Na rozpoczynającym się w poniedziałek kongresie 3GSM 2007 w Barcelonie, MNI SA i spółki zależne Breakpoint oraz MNI Technology Development będą promować swoje najnowsze projekty dedykowane użytkownikom telefonii trzeciej generacji. Udział MNI w tym spotkaniu to element strategii, która zakłada budowę silnej grupy medialnej i rozwój w segmencie dostawców zaawansowanych usług mobilnych na rynkach międzynarodowych.
„Realizowana strategia MNI zakłada intensywny rozwój Grupy w sektorze mobilnych multimediów. Nasz udział w kongresie 3GSM ma związek się z planami ekspansji MNI na rynkach międzynarodowych” – mówi Piotr Koenig, prezes zarządu MNI SA.
Podczas kongresu MNI zaprezentuje 3G Video Call, platformę do zarządzania usługami mobilnymi dla mediów i biznesu oraz najlepsze gry JAVA i usługi portingowe oferowane partnerom z całego świata.
3G Video Call jest autorskim, unikalnym w skali międzynarodowej narzędziem do tworzenia serwisów w technologii 3G. Rozwiązanie MNI z uwagi na zastosowanie dynamicznego menu jest rewolucją na rynku. Dzięki niemu możliwe jest tworzenie wielopoziomowych tematycznych portali video dedykowanych telefonii 3G. Zastosowane rozwiązanie pozwoli na przesyłanie multimedialnych treści we wszystkich dostępnych kanałach komunikacyjnych. Projekt MNI znajdzie zastosowanie m.in.w marketingu mobilnym, informacji i rozrywce. Z usługi MNI skorzystała już stacja MTV Polska.
„Podczas kongresu MNI wspólnie z MTV Polska zaprezentuje wdrażane serwisy do tworzenia nowoczesnych, interaktywnych formatów telewizyjnych. Jednym z pierwszych projektów wykorzystujących naszą platformę 3G Video Call jest budowa mobilnej telewizji społecznościowej MTV Ubiq.” – powiedział Piotr Koenig.
Z kolei reprezentująca MNI spółka Breakpoint, lider na polskim rynku producentów gier i aplikacji na telefony komórkowe, zaprezentuje na targach w Barcelonie najnowsze pomysły na gry mobilne oparte o znane licencje. Wśród nich Wiedźmina opartego o prozę Andrzeja Sapkowskiego, Footbag-Zośkę – pierwszą markową symulację popularnego sportu ulicznego oraz - właśnie pozyskane – Yamakasi. W 2007 roku Breakpoint, który większość sprzedaży lokuje na rynkach Europy Zachodniej, Ameryki, Północnej i Azji, szczególny nacisk kładzie na szybki zwiększenie obecności na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Zgodnie ze strategią firmy w 2007 roku zostanie wydane kilka gier licencyjnych, które w całości będą wyprodukowane i wydane przez Breakpoint.
Źródło: MNI