Archiwalne

Multimedia Polska otworzyły w Gorzowie nowe Biuro Obsługi Klienta

11.03.2009

Niemal pięciokrotnie większa sala, 7 stanowisk obsługi, nowoczesny i estetyczny wystrój – tak wygląda otwarte we wtorek 10 marca 2009 nowe Biuro Obsługi Klienta Multimedia Polska w Gorzowie.

Nowe biuro uroczyście otworzyli prezydent Gorzowa Tadeusz Jędrzejczak oraz Krzysztof Kaczanowski, dyrektor Regionu Północno-Zachodniego. Gorzowskie BOK Multimediów w swoim dotychczasowym kształcie praktycznie przestało istnieć. Dobrze znane gorzowianom biuro przy ul. Kosynierów Gdyńskich 51 to jedynie przedsionek nowego biura, zaprojektowanego i wybudowanego w zgodzie z przyjętymi przez Multimedia najwyższymi standardami. Na 226 metrach kwadratowych zbudowano siedem stanowisk obsługi klienta. Na 42-calowym plazmowym telewizorze można zobaczyć, jak wygląda telewizja w wysokiej rozdzielczości i przekonać się samemu, jak łatwo wypożyczyć w film w VOD – Domowej Wypożyczalni Filmów.

Budynek przy ul. Kosynierów Gdyńskich 51 to nie tylko Biuro Obsługi Klienta, ale wręcz całe centrum dowodzenia regionu północno-zachodniego Multimedia Polska. Na powierzchni ponad 800 metrów kwadratowych oprócz BOK mieszczą się również biura kierownictwa regionu, siedziba służb technicznych oraz stacja czołowa telewizji kablowej. W zasięgu gorzowskiej sieci Multimedia Polska, ogólnopolskiego operatora cyfrowej telewizji kablowej, dostawcy internetu i telefonii stacjonarnej jest ponad 40 tysięcy gospodarstw domowych.

Multimedia Polska od zawsze inwestują w rozwój, nie tylko wprowadzając nowe technologie, ale też unowocześniając kanały kontaktu z klientami. Modernizacja gorzowskiego biura była bardzo skomplikowanym procesem budowlanym i logistycznym. Na obszarze 500 m kwadratowych trzeba było wyburzyć ściany, by połączyć nasze stare biura z lokalem, w którym dotychczas mieścił się sklep meblowy. Dziękuję naszym abonentom za cierpliwość. Myślę, że większe o ponad 200 m kw. biuro, otwarte od poniedziałku do piątku w godz. 9-19, czyli o godzinę dłużej niż dotychczas, zrekompensuje im niedogodności, związane z przebudową – mówi Krzysztof Kaczanowski, dyrektor Regionu Północno-Zachodniego Multimedia Polska.

– Nowe biuro na pewno spodoba się abonentom. Dzięki trzem dodatkowym stanowiskom w estetycznie urządzonej, przestronnej sali zostaną obsłużeni szybciej, będą też mogli dokładnie zobaczyć różnicę jakości między telewizją cyfrową i analogową, czy przetestować VOD, czyli domową wypożyczalnię filmów – dodaje Dorota Dragon, kierownik gorzowskiego Biura Obsługi Klienta Multimediów.

Przebudowa gorzowskiego BOK to element ogólnopolskiego projektu modernizacji, obejmującego kilkadziesiąt biur w największych miastach Polski. To również kolejna z dużych inwestycji Multimedia Polska, zakończonych w ostatnim czasie. 20 listopada 2008 spółka otworzyła w Kaliszu nowe telefoniczne biuro obsługi klienta. W nowoczesnym Call Center pracuje 380 profesjonalnie przygotowanych konsultantów, na 1700 metrach kwadratowych powierzchni mieszczą się 224 stanowiska obsługowe, zaś średni czas oczekiwania na połączenie wynosi zaledwie 14 sekund. Pod numerem telefonu 0-801-706-801 można m.in. uzyskać informacje na temat aktualnej oferty oraz rozliczeń i płatności, zgłosić usterkę, zawrzeć umowę, aktywować usługi dodatkowe, czy też umówić montaż w przypadku zawarcia umowy u przedstawiciela handlowego.

źródło: Multimedia Polska

News Prezes UOKiK wydał decyzję dotyczącą Multimedia Polska

Klienci spółki odzyskają abonament za dwa miesiące, dostaną 50 minut albo 5 GB internetu.
Operator uniknął kary finansowej, ponieważ wyeliminuje skutki swoich praktyk. czytaj więcej

News Prezes UOKiK wydał decyzję dotyczącą Multimedia Polska

Klienci spółki odzyskają abonament za dwa miesiące, dostaną 50 minut albo 5 GB internetu.
Operator uniknął kary finansowej, ponieważ wyeliminuje skutki swoich praktyk. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Centrala telefoniczna online - od czego zacząć i jak ją wdrożyć w swojej firmie?

Jeżeli jesteś początkującym przedsiębiorcą, na pewno zastanawiasz się jakie narzędzia wprowadzić do swojej firmy, aby jak najlepiej przygotować odpowiednie środowisko pracy dla swoich pracowników z Biura Obsługi Klienta. W tym celu warto poznać możliwości i funkcje, jakie posiada centrala telefoniczna online. czytaj więcej

News Kto realizuje pozyskiwanie klientów przez telefon i jakie dodatkowe usługi może oferować?

Przedsiębiorstwo oferując dane usługi bądź produkty, kieruje je w stronę konsumenta. Klient jest zatem kluczowym czynnikiem, który generuje zysk danej firmy. Pozyskiwanie klientów przez telefon to skuteczna metoda na budowanie bazy konsumentów zainteresowanych sprzedażą. Kto zajmuje się realizowaniem czynności tego typu i z jakich dodatkowych usług przedsiębiorca może skorzystać? czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej