Ryszard z Żor dokonał szczęśliwej, 100 tysięcznej aktywacji karty MobilKing. Z tej okazji operator przygotował dla swojego rekordowego klienta specjalny prezent: z najlepszym kumplem pojedzie zobaczyć starcie FC Barcelona - Atletico Madrid na mieszczący blisko 100 tysięcy widzów stadion Camp Nou w Barcelonie.
Konkurs na 100 tysięcznego klienta został ogłoszony przez MobilKing na początku sierpnia br. Doskonałe wyniki sprzedaży (1000 aktywowanych kart SIM dziennie) dawały pewność, że operator swojego rekordowego klienta zdobędzie w przeciągu następnych 4 tygodni. 29 sierpnia 2008 r. została dokonana 100 tysięczna aktywacja, a użytkownik wykonał swoje pierwsze połączenie.
„Kupiłem starter MobilKing w Zabrzu. Skończyła mi się karta Orange i zmieniłem operatora. Podobały mi się reklamy a przekonała mnie prosta oferta i niskie ceny. Kupując starter nigdy nie spodziewałbym się, że zadzwoni do mnie MobilKing i powie, że zabiera mnie i mojego kumpla na mecz „Barcy”! W życiu nie wyobraziłbym sobie lepszej niespodzianki” – mówi Ryszard z Żor, szczęśliwy 100 tysięczny klient MobilKing.
„Zadzwoniliśmy do Ryszarda, kiedy dział techniczny potwierdził aktywację 100 tysięcznej karty SIM i wykonanie pierwszego połączenia. Okazało się, że jest fanem wędkowania oraz piłki nożnej. Jeszcze nigdy nie był w Hiszpanii. Do Barcelony poleci samolotem z najlepszym kumplem 5 października, gdzie nie tylko obejrzy mecz, ale również pozna piękną stolicę Katalonii” – dodaje Sebastian Tołwiński, PR Manager MobilKing.
MobilKing pozyskał swojego 100 tysięcznego klienta po 6 miesiącach działalności i jest obecnie największym Polskim MVNO. Na wzrost dynamiki sprzedaży miały wpływ niskie ceny, konkursy z atrakcyjnymi nagrodami oraz wyjątkowa promocja MOCNY PREZENT – darmowe minuty na połączenia lub SMSy dla obecnych i nowych klientów. Zainteresowanie promocją przekonało MOBILKING do przedłużenia akcji MOCNY PREZENT do końca września br.
źródło: MobilKing
News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS
W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcejNews Usługi Starlink - zasady działania i dostępność
Firma SpaceX, mimo że jest stosunkowo młoda, należy do jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Trudno się temu dziwić, to właśnie ona na nowo rozpaliła ludzkie fascynacje kosmosem i wznieciła marzenia o jego podboju. Wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania technologiczne, do niedawna znajdujące się wyłącznie w sferze fantastyki naukowej. Zalicza się do nich system satelitarny Starlink, z którego może korzystać każdy z nas.1. Czym jest Starlink? – Podstawowe informacje.
2. Satelity Starlink – łączność na całym świecie.
3. Usługi Starlink – routery i abonament. czytaj więcej