Motorola Polska została uhonorowana tytułem CoolBrands podczas gali, która odbyła się 27 czerwca 2007 w Warszawie.
Statuetkę w imieniu firmy odebrała Małgorzata Matusiewicz, marketing menedżer Motoroli na region Europy Środkowo-Wschodniej.
Dlaczego Motorola jest cool?
Ideą CoolBrands jest wyróżnienie marek, które wyjątkowo kojarzą się konsumentom oraz wyróżniają się swoją historią i działaniami. Selekcja marek odbyła się w trzech etapach: najpierw przedstawiono wstępną listę firm, na które swoje głosy oddali internauci, a następnie wyniki oceniło niezależne grono zrzeszone w Radzie Marek. W jej skład wchodzą uznani eksperci w dziedzinie marketingu i reklamy, dziennikarze, pracownicy firm badawczych, stratedzy oraz przedstawiciele organizacji przedsiębiorców. W głosowaniu wzięło udział ok. 7500 internautów, głównie w przedziale wiekowym 16-30 lat ze średnich i dużych miast.
– Ten tytuł to dla Motoroli szczególne wyróżnienie, gdyż jest efektem głosowania nie tylko zwykłych użytkowników, ale również znawców i obserwatorów działań marketingowych. Niezależnie czy marka zostanie nazwana “cool”, “trendy” czy “jazzy”, to ważne, że Motorola kojarzona jest z czymś godnym zainteresowania “dla mnie”, i łączy modę z funkcjonalnością – mówi Małgorzata Matusiewicz, marketing menedżer Motoroli na region Europy Środkowo-Wschodniej, która odebrała statuetkę.
– Markom, które otrzymały tytuł CoolBrand udało się nawiązać z konsumentami niezwykłą więź. Bycie cool wynika z niepowtarzalnej tożsamości marki. Nie nadajemy tego tytułu na podstawie wyników finansowych czy wielkości firmy. Decydują o nim ludzie, którzy odbierają przekaz wysyłany im przez markę i identyfikują się z nim – powiedziała Nina Kowalewska-Motlik, Prezes New Communications i organizatorka polskiej edycji CoolBrands.
Motorola znalazła się również w albumie CoolBrands 2006/2007 opisującym najmodniejsze marki na polskim rynku. Tytuł CoolBrands nie jest pierwszym tego typu uhonorowaniem dla Motoroli w Polsce. Marka została nagrodzona m.in. statuetką SuperBrands oraz statuetką “Studencki Produkt Roku” przyznawaną przez magazyn “Dlaczego”.
źródło: Motorola