Nowy telefon komórkowy Motorola MOTO U9 pozwala odbierać muzykę wieloma zmysłami, poruszać się w jej rytmie. Mały i lekki, o zaokrąglonych kształtach telefon Motorola MOTO U9 został zaprojektowany tak, by doskonale leżał w dłoni i idealnie mieścił się w kieszeni. Zachwycić może zewnętrzny wyświetlacz, na którym niemające granicy animacje zlewają się z obudową.
Elegancki telefon został wyposażony w technologię pozwalającą na słuchanie świetnej jakości muzyki bezprzewodowo oraz w stworzone przez Motorolę rozwiązanie – CrystalTalk™ – zapewniające swobodne prowadzenie rozmowy nawet w hałaśliwym otoczeniu, np. na ruchliwej ulicy lub imprezie. Na zewnętrznej części klapki umieszczono interaktywne, muzyczne klawisze, które pozwalają wygodnie sterować utworami bez otwierania telefonu.
– To telefon dla ludzi, którym muzyka towarzyszy na każdym kroku. Dzięki niemu mogą słuchać jej zawsze, ciesząc się wygodą, jaką dają choćby technologia Bluetooth Stereo i specjalne muzyczne klawisze. To również telefon dla tych, którzy wyznaczają trendy w modzie i chcą się wyróżnić – jego metalicznie lśniąca obudowa oraz precyzja wykończenia wyróżniają go spośród innych modeli – mówi Małgorzata Matusiewicz, Marketing menedżer na region Europy Środkowo-Wschodniej w Motoroli.
Światowym ambasadorem telefonu Motorola MOTO U9 jest znana piosenkarka Fergie, którą wszyscy kojarzą zarówno z jej występami solowymi jak i w zespole Black Eyed Pease.
– Fergie jest laureatką nagrody GRAMMY, zdobywczynią podwójnej platyny i niezwykle nowoczesną kobietą. Jest ikoną tego, co chcemy zakomunikować naszym użytkownikom – że styl i muzyka wyrażają naszą osobowość, którą pokazujemy innym – mówi Joni Christensen, wiceszef działu Feature and Mass Market Phones, Mobile Devices, Motorola.
W Polsce telefon pojawi się w maju 2008, a jego cena detaliczna będzie wynosić ok. 950 złotych lub w zależności od oferty operatora.
źródło: Motorola