Szeroka gama produktów Cisco do obsługi sieci medialnych (medianet) zapewni korzyści w całym środowisku biznesowym korporacji MTV Networks.
Korporacja medialna MTV Networks (MTVN) nawiązała z firmą Cisco współpracę mającą na celu utworzenie bardziej ekonomicznej platformy udostępniania programów z wykorzystaniem produktów i technologii do obsługi sieci medialnych firmy Cisco®, w tym technologii zaawansowanego kodowania obrazu wideo MPEG-4 AVC i jego transkodowania oraz systemów Cisco TelePresenceTM i Unified Communications.
Fakty:
- Korzystając z technologii MPEG-4 AVC, właściciele treści mogą przesyłać programy w wysokiej rozdzielczości (HD) w jednym strumieniu w celu efektywniejszego wykorzystania przepustowości łączy satelitarnych. Taki sygnał MPEG-4 AVC HD może być transkodowany na sygnał MPEG-2 HD, SD lub analogowy w celu odebrania go przez ogromną liczbę zainstalowanych u odbiorców przystawek telewizji kablowej zgodnych ze standardem MPEG‑2.
- Platforma do kodowania/transkodowania Cisco MPEG-4 AVC HD będzie udostępniała 16 głównych kanałów HD oferowanych przez MTVN ― po osiem kanałów na strumień przeznaczony dla Wybrzeża Wschodniego i drugi dla Wybrzeża Zachodniego Stanów Zjednoczonych.
- Rozwiązanie do obsługi konferencji Cisco TelePresence oferuje korporacji MTVN korzyści
w zakresie bieżącego zarządzania operacyjnego poprzez zwiększenie możliwości współpracy oraz zapewnienie kontroli nad kosztami operacyjnymi. System Cisco TelePresence może również pomóc w obniżeniu kosztów delegacji w obecnej dynamicznej sytuacji gospodarczej, oferując możliwość indywidualnych spotkań na żywo przez sieć, w bezprecedensowy sposób usprawniając interakcje i współpracę. - Systemy telefonii IP oferowane przez firmę Cisco umożliwiają objęcie usługami ujednoliconej komunikacji wszystkich pracowników na różnych stanowiskach pracy, niezależnie od tego, czy pracują w głównej siedzibie firmy, w jej oddziałach, zdalnie czy też są w podróży.
„Duże korporacje medialne, takie jak MTV Networks, muszą stale szukać nowatorskich sposobów na maksymalne zwiększenie oferty treści” ― powiedział Joe Simon, wiceprezes i dyrektor ds. informatycznych firmy Viacom Inc. „Dzięki współpracy z firmą Cisco jesteśmy w stanie ekonomicznie zwiększyć dostępność programów HD w naszych flagowych kanałach, czego z niecierpliwością oczekują nasi widzowie”.
"Nasi klienci szukają kompleksowych, ujednoliconych rozwiązań, które zapewnią oszczędności dzisiaj i utorują drogę do osiągnięcia w przyszłości jeszcze bardziej zaawansowanych możliwości, takich jak dystrybucja treści w sieci IP” ― powiedział Brian Morris, wiceprezes ds. rozwoju działalności biznesowej w dziale mediów oraz transmisji satelitarnej firmy Cisco. „Firma Cisco jest doskonałym partnerem, który może pomóc klientom takim, jak korporacja MTV Networks, w zapewnianiu ich widzom odbioru wysokiej jakości treści wideo. Może też dostarczyć tym klientom narzędzi o znaczeniu krytycznym, usprawniających prowadzenie działalności biznesowej na skalę całej firmy”.
źródło: Cisco
Wiadomości firmowe Cisco i NetApp wspierają transformację cyfrową
Nowy produkt FlexPod SF to element infrastruktury konwergentnej, który ułatwia przeprowadzenie transformacji cyfrowej dzięki wysokiej wydajności, dużej niezawodności, elastycznym opcjom programowania oraz poziomej skalowalności niezbędnej w środowiskach obsługujących wiele podmiotów biznesowych. czytaj więcejWiadomości firmowe Cisco i NetApp wspierają transformację cyfrową
Nowy produkt FlexPod SF to element infrastruktury konwergentnej, który ułatwia przeprowadzenie transformacji cyfrowej dzięki wysokiej wydajności, dużej niezawodności, elastycznym opcjom programowania oraz poziomej skalowalności niezbędnej w środowiskach obsługujących wiele podmiotów biznesowych. czytaj więcejNews Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS
W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcejNews Usługi Starlink - zasady działania i dostępność
Firma SpaceX, mimo że jest stosunkowo młoda, należy do jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Trudno się temu dziwić, to właśnie ona na nowo rozpaliła ludzkie fascynacje kosmosem i wznieciła marzenia o jego podboju. Wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania technologiczne, do niedawna znajdujące się wyłącznie w sferze fantastyki naukowej. Zalicza się do nich system satelitarny Starlink, z którego może korzystać każdy z nas.1. Czym jest Starlink? – Podstawowe informacje.
2. Satelity Starlink – łączność na całym świecie.
3. Usługi Starlink – routery i abonament. czytaj więcej