Archiwalne

Multimedialna kampania społeczna w warszawskim metrze

03.09.2009

Jak często zdarzają się sytuacje, gdy wsiadając do autobusu, marzysz o tym, by wyciągnąć z torby ulubioną książkę lub gazetę z ciekawym artykułem, zatopić się lekturze i choć na chwilę zapomnieć o zgiełku miasta? Zajmujesz wygodne miejsce, otwierasz książkę i nagle słyszysz ... przeszywająco głośny dźwięk dzwonka telefonu.

Po chwili Pani siedząca naprzeciwko odbiera i zaczyna rozmawiać przez telefon komórkowy. W trakcie długiej rozmowy, dowiadujesz się co dzisiaj zje na obiad, jaką sukienkę wczoraj kupiła, kiedy i gdzie ostatnio się bawiła i poznajesz szereg życiowych historii swojej współpasażerki, których tak naprawdę w ogóle nie masz ochoty słuchać. Do tego takie rozmowa jest tak głośna i uciążliwa, że najchętniej poprosiłbyś o zakończenie połączenia lub opuszczenie autobusu. Jednak co zrobić gdy takie sytuacje stają się nagminne?

Pomocne mogą okazać się akcje edukacyjne, dlatego już od 1 września 2009 r, w warszawskim metrze rusza kampania pod hasłem przewodnim: „Twoja Komórka to Twoja rozmowa, nie wszyscy wokół muszą ją słyszeć”.

Kampania jest elementem trwającej od roku społecznej akcji edukacyjnej Moja Pierwsza Komórka, która uczy jak bezpiecznie i rozsądnie korzystać z telefonu komórkowego. Promowana zasada została wyłoniona spośród ponad tysiąca nadesłanych propozycji w konkursie na 8 zasadę Fonia (bohatera akcji Moja Pierwsza Komórka).

Organizatorem akcji jest firma CenterNet S.A. – nowy operator komórkowy. Kampania w metrze jest realizowana przy współpracy firmy AMS S.A., właściciela sieci nośników City Info TV, w warszawskim metrze.

„Dostrzegamy potrzebę promowania kultury korzystania z telefonów komórkowych w środkach transportu miejskiego, dlatego z chęcią włączyliśmy się w promowanie akcji Moja Pierwsza Komórka” – mówi Szymon Daniłowicz z firmy AMS

Spot promujący kampanię to 30 sekundowa animacja, z głównym bohaterem akcji Moja Pierwsza Komórka – Fonia, w roli głównej. Animacja do spotu została stworzona przez 16 letniego Michała z Koszalina.

„To już mój trzeci film, w którym rolę główną odgrywa Fonio – bohater akcji Moja Pierwsza Komórka. Cieszę się, że mogę w ten sposób pomagać w rozpowszechnianiu idei bezpiecznego i rozsądnego korzystania z komórki”– mówi twórca spotu.

Kampania w warszawskim metrze potrwa kolejne 2 tygodnie, spot będzie można zobaczyć raz w ciągu każdej godziny. Łączna liczba emisji spotu w kampanii to 266.

„Kampania wykorzystuje kontekst sytuacyjny. Wierzymy, że to kontekstowe przypominanie zasad kulturalnego i bezpiecznego korzystania z telefonów komórkowych przyniesie korzyści nie tylko dzieciom, dla których powstała akcja Moja Pierwsza Komórka, ale również wszystkim pasażerom.” – mówi Anna Gołębicka, Dyrektor Marketingu CenterNet S.A.

Organizatorem programu społecznego „Moja Pierwsza Komórka” jest firma CenterNet S.A. Akcja powstała z myślą o rodzicach, którzy zdecydowali się na zakup telefonu komórkowego dla swojego dziecka. Program Moja Pierwsza Komórka uczy Rodziców dzieci jak bezpiecznie i racjonalnie korzystać z telefonu komórkowego, prezentuje zestaw prostych zasad, które powinno znać każde dziecko wchodzące w mobilny świat.

źródło: CenterNet

News Skuteczność marketingu SMS w erze cyfrowej

W dzisiejszych czasach, kiedy dominujący udział w komunikacji marketingowej zdobyły platformy cyfrowe, takie jak media społecznościowe i e-mail marketing, marketing SMS zyskuje na znaczeniu jako jedno z najbardziej skutecznych narzędzi dotarcia do klientów. Marketing SMS, znany również jako reklama SMS, to strategia, która polega na wysyłaniu krótkich wiadomości tekstowych do grupy docelowej w celu promocji produktów, usług lub budowania relacji z klientami. czytaj więcej

News Chcesz zwiększyć zaangażowanie klientów online? Rozważ współpracę z agencją interaktywną!

Obecność firm w internecie jest dziś obowiązkowa, stanowi bowiem swoistą legitymizację marki w oczach klientów. Z uwagi na fakt, iż codziennie miliardy ludzi spędza czas na przeglądaniu zamieszczonych w sieci treści, przestrzeń ta oferuje ogromne możliwości marketingowe. Aby właściwie je wykorzystać, warto podjąć współpracę z agencją interaktywną. czytaj więcej

News Jak agencja SEO Grupa iCEA osiągnęła sukces w branży pozycjonowania?

Nie trzeba być Markiem Zuckerberg ani Billem Gates’em, aby znaleźć się na szczycie. Niekiedy do założenia firmy wystarczy dobry pomysł i laptop. Od tego zaczął się sukces Grupa iCEA – globalnej agencji SEO, która od 15 lat wyznacza standardy w branży pozycjonowania stron internetowych. czytaj więcej

News Jakie są koszty założenia sklepu internetowego?

Wiele osób marzy o tym, aby porzucić etat u swojego pracodawcy i w końcu przejść "na swoje". Ciekawostką jest to, że obecnie wcale nie jest to aż tak skomplikowane. Wystarczy, że założysz sklep internetowy. Jeśli się postarasz, w bardzo krótkim czasie uda Ci się zarobić więcej, niż byłbyś w stanie sobie wyobrazić. Jest to tym bardziej ciekawa propozycja, że nie wymaga specjalnie dużego wkładu finansowego. czytaj więcej