Archiwalne

Multimedia daje darmowe rozmowy z całą Polską

08.06.2007

Operator Multimedia Polska stworzył swoim klientom możliwość prowadzenia rozmów telefonicznych z abonentami  wszystkich sieci stacjonarnych w całej Polsce, bez żadnych limitów i za darmo.

To ewenement na naszym rynku. Operatorzy telekomunikacyjni zwykle ograniczają rozmowy określonymi limitami (porównanie z TP SA w tabelce poniżej). W przypadku Multimediów takich ograniczeń nie ma.

„To prezent dla naszych lojalnych klientów. Ci, którzy mają już nasze dwie usługi: telewizję i internet, mogą za 49 zł miesięcznego abonamentu rozmawiać  przez całą dobę, z abonentami  wszystkich sieci stacjonarnych, w całej Polsce, bez żadnych limitów i za darmo.” – mówi Krystyna Kanownik, dyrektor Biura PR Multimedia Polska.

Jak to się opłaca operatorowi?
„Strategia Multimediów to pakietyzacja usług. To jest siła dużych operatorów, mających w swojej ofercie kilka usług. Tylko ich pakietyzowanie pozwala na wprowadzenie korzystniejszych upustów, niż w przypadku operatorów proponujących tylko jedną usługę. Opłaca się to abonentom, bo płacą  mniej, korzysta też na tym operator, gdyż w ten sposób buduje lojalność swoich klientów.”  – dodaje Krystyna Kanownik.

Darmowe rozmowy z całą Polską, bez żadnych limitów dedykowane są przede wszystkim stałym abonentom Multimediów. To im operator zaproponował miesięczny abonament za 49 zł. Pozostali, jak zawsze, mają możliwość dowolnego komponowania  swojego pakietu  usług np. dla korzystających tylko z jednej usługi - koszt abonamentu wynosi 89 zł, a to i tak kwota dużo niższa niż w TP SA.

Porównanie oferty TP SA i Multimedia Polska (ceny brutto)

  TP SA Multimedia Polska
Plan taryfowy Zawsze za darmo Wygodny
Abonament miesięczny 109 zł 49 zł dla abonentów 2 usług, dla pozostałych 89 zł
Pakiet darmowych minut Limit – 2000 minut, w tym limicie można rozmawiać za darmo do wszystkich sieci stacjonarnych, w całej Polsce, o każdej porze Bez limitu, darmowe rozmowy do wszystkich sieci stacjonarnych, w całej Polsce, o każdej porze , dla pozostałych  3 000 darmowych minut


Multimedia Polska konsekwentnie buduje markę spółki, odważnej i innowacyjnej. Spółki, która wyznacza standardy w branży telekomunikacyjnej. Multimedia od kilku tygodni, jako pierwszy i jedyny operator w kraju, a drugi w Europie oferują swoim abonentom kablową telewizję cyfrową w wysokiej rozdzielczości (HDTV) z kanałem zwrotnym. Jest to kolejny element stale wzbogacanego pakietu usług Multimedia Polska.

źródło: Multimedia

News Prezes UOKiK wydał decyzję dotyczącą Multimedia Polska

Klienci spółki odzyskają abonament za dwa miesiące, dostaną 50 minut albo 5 GB internetu.
Operator uniknął kary finansowej, ponieważ wyeliminuje skutki swoich praktyk. czytaj więcej

News Prezes UOKiK wydał decyzję dotyczącą Multimedia Polska

Klienci spółki odzyskają abonament za dwa miesiące, dostaną 50 minut albo 5 GB internetu.
Operator uniknął kary finansowej, ponieważ wyeliminuje skutki swoich praktyk. czytaj więcej

News Mobilne stanowisko pracy i rozrywki

Mobilność jest dziś standardem, również w zakresie komputerów, które służą nam na co dzień do pracy i do rozrywki, dlatego warto pomyśleć, jak zorganizować sobie pracę i rozrywkę w naszym codziennym życiu, aby nie ograniczała nas przestrzeń biurowa lub domowa w naszym codziennym obcowaniu z tego rodzaju sprzętem. czytaj więcej

News Bezpieczeństwo informacji podstawą prawidłowego działania firmy

Poufne dane i informacje to coś, od czego zależy nie tylko prawidłowe funkcjonowanie ale czasem byt przedsiębiorstwa. Konkurencja nie śpi i trzeba liczyć się z tym, że będzie próbowała przejąć klientów, poznać zasady działania, ukraść pomysły i know-how. czytaj więcej

News Co może zyskać przedsiębierstwo dzięki Cloud Native?

Rozwiązania chmurowe szybko zyskują na popularności, co wynika przede wszystkim z ich zalet. Dotyczy to również strategii Cloud Native, która zakłada błyskawiczne wprowadzanie nowych rozwiązań na rynek. Czym dokładnie jest Cloud Native? Jakie korzyści przynosi firmie? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się w niniejszym artykule. czytaj więcej

News Co to jest SEO?

SEO staje się coraz popularniejszą strategią marketingu internetowego. Znajduje zastosowanie zarówno w przypadku klasycznych stron firmowych, blogów, jak i sklepów e-commerce. Czym w praktyce jest ta strategia i jak wygląda jej wdrożenie? czytaj więcej