Archiwalne

Multimedia Polska promują internet stacjonarny

14.09.2010


Rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa operatora telekomunikacyjnego Multimedia Polska, wspierająca sprzedaż usługi internetu. Akcja prowadzona jest pod hasłem: „2 Mb/s, 20 Mb/s 120 Mb/s - Interenet dopasowany do Ciebie”. Kampania potrwa do połowy listopada br.

W pierwszym etapie kampanii prowadzone są akcje ulotkowe w największych polskich miastach. W drugiej połowie września akcja ulotkowa zostanie wsparta kampanią w internecie. Nośnikami wykorzystywanymi do promocji usługi będą double billboard, rectangle i skyscarper. Dodatkowo w sieci pojawią się landing page operatora oraz prowadzona będzie kampania w Google Adwords.

Elementami wspierający kampanię reklamową będą nośniki typu Mobil Skyborad (30x15 m), które rozstawione zostaną w 10 najważniejszych lokalizacjach operatora, voicemailig oraz dodatkowe akcje BTL.

źródło: Multimedia

News Szybki internet w Krakowie – który wybrać?

Mieszkańcy Krakowa mają do wyboru liczne oferty internetu stacjonarnego. Jak w gąszczu operatorów wybrać tego najlepszego? czytaj więcej

News Nowa usługa Vectry – VOD w TV Online

Dostępne usługi VOD wyróżniają się niesamowitą różnorodnością jeśli chodzi o bibliotekę filmów, seriali, programów, dokumentów, bajek. A jest ich aż 13 tysięcy. Vectra co miesiąc poszerza swoją kolekcje o kilkaset nowych produkcji m.in. o bardzo popularne premiery kinowe np.: „Małe Kobietki”, „Zenek”, „Sala Samobójców. Hejter”, „Ptaki Nocy”, a także najnowsza animacja studia Pixar „Naprzód”. W bogatej ofercie biblioteki Vectra VOD nie brakuje także kultowych serii, takich jak: „Gwiezdne wojny” („Star Wars”) z ostatnim tytułem „Gwiezdne wojny: Skywalker. Odrodzenie”, „Bad Boys” z najnowszą produkcją „Bad Boys For Life” oraz najpopularniejsze animacje wszech czasów m. in. „Kraina Lodu” oraz „Kraina Lodu 2”. czytaj więcej