Archiwalne

MOBILKING największym MVNO w Europie Środkowej i Wschodniej

10.12.2008

Jakm informuje MOBILKING, z liczbą niemal 150 tysięcy klientów MOBILKING jest największym wirtualnym operatorem komórkowym w tej części Europy.

Sukces przyszedł do operatora bardzo szybko, bo już po 3 miesiącach od rozpoczęcia działalności operacyjnej stał się największym krajowym MVNO.

Nie minął jeszcze rok od wejścia MOBILKING na polski rynek, a operator może się pochwalić największą liczbą klientów w Polsce. Co więcej, jest największym operatorem wirtualnym w naszym regionie. Marka dla Prawdziwych Facetów podbija rynek w bardzo szybkim tempie. Dzięki prostym zasadom i najtańszym stawkom przekonała do siebie tysiące osób. Skuteczna kampania marketingowa spowodowała, że w przedziale wiekowym 18-24 lata MOBILKING rozpoznaje aż 63,4% osób, zaś sama marka jest najbardziej znanym polskim MVNO.

Sukces operatora nie pozostaje też bez echa w Europie. Na jesieni 2008 r. MOBILKING jako jedyny uczestnik z naszego kraju wziął udział w najważniejszym europejskim kongresie MVNO w Monako. Jeśli plany operatora na 2009 r. (500 000 tysięcy klientów) powiodą się z równym powodzeniem co tegoroczne, to MOBILKING już niebawem zostanie jednym z największych graczy na rynku MVNO w całej Europie.

„MOBILKING w podwójnej koronie największego krajowego i regionalnego MVNO to doskonała wiadomość! Oczywiście, nasza konkurencja może jak zwykle bagatelizować ten fakt mówiąc, że Polska to w końcu największy kraj w tej części Europy i miano największego MVNO to prosta sprawa. Lecz żaden z konkurentów od 2006 r., czyli od powstania pierwszego wirtualnego operatora, nie mógł się pochwalić takimi wynikami” – powiedział Dyrektor Zarządzający MOBILKING, Jarosław Czerka.

Tak dobre wyniki sprzedaży z pewnością uzależnione są od sprawnie działającej i stale poszerzającej się sieci dystrybucyjnej. Startery MOBILKING dostępne są już w ponad 40 000 punktów w całej Polsce. Niedawno podpisana umowa z Totolotkiem umożliwiła doładowania kart operatora we wszystkich kolekturach na terenie całego kraju, a logo MOBILKING jest widoczne co miesiąc na 2 mln kuponów z zakładami.

źródło: MOBILKING

Wiadomości firmowe Career Expo 2019: C.H. Robinson na wrocławskich targach pracy

Wydarzenie odbędzie się w dniach 22 i 23 października na terenie Stadionu Wrocław i zgromadzi blisko stu wystawców z różnych branż. czytaj więcej

Huawei Huawei na drugim miejscu w Europie Centralnej i Wschodniej

Według analityków Canalys w drugim kwartale 2017 roku Huawei zajął drugie miejsce pod względem sprzedaży smartfonów w Europie Środkowej i Wschodniej. Firma dostarczyła konsumentom 1.8 miliona urządzeń. Oznacza to, że do Huawei należy obecnie 12% rynku. czytaj więcej

Huawei Huawei Consumer Business Group ogłasza wyniki za pierwszą połowę 2017 r.

Huawei Consumer Business Group opublikował dziś wyniki za pierwsze sześć miesięcy 2017 roku. W połowie roku dochody Huawei wyniosły 105.4 miliarda RMB, co oznacza wzrost o 36.2% rok do roku. Sprzedaż smartfonów sięgnęła 73,01 miliona egzemplarzy, czyli zwiększyła się o 20.6% w stosunku do roku ubiegłego. czytaj więcej

ABC Data ABC Data wyłącznym dystrybutorem konsumenckich rozwiązań Toshiba Lighting w regionie CEE

ABC Data znana jest z kreowania i podążania za światowymi trendami. W obszarze oświetlenia kierunki rozwoju wyznacza aktualnie technologia LED, ABC Data buduje więc komplementarną ofertę źródeł światła powstałych z jej wykorzystaniem. Znaczącym wzmocnieniem portfolio spółki w tym zakresie są produkty Toshiba Lighting. Firma została właśnie wyłącznym dystrybutorem konsumenckich rozwiązań tej renomowanej marki w regionie CEE. czytaj więcej