Archiwalne

MOBILKING najbardziej rozpoznawalną marką wśród MVNO

03.10.2008

MobilKing osiąga wynik kilkakrotnie wyższy od swoich konkurentów w badaniach rozpoznawalności wirtualnych sieci komórkowych.

Najnowsze badania marek MVNO, przedstawione przez OnBoard PR i zrealizowane przez PBS DGA, jasno wskazują, że najpopularniejszą marką wśród wszystkich operatorów sieci wirtualnych jest MOBILKING. 30,60 proc. w kategorii spontanicznej i 14,7% w wspomaganej znajomości marek to wyniki odpowiednio 3,5 i 2,5-krotnie większe od drugiego w kolejności konkurenta. Natomiast w grupie 18 – 24 lata operator jest znany aż przez 63,4% osób w Polsce. Badanie przeprowadzono na losowo dobranej, reprezentatywnej próbie dorosłych kobiet i mężczyzn.

Wyniki badań „Marka MVNO” potwierdzają pozycję MOBILKING jako największego operatora sieci wirtualnej na polskim rynku. MOBILKING już po 3 miesiącach od rozpoczęcia działalności stał się największym MVNO w kraju, a od sierpnia br. może pochwalić się 100 tysiącami użytkowników.

Wg operatora o sukcesie sprzedażowym i popularności MOBILKING zadecydowało pięć czynników: starannie zdefiniowana grupa docelowa, doskonale zrealizowana kampania reklamowa, niskie ceny, przejrzysta oferta oraz szeroka dystrybucja. Mężczyźni wreszcie dostali swojego operatora, który oferuje im dużo sportu i męskiej rozrywki. Reklamy i cała kampania odbiły się dużym echem, co zwiększyło znajomość marki MOBILKING. Prosta, a przede wszystkim zrozumiała oferta bez dodatkowych warunków i gwiazdek łatwo zapada w pamięć. Rozbudowana sieć dystrybucji (40 tys. punktów sprzedaży i 60 tys. punktów z doładowaniami) umożliwia zakup karty MOBILKING i doładowanie praktycznie w każdym miejscu w Polsce.

„MOBILKING od początku wyróżnia się na tle konkurencji MVNO. Nie jesteśmy programem lojalnościowym ani dodatkiem do innego produktu lub usługi. Koncentrujemy się wyłącznie na biznesie, jakim jest świadczenie usług telefonii komórkowej. Od samego początku chcieliśmy być znaczącym operatorem i to nam się udało. W długoterminowej perspektywie chcielibyśmy mieć 1 mln klientów. Jestem pewien, że stale rosnąca popularność marki MOBILKING przyczyni się do osiągnięcia tego celu” – mówi Jarosław Czerka, Dyrektor Zarządzający MOBILKING.

Wyniki badań w formie graficznej „Marka MVNO” z września 2008 r., przedstawione przez OnBoard PR i przygotowane przez PBS DGA prezentujemy ponizej.

źródło: MobilKing

News Pendrive z logo firmy - jak dopasować pojemność, design i funkcje do potrzeb odbiorców

Technologia pędzi do przodu, wymuszając na firmach ciągłe poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań, także w obszarze gadżetów reklamowych. czytaj więcej

News Microsoft Office i 3 powody by go mieć

Microsoft Office to jeden z najbardziej znanych pakietów oprogramowania biurowego. Pierwsze wydanie na komputery PC miało swój debiut w 1990 roku. Dziś, po 22 latach MS Office nadal ma się dobrze i utrzymuje dominującą pozycję w sektorze programów biurowych. Programy będące składowymi MS Office znajdują zastosowanie tak w użytku biurowym, instytucji edukacyjnych, , jak i domowym. Jeśli nie wszystkie, to na pewno trzy aplikacje pakietu, które opisujemy później.

- Word — czyli edytor tekstów z pakietu Microsoft Office
- Excel — arkusze kalkulacyjne nie tylko dla księgowych
- Power Point — narzędzie do tworzenia prezentacji czytaj więcej

News 5G i telefonia komórkowa

Jak system 5G wpłynie na technologię komórkową? Jaki smartfon będzie w pełni korzystał z niesamowitych możliwości nowego standardu transmisji danych? czytaj więcej

IPLA „PolandJa” i „Za niebieskimi drzwiami” wyłącznie w IPLI i na platformie Cyfrowy Polsat

Familijne „Za niebieskimi drzwiami”, widowiskowa ekranizacja powieści Marcina Szczygielskiego, którą w kinach obejrzało ponad dwieście czterdzieści tysięcy widzów, oraz pełna humoru „PolandJa” to dwie polskie produkcje filmowe, które można oglądać wyłącznie za pośrednictwem Cyfrowego Polsatu – w IPLI, Cyfrowy Polsat GO oraz VOD Domowej Wypożyczalni Filmowej. czytaj więcej