Abonenci Multimedia Polska korzystają już z ponad 1 miliona usług (RGU), czyli telewizji, internetu i telefonu. Milionowa usługa została kupiona w Tarnowie, gdzie spółka buduje nowoczesną sieć telewizji kablowej.
Głównymi czynnikami napędzającymi dynamiczną sprzedaż Multimedia Polska są pakiety usług oraz nowoczesne produkty, takie jak cyfrowa telewizja kablowa, wideo na żądanie oraz telefonia VoIP.
W pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku, spółka sprzedała niemal 39 tys. usług. Dzięki temu na koniec marca Multimedia miały już ponad 1 milion RGU, czyli o ponad 140 tys. więcej niż rok wcześniej.
– Znaczący wzrost sprzedaży zawdzięczamy przede wszystkim rosnącej popularności usług pakietowych, a także wprowadzeniu do oferty cyfrowej telewizji kablowej, wideo na żądanie oraz telefonii VoIP – mówi Andrzej Rogowski, prezes zarządu Multimedia Polska.
W I kwartale 2008 r. Multimedia Polska odnotowały wzrost sprzedaży usług we wszystkich segmentach, a więc: telewizji kablowej (cyfrowej i analogowej), szerokopasmowym dostępie do internetu oraz telefonii stacjonarnej (w technologii cyfrowej VoIP oraz tradycyjnej telefonii PSTN).
Podobnie jak w ostatnich kwartałach, najszybciej rośnie liczba abonentów korzystających z internetu. Na koniec I kwartału 2008 r. spółka miała blisko 230 tys. internautów, czyli niemal o 40% więcej niż rok wcześniej (na koniec marca 2007 r.).
– Od wielu kwartałów utrzymujemy dwucyfrowe wzrosty w tym segmencie i mam nadzieję, że podobnie będzie w kolejnych kwartałach. Spodziewamy się, że internet będzie zyskiwał na znaczeniu w strukturze naszych przychodów – komentuje Andrzej Rogowski.
Przyspiesza sprzedaż cyfrowej telewizji kablowej (DTV). Multimedia Polska w I kwartale 2008 r. pozyskały 15,6 tys. nowych abonentów, korzystających z tej usługi (w IV kwartale 2007 r. było to 10,6 tys.). Na koniec marca tego roku spółka miała już ponad 35 tys. użytkowników DTV. Na koniec marca 2008 r. Multimedia sprzedały łącznie 591,6 tys. RGU telewizji (cyfrowa telewizja kablowa, analogowa i programy Premium), czyli o 11% więcej, niż rok wcześniej.
Liczba abonentów korzystających z co najmniej dwóch usług (Double Play) wyniosła w I kwartale 2008 r. 226,6 tys., co oznacza wzrost o ponad 30% w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Z pakietu Triple Play korzystało 51,3 tys. abonentów – niemal 40% więcej niż przed rokiem. Liczba usług przypadająca na jednego abonenta zwiększyła się z poziomu 1,43 w I kwartale 2007 r. i 1,52 w IV kwartale 2007 r. do 1,57 w I kwartale 2008 r., po raz kolejny osiągając rekordowy poziom.
Spółka Multimedia Polska odnotowała także wzrost liczby abonentów korzystających z telefonii stacjonarnej. Na koniec I kwartału 2008 r. Spółka miała 181 tys. RGU telefonu, czyli o prawie 10% więcej niż przed rokiem. W głównej mierze zawdzięcza to rosnącej popularności telefonii VoIP, opartej o protokół internetowy. W pierwszych trzech miesiącach spółce przybyło niemal 7 tys. RGU VoIP. Już około 40% wszystkich użytkowników linii telefonicznych Multimedia Polska to abonenci korzystający z tej technologii.
Na koniec marca tego roku Multimedia Polska miała łącznie niemal 638 tys. abonentów. Rok wcześniej nieco ponad 600 tys.
Milionowa usługa w Tarnowie
Abonentem milionowej usługi Multimedia Polska, jest pani Katarzyna Gacek z Tarnowa. Kupiła usługę Triple Play, czyli: najbogatszy pakiet telewizji kablowej Komfort wraz z telewizją cyfrową, dostęp do internetu oraz telefon.
źródło: Multimedia Polska
News Prezes UOKiK wydał decyzję dotyczącą Multimedia Polska
Klienci spółki odzyskają abonament za dwa miesiące, dostaną 50 minut albo 5 GB internetu.Operator uniknął kary finansowej, ponieważ wyeliminuje skutki swoich praktyk. czytaj więcej
News Prezes UOKiK wydał decyzję dotyczącą Multimedia Polska
Klienci spółki odzyskają abonament za dwa miesiące, dostaną 50 minut albo 5 GB internetu.Operator uniknął kary finansowej, ponieważ wyeliminuje skutki swoich praktyk. czytaj więcej
News Najlepsze produkty dla telekomunikacji - co wybrać?
W dzisiejszych czasach telekomunikacja jest niezbędna do prowadzenia właściwie każdej działalności gospodarczej. To bowiem właśnie dzięki niej możliwe jest odbywanie jakiejkolwiek komunikacji na odległość. Dlatego też każdy przedsiębiorca powinien postawić na najlepsze rozwiązania dla telekomunikacji. Sprawdźmy się więc, jakie produkty telco warto wybrać oraz dowiedzmy się, dlaczego warto to zrobić. czytaj więcejNews Jaki smartfon POCO wybrać?
POCO to marka smartfonów od Xiaomi. Producent tych urządzeń stopniowo rozszerza dostępność modeli, dlatego możemy cieszyć się możliwością coraz większego wyboru odpowiedniego dla naszych potrzeb modelu. Przypomnijmy, że zgodnie z informacjami przedstawianymi przez producenta tych smartfonów, marca POCO to urządzenia z wyższej półki, często z zawansowanymi rozwiązaniami, ale w rozsądnej cenie. Poniżej przedstawiamy cztery modele:- POCO X3 Pro,
- POCO F3,
- POCO M3 Pro 5G,
- POCO M3.
Zobacz, który smartfon jest dla Ciebie. czytaj więcej