Archiwalne

MNI Premium obsługuje serwis lokalizacyjny Polskiego Radia

01.08.2007

Po zmianie częstotliwości poszczególnych programów Polskie Radio zdecydowało się na wdrożenie serwisu lokalizacyjnego. Od czerwca słuchacze mogą otrzymywać na komórkę informacje o częstotliwości swoich ulubionych stacji. Serwis lokalizacyjny jest kolejnym wspólnym przedsięwzięciem Polskiego Radia i MNI Premium w zakresie obsługi serwisów multimedialnych.

Technologia lokalizacji GSM, używana na szerszą skalę w logistyce, rzadko stanowi podstawę serwisów dla mediów. W przypadku radia jest to działanie pionierskie. W projekcie MNI Premium i Polskiego Radia niezbędne są wysokie standardy bezpieczeństwa, w szczególności dotyczące zarządzania danymi osobowymi, a także narzędzia i mapy przekładające współrzędne lokalizacji na dostępne częstotliwości radiowe.

„Jest to pierwszy serwis lokalizacyjny prowadzony w Polsce na tą skalę. Słuchacze chętnie korzystali z usługi, szczególnie w pierwszym tygodniu zmiany częstotliwości. Akcja była wzmocniona intensywną kampanią informacyjną na wszystkich antenach Polskiego Radia oraz w prasie i Internecie. Wraz z MNI Premium pracujemy obecnie nad wprowadzeniem nowych serwisów komunikacyjnych, które z pewnością zmienią oblicze komunikacyjne Polskiego Radia.” – komentuje Magdalena Kozłowska, Zastępca Dyrektora Nowe Media Polskiego Radia.

„Cieszymy się z zacieśniania współpracy z Polskim Radiem, które jest naszym stałym partnerem od 2002 roku. Integrowanie usług dodanych dla stacji radiowych o takim zasięgu wymaga od MNI Premium dużego zaangażowania technicznego, ale także prognozuje wzrost przychodów" – komentuje Anna Wawrzynowicz, Dyrektor Sprzedaży MNI Premium.

Współpraca MNI Premium z Polskim Radiem rozpoczęła się od obsługi serwisów antenowych Trójki. Od tamtej pory jest sukcesywnie rozszerzana i obejmuje obecnie wszystkie programy Polskiego Radia. Podpisana 17 lipca umowa zakłada szeroko zakrojoną współpracę, a przede wszystkim integrację przez MNI Premium wszystkich usług dodanych dla Polskiego Radia. Partnerzy będą wspólnie tworzyć serwisy multimedialne, realizować kampanie marketingowe, wykorzystujące serwisy SMS, MMS oraz IVR. MNI Premium będzie ponadto dostarczać treści multimedialne i aplikacje do obsługi serwisów radiowych.

źródło: MNI

News Co zrobić, gdy telefon się przegrzewa? Przyczyny i skuteczne rozwiązania.

Twój telefon szybko się nagrzewa w trakcie użytkowania i zastanawiasz się, skąd wynika takie zjawisko? W wielu przypadkach jest to zupełnie normalne. W naszym artykule opowiemy, kiedy telefon grzeje się i kiedy nie warto się tym martwić, a także co zrobić, gdy Twój telefon jest gorący w trakcie użytkowania i czy może być to efektem awarii. Przyczyn przegrzewania się telefonu może być kilka. Dodatkowo warto też pamiętać o tym, że cieplejszy telefon nie musi świadczyć o żadnych anomaliach. Wynika to bowiem z konkretnych przyczyn. Na co zatem warto zwrócić uwagę i kiedy ciepło telefonu powinno nas niepokoić?

Przeczytaj nasz artykuł, a dowiesz się:

- kiedy telefon jest ciepły i dlaczego,
- co zrobić gdy telefon się przegrzewa. czytaj więcej

News Jak znaleźć tanie i dobre części do samochodu?

Zakup części samochodowych może być kosztownym i czasochłonnym procesem, zwłaszcza gdy chcemy znaleźć produkty wysokiej jakości w przystępnej cenie. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz części do naprawy, tuningu, czy po prostu do regularnej konserwacji pojazdu, warto wiedzieć, gdzie szukać, aby nie przepłacić i jednocześnie zapewnić sobie bezpieczeństwo oraz długowieczność samochodu. czytaj więcej

News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS

W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Nowe dekodery EVOBOX HD i EVOBOX LITE w ofercie Cyfrowego Polsatu

Oferta Cyfrowego Polsatu wzbogaciła się o nowe dekodery do odbioru cyfrowej telewizji satelitarnej. EVOBOX LITE i EVOBOX HD to kolejne wysokiej klasy urządzenia HD z rodziny dekoderów EVOBOX, które łączą nowoczesny design z prostą, intuicyjną obsługą oraz łatwym dostępem do serwisów multimedialnych − Cyfrowy Polsat GO i HBO GO – zawierających tysiące materiałów VOD. czytaj więcej