2009-07020
FreecoNet SA – jako jedyny operator telefonii internetowej w Polsce – umożliwia przenoszenie numerów telefonów od abonentów TP SA już ze wszystkich 49 stref numeracyjnych w Polsce. Dodatkowo swoje numery mogą przenieść do FreecoNet także użytkownicy operatora NASK.
Do tej pory przeniesienie numeru z TP SA do FreecoNet możliwe było dla abonentów 33 stref numeracyjnych w Polsce. Od połowy lipca br. funkcjonalność ta dotyczy już wszystkich stref numeracyjnych, co oznacza, że każdy użytkownik indywidualny i biznesowy, który korzysta z usług telefonicznych TP SA – będzie mógł przenieść posiadane numery do FreecoNet.
Warto zaznaczyć, że od marca br. do FreecoNet swoje numery mogą przenosić ze wszystkich polskich stref numeracyjnych także użytkownicy innych operatorów: Exatel, GTS Energis i Netia. Natomiast od lipca br. do grupy tej dołączyli również abonenci operatora NASK.
Migracja od tradycyjnego operatora telekomunikacyjnego do usługodawcy telefonii internetowej FreecoNet jest bardzo korzystna dla jej użytkowników. Przede wszystkim brak jest wysokiego abonamentu, rozmowy w ramach FreecoNet są zawsze bezpłatne, na stacjonarne numery w kraju zaczynają się od 5 groszy brutto za minutę, za granicę – od 4 groszy brutto, a na polskie komórki można dzwonić już za 30 groszy brutto za minutę rozmowy.
Istotną korzyścią telefonii FreecoNet – obok znacznych oszczędności – jest też oferta zaawansowanych usług dodanych dla użytkowników domowych, ale przede wszystkim dla biznesu, jak Wirtualny Fax, systemy IVR i Call Center.
źródło: FreecoNet
News FCN Lite: darmowy VoIP w zamian za odbieranie rozmów
FCN (dawniej FreecoNet), popularna polska platforma VoIP, wprowadziła specjalną ofertę pozwalającą na całkowicie darmowe posiadanie konta z numerem telefonicznym, pod warunkiem odebrania na nim każdego miesiąca 50 minut rozmów. czytaj więcejNews FCN Lite: darmowy VoIP w zamian za odbieranie rozmów
FCN (dawniej FreecoNet), popularna polska platforma VoIP, wprowadziła specjalną ofertę pozwalającą na całkowicie darmowe posiadanie konta z numerem telefonicznym, pod warunkiem odebrania na nim każdego miesiąca 50 minut rozmów. czytaj więcejNews Jak wybrać najlepszego operatora?
Co najmniej raz na dwa lata nadchodzi moment, w którym chcemy zweryfikować, czy nasz dotychczasowy operator sieci komórkowej rzeczywiście jest najlepszym wyborem.Spójrzmy prawdzie w oczy – jeśli masz dosyć obecnego dostawcy, na pewno nie chciałbyś przechodzić kolejnego rozczarowana.
Jakie są więc sposoby na to, żeby znaleźć dla siebie najlepszą ofertę i mieć pewność, że tym razem będzie to udany związek? czytaj więcej
News Profesjonalne zasilacze Atte – przegląd rozwiązań
Zasilanie urządzeń i systemów bezpieczeństwa obiektów mieszkalnych oraz użytkowych jest jednym z najistotniejszych aspektów ich budowy. Tematem dzisiejszego artykułu są profesjonalne zasilacze Atte, obudowy oraz przekaźniki. Przedstawiamy przegląd rozwiązań tego producenta. czytaj więcejNews Czym jest CRM i kiedy się przydaje?
Czym jest CRM i kiedy się przydaje? Masz firmę i zastanawiasz się, czy system CRM będzie optymalnym rozwiązaniem dla Twojego przedsiębiorstwa? Jeśli jesteś zainteresowany tematem, zapraszamy do lektury!1. Co to jest CRM?
2. Jakie funkcje oferuje oprogramowanie CRM?
3. Kiedy przyda się system CRM? czytaj więcej