Archiwalne

Multimedialna kampania społeczna w warszawskim metrze

03.09.2009

Jak często zdarzają się sytuacje, gdy wsiadając do autobusu, marzysz o tym, by wyciągnąć z torby ulubioną książkę lub gazetę z ciekawym artykułem, zatopić się lekturze i choć na chwilę zapomnieć o zgiełku miasta? Zajmujesz wygodne miejsce, otwierasz książkę i nagle słyszysz ... przeszywająco głośny dźwięk dzwonka telefonu.

Po chwili Pani siedząca naprzeciwko odbiera i zaczyna rozmawiać przez telefon komórkowy. W trakcie długiej rozmowy, dowiadujesz się co dzisiaj zje na obiad, jaką sukienkę wczoraj kupiła, kiedy i gdzie ostatnio się bawiła i poznajesz szereg życiowych historii swojej współpasażerki, których tak naprawdę w ogóle nie masz ochoty słuchać. Do tego takie rozmowa jest tak głośna i uciążliwa, że najchętniej poprosiłbyś o zakończenie połączenia lub opuszczenie autobusu. Jednak co zrobić gdy takie sytuacje stają się nagminne?

Pomocne mogą okazać się akcje edukacyjne, dlatego już od 1 września 2009 r, w warszawskim metrze rusza kampania pod hasłem przewodnim: „Twoja Komórka to Twoja rozmowa, nie wszyscy wokół muszą ją słyszeć”.

Kampania jest elementem trwającej od roku społecznej akcji edukacyjnej Moja Pierwsza Komórka, która uczy jak bezpiecznie i rozsądnie korzystać z telefonu komórkowego. Promowana zasada została wyłoniona spośród ponad tysiąca nadesłanych propozycji w konkursie na 8 zasadę Fonia (bohatera akcji Moja Pierwsza Komórka).

Organizatorem akcji jest firma CenterNet S.A. – nowy operator komórkowy. Kampania w metrze jest realizowana przy współpracy firmy AMS S.A., właściciela sieci nośników City Info TV, w warszawskim metrze.

„Dostrzegamy potrzebę promowania kultury korzystania z telefonów komórkowych w środkach transportu miejskiego, dlatego z chęcią włączyliśmy się w promowanie akcji Moja Pierwsza Komórka” – mówi Szymon Daniłowicz z firmy AMS

Spot promujący kampanię to 30 sekundowa animacja, z głównym bohaterem akcji Moja Pierwsza Komórka – Fonia, w roli głównej. Animacja do spotu została stworzona przez 16 letniego Michała z Koszalina.

„To już mój trzeci film, w którym rolę główną odgrywa Fonio – bohater akcji Moja Pierwsza Komórka. Cieszę się, że mogę w ten sposób pomagać w rozpowszechnianiu idei bezpiecznego i rozsądnego korzystania z komórki”– mówi twórca spotu.

Kampania w warszawskim metrze potrwa kolejne 2 tygodnie, spot będzie można zobaczyć raz w ciągu każdej godziny. Łączna liczba emisji spotu w kampanii to 266.

„Kampania wykorzystuje kontekst sytuacyjny. Wierzymy, że to kontekstowe przypominanie zasad kulturalnego i bezpiecznego korzystania z telefonów komórkowych przyniesie korzyści nie tylko dzieciom, dla których powstała akcja Moja Pierwsza Komórka, ale również wszystkim pasażerom.” – mówi Anna Gołębicka, Dyrektor Marketingu CenterNet S.A.

Organizatorem programu społecznego „Moja Pierwsza Komórka” jest firma CenterNet S.A. Akcja powstała z myślą o rodzicach, którzy zdecydowali się na zakup telefonu komórkowego dla swojego dziecka. Program Moja Pierwsza Komórka uczy Rodziców dzieci jak bezpiecznie i racjonalnie korzystać z telefonu komórkowego, prezentuje zestaw prostych zasad, które powinno znać każde dziecko wchodzące w mobilny świat.

źródło: CenterNet

News Jakie są koszty założenia sklepu internetowego?

Wiele osób marzy o tym, aby porzucić etat u swojego pracodawcy i w końcu przejść "na swoje". Ciekawostką jest to, że obecnie wcale nie jest to aż tak skomplikowane. Wystarczy, że założysz sklep internetowy. Jeśli się postarasz, w bardzo krótkim czasie uda Ci się zarobić więcej, niż byłbyś w stanie sobie wyobrazić. Jest to tym bardziej ciekawa propozycja, że nie wymaga specjalnie dużego wkładu finansowego. czytaj więcej

News Jak wybrać firmę do stworzenia strony internetowej?

Każdy, kto prowadzi własną działalność, powinien posiadać profesjonalną stronę internetową. Na rynku jest wiele firm, które oferują usługi tworzenia stron www. Sprawdź, jak wybrać najlepszą z nich! czytaj więcej

News Archiwizacja dokumentów w firmie - jak robić to rozsądnie?

Każda firma, niezależnie od charakteru swojej działalności lub ilości zatrudnianych pracowników jest zobowiązana do przechowywanie szeregu dokumentów przez określony ustawowo okres czasu. Zgodnie z przepisami prawa przedsiębiorca musi archiwizować oryginały dokumentacji oraz chronić ją przed uszkodzeniem albo zniszczeniem, nieupoważnionych rozpowszechnianiem oraz wprowadzaniem jakichkolwiek zmian. Warto więc wiedzieć, jak można archiwizować dokumenty, aby zapewnić im pełne bezpieczeństwo. czytaj więcej

News Skuteczna reklama na Facebooku – jak ją zrobić?

Czy wiesz, że liczba użytkowników Facebooka w Polsce przekracza 15 milionów? To czyni go zarówno jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych w naszym kraju, jak i platformą marketingową o wyjątkowo rozległym zasięgu. Skuteczna reklama na Facebooku to jednak nie tylko kreatywna forma, lecz także wiele kwestii technicznych. Co warto o nich wiedzieć? czytaj więcej