Snickers Mobile tak nazywa się najnowszy brand telefonii komórkowej MVNO, utworzony w następstwie umowy podpisanej między MNI Mobile i Firmą Mars Polska. Przyjęty model dystrybucji gwarantuje 100 tysięcy dedykowanych użytkowników już na starcie przedsięwzięcia.
MNI konsekwentnie realizuje strategię rozwoju MVNO przedstawioną w końcu ubiegłego roku. Zarząd zapowiadał wówczas pozyskanie 200 tysięcy użytkowników platformy MVNO, będących abonentami własnych marek MNI oraz marek Partnerów. Umowa MNI Mobile z Mars Polska zapewnia 100 tysięcy użytkowników Snikers Mobile w chwili startu projektu. Umowę podpisano na 5 lat. To pierwszy projekt o takiej skali nie tylko na polskim rynku.
"SNICKERS MOBILE" jest ofertą telefonii mobilnej pre-pai zbudowaną w powiązaniu z zaawansowanym programem marketingowym, dotyczącym globalnej marki "Snickers". Projekt jest adresowany do grupy stu tysięcy wybranych uczestników projektów promocyjnych związanych z marką SNICKERS. Harmonogram działań zakłada, że pierwsi abonenci SNICKERS MOBILE, skorzystają z pełnej oferty usług mobilnych jeszcze przed wakacjami.
Platforma MVNO oraz modele współpracy, zbudowane przez MNI zapewniają najbardziej rentowny model przedsięwzięcia na rynku mobilnej telefonii wirtualnej. Poniesione już niezbędne nakłady na jej powstanie to 10 mln zł. Roczne utrzymanie platformy wraz z 200 tysiącami aktywnych abonentów nie wyniesie więcej niż 5-7 mln zł do końca 2008 r. Model biznesowy przyjęty przez MNI przewiduje wysokie zyski w momencie gdy inne projekty z tego obszaru nie mogą nawet mówić o rentowności w tak krótkim czasie od startu. Przyjęty model oraz pierwsze urzeczywistnione projekty MVNO czynią z MNI lidera na rynku telefonii wirtualnej i zarazem najbardziej wiarygodnym partnerem.
Założenia biznesowe MNI dotyczące wirtualnej platformy pozwalają na stworzenie samodzielnego brandu mobilnego niemalże dowolnej wielkości bez obawy o jego rentowność.
MNI podtrzymuje deklarację pozyskania 200 tysięcy abonentów do końca 2008 r.
źródło: MNI