„HollyVOD w Twoim domu” – pod takim hasłem ruszyła ogólnokrajowa kampania reklamowa operatora cyfrowej telewizji kablowej, internetu i telefonii stacjonarnej Multimedia Polska, a wraz z nią promocja dla nowych abonentów Multimediów.
Pod hasłem „HollyVOD w Twoim domu” operator chce przede wszystkim promować swoją flagową usługę, interaktywną telewizję kablową z wideo na żądanie (VoD). Multimedia Polska jest jedynym operatorem kablowym w Polsce, który udostępnia VoD swoim abonentom. Za to nowatorskie rozwiązanie spółka została uhonorowana wyróżnieniem w ubiegłorocznym, prestiżowym w branży telewizyjnej i filmowej konkursie IBC Innovation Awards w Amsterdamie.
Dostęp do VoD mają automatycznie wszyscy abonenci cyfrowej telewizji kablowej w Multimedia Polska. Teraz przez trzy miesiące za 51 kanałów telewizyjnych w cyfrowej jakości zapłacimy połowę ceny, czyli 29 złotych. Za tę cenę abonent otrzyma cztery pakiety tematyczne – Basic, Kids, Film i Adult. Posiadacze telewizorów HD będą mogli też korzystać za darmo przez trzy miesiące z pakietu HD, a w nim z czterech kanałów w najwyższej rozdzielczości High Definition. Każdy z abonentów, by przekonać się, jak intuicyjnie korzysta się z wideo na żądanie, będzie mógł w prezencie wypożyczyć za darmo dwa wybrane przez siebie hity filmowe z oferty Multimediów.
VoD to domowa wypożyczalnia filmów, z której można korzystać za pomocą pilota do dekodera, nie ruszając się sprzed telewizora. Wystarczy wcisnąć przycisk „VoD” na pilocie, by zobaczyć liczącą kilkaset pozycji (w każdy piątek dodawane są nowe) listę dostępnych filmów, podzielonych na kategorie tematyczne. Znaczna ich część to produkcje renomowanych wytwórni: Universal, Miramax Films, Touchstone Pictures, czy Walt Disney Picture. W ofercie są również – za darmo! – czołowe filmy polskiego kina niezależnego, wspieranego od lat przez Multimedia Polska. Przed wyborem filmu możemy przeczytać jego opis oraz obejrzeć zwiastun. Wystarczy tylko potwierdzić wybór i w ciągu 24 godzin obejrzeć wybrany film. Opłata – od 0 do 9 złotych – będzie zawarta w rachunku za telewizję.
Spoty reklamowe Multimedia Polska będzie można zobaczyć na antenie ogólnopolskich programów telewizyjnych, usłyszeć w radiu i zobaczyć w internecie. W centrach 26 miast będzie jeździć 87 autobusów i tramwajów, reklamujących „HollyVOD” Multimediów. Reklamy zawisną także na 69 wielkoformatowych siatkach. Zaplanowane są także działania BTL (akcje promocyjne i ulotki) oraz marketing bezpośredni. Kreację na potrzeby kampanii przygotowała agencja DEMO Effective Launching, planowanie i zakup mediów powierzono Domowi Mediowemu PANMEDIA WESTERN.
źródło: Multimedia Polska