji mobilnych odgrywa kluczową rolę w transformacji cyfrowej biznesów na całym świecie. Właściciele firm, inwestorzy oraz przedsiębiorcy zwracają uwagę na ogromny potencjał, jaki niesie za sobą tworzenie oprogramowania mobilnego. czytaj więcej

News Korzyści z posiadania wirtualnego numeru telefonu

W dobie cyfryzacji i rosnącej potrzeby mobilności, wirtualne numery telefonów zyskują na popularności. Ich wszechstronność oraz liczne korzyści sprawiają, że stają się one atrakcyjnym rozwiązaniem zarówno dla firm, jak i osób prywatnych. Wirtualny numer telefonu, który działa za pośrednictwem Internetu, umożliwia odbieranie połączeń i wiadomości SMS bez potrzeby posiadania fizycznej karty SIM. To nowoczesne rozwiązanie oferuje wiele zalet, które warto poznać. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Modernizacja obsługi klienta dzięki innovaphone myApps: Bezpieczny Contact Center we własnym centrum danych

Istnieje wiele dobrych powodów, dla których warto hostować Contact Center w chmurze. Istnieje co najmniej tyle samo dobrych powodów, dla których warto zainstalować Contact Center we własnym wewnętrznym centrum danych, zachowując w ten sposób kontrolę nad wrażliwymi danymi. czytaj więcej

News Etykiety - szybko i bez wychodzenia z domu

Zdecydowana większość produktów wprowadzanych na rynek posiada swoją unikalną etykietę. Istnieje wiele rodzajów jej druku, a obecnie najlepszym sposobem na szybkie wygenerowanie etykiet jest innowacyjna aplikacja labelomat.pl. Na czym polega korzystanie z tej aplikacji i jakie znaczenie ma etykieta na produkcie? Odpowiedzi na te pytania znajdują się poniżej. czytaj więcej