Archiwalne

Multimedialna wyspa PLAY zaprasza internautów do zupełnie nowej wirtualnej rzeczywistości

10.08.2007

Zobacz więcej na Play.pl.

PLAY, pierwszy multimedialny operator w Polsce wzmacnia swoją aktywność marketingową w wirtualnym świecie gry Second Life.

Second Life wirtualny świat 3D to gra, która coraz bardziej zaczyna przypominać i funkcjonować jak prawdziwy rynek. W ramach gry znajdującej się na wielu serwerach tworzących sieć, dostępne są narzędzia do modyfikacji wirtualnego świata Second Life oraz uczestniczenia w jego wirtualnej ekonomii.

Gracze mający postać awatarów, zarabiają wirtualne pieniądze, które można wymienić potem na te ze świata realnego. Według szacunkowych danych dostępnych na stronie internetowej gry, przeciętnie w ciągu dnia w Second Life dokonywane są transakcje na sumę rzędu 400 – 500 tysięcy dolarów amerykańskich. Second Life przez wiele firm czy instytucji, jak choćby Ambasada Szwecji, która 30 maja 2007 jako pierwszy kraj Unii Europejskiej otworzyła swoje przedstawicielstwo w Second Life, traktowana jest jako innowacyjne medium kontaktu ze społecznością.

Obecnie w Second Life aktywnych jest ok. 8 milionów użytkowników, z czego 40 tys. z Polski, co plasuje nasz kraj na 24 miejscu pod względem liczby aktywnych użytkowników na świecie.

PLAY jest jedną z pierwszych marek w Polsce, która zdecydowała się rozpocząć działalność w równoległym świecie Second Life. Do tej pory klub PLAY odwiedziło już 220 tys. użytkowników, którzy mogli w nim poznać nowych ludzi, zarobić linden-dolary (tamtejsza waluta), obejrzeć najnowsze reklamy PLAY’a, skoczyć na spadochronie oraz potańczyć i wypić wirtualnego drinka, a także nawiązać nowe znajomości wśród społeczności skupionej wokół marki PLAY.

Od 10 sierpnia PLAY rozszerza swoją działalność w Second Life otwierając Wyspę PLAY, na której znajdować się będzie m.in. klub muzyczny w stylu hawajskim, centrum multimedialne, wieżowiec z apartamentami oraz biuro prasowe, w którym dziennikarze i gracze, będą mogli spotkać się raz w tygodniu z jego pracownikami i rzecznikiem prasowym PLAY, a ściślej z ich awatarami. Gościem honorowym gry regularnie będzie również Jacek Hensler, szef marketingu PLAY.

Wyspa jest jednym z największym polskich projektów interaktywnych w rzeczywistości Second Life. PLAY chce wykorzystywać ten projekt do prezentacji nowych kampanii reklamowych oraz prezentacji usług. W przyszłości operator rozważy możliwość sprzedaży doładowań na kartę a nawet sprzedaży usług.

Oprócz tego na Wyspie PLAY zaplanowano doskonałą zabawę, cykliczne imprezy oraz konkursy, w których będzie można wygrać super nagrody zarówno w świecie wirtualnym jak np. apartamenty na wyspie oraz te ze świata realnego jak telefony i startery PLAY.

Cały projekt jest elementem prowadzonej przez PLAY kampanii reklamowej, która wykorzystuje najnowsze, multimedialne i interaktywne narzędzia marketingowe, mające na celu budowanie społeczności wokół marki PLAY oraz prezentację oferty firmy w niekonwencjonalny sposób.

źródło: Play

Play Pmiętasz Seksmisję Machulskiego? Nagraj „Seksmisję” z Jerzym Stuhrem i Playem

Masz słabość do starych, dobrych, polskich komedii? „Seksmisja” to jeden z Twoich ulubionych filmów? Teraz możesz stać się częścią tego kultowego dzieła! Aktywuj usługę Audiobooki w Play, nagraj fragment tekstu i wyślij za pomocą specjalnej platformy. Nagroda to nie lada gratka! Play daje Ci szansę, aby Twój głos pojawił się w kultowej polskiej superprodukcji! Zwycięzca nagra audiobooka z samym Jerzym Stuhrem. czytaj więcej

Play Play daje więcej - oferta STAN NIELIMITOWANY

Muzyka, filmy i seriale przeszły do Play. W nowej ofercie STAN NIELIMITOWANY oprócz minut, SMSów i MMSów bez ograniczeń, internetu bez limitu GB oraz roamingu bez dodatkowych opłat klienci otrzymają dostęp do Tidal, Showmax i telewizję PLAY NOW. czytaj więcej

Play Z PLAY w Europie korzystasz tak, jak w kraju

Od 15 czerwca 2017 r. wszyscy klienci PLAY, którzy w ramach umowy mają pakiety minut, SMS, MMS a także klienci ofert na kartę, którzy zakupili takie pakiety – mogą korzystać z nich w Unii Europejskiej na takich samych warunkach, jak w kraju. Także wszystkie połączenia, jak i wiadomości przychodzące są bezpłatne we wszystkich ofertach. Dodatkowo każdy klient ma możliwość korzystania z transmisji danych bez dodatkowych opłat, a wielkość pakietu jest uzależniona od wartości abonamentu lub zakupionego w ofertach na kartę pakietu. W ten sposób PLAY w pełni realizuje zasadę „Roam Like At Home”. czytaj więcej

Play Nie chcesz spędzić długiego weekendu stojąc w korkach? Pobierz aplikację Nawigacja Play by NaviExpert

Długie weekendy to coś, co Polacy kochają najbardziej. Widać to zwłaszcza po kilometrowych korkach na wyjazdach i wjazdach do miast. By je ominąć, wiele osób decyduje się opóźnić lub przyspieszyć swój wyjazd. Alternatywą może być zainstalowanie na swoim telefonie aplikacji mobilnej Nawigacja Play by NaviExpert. Ominiesz korki, w dodatku bez zużycia transferu danych w twoim smartfonie. czytaj więcej

Play Wyniki PLAY za 1 kw. 2017 r.

PLAY osiągnął udział w rynku na poziomie 27,6% (wzrost o 2,1 pp. r/r), odnotowując dalszy wzrost przychodów oraz wyniku EBITDA. czytaj więcej

Play Czy Polacy bezpiecznie korzystają ze smartfonów? Badanie na zlecenie Play

Z badania przeprowadzonego na zlecenie Play wśród polskich użytkowników smartfonów wynika, że aż 65% z nich płaci za zakupy w Internecie przy pomocy urządzeń mobilnych, 23% przy okazji transakcji podaje swój numer karty kredytowe. Z kolei z bankowości on-line przez smartfona korzysta już 66% posiadaczy urządzeń mobilnych. Jednocześnie, jak wynika z badania F-secure, zaledwie 37% użytkowników smartfonów pomyślało o tym, aby zabezpieczyć go jakimkolwiek programem antywirusowym. czytaj więcej

Play Pmiętasz Seksmisję Machulskiego? Nagraj „Seksmisję” z Jerzym Stuhrem i Playem

Masz słabość do starych, dobrych, polskich komedii? „Seksmisja” to jeden z Twoich ulubionych filmów? Teraz możesz stać się częścią tego kultowego dzieła! Aktywuj usługę Audiobooki w Play, nagraj fragment tekstu i wyślij za pomocą specjalnej platformy. Nagroda to nie lada gratka! Play daje Ci szansę, aby Twój głos pojawił się w kultowej polskiej superprodukcji! Zwycięzca nagra audiobooka z samym Jerzym Stuhrem. czytaj więcej

Play Play daje więcej - oferta STAN NIELIMITOWANY

Muzyka, filmy i seriale przeszły do Play. W nowej ofercie STAN NIELIMITOWANY oprócz minut, SMSów i MMSów bez ograniczeń, internetu bez limitu GB oraz roamingu bez dodatkowych opłat klienci otrzymają dostęp do Tidal, Showmax i telewizję PLAY NOW. czytaj więcej

Play Z PLAY w Europie korzystasz tak, jak w kraju

Od 15 czerwca 2017 r. wszyscy klienci PLAY, którzy w ramach umowy mają pakiety minut, SMS, MMS a także klienci ofert na kartę, którzy zakupili takie pakiety – mogą korzystać z nich w Unii Europejskiej na takich samych warunkach, jak w kraju. Także wszystkie połączenia, jak i wiadomości przychodzące są bezpłatne we wszystkich ofertach. Dodatkowo każdy klient ma możliwość korzystania z transmisji danych bez dodatkowych opłat, a wielkość pakietu jest uzależniona od wartości abonamentu lub zakupionego w ofertach na kartę pakietu. W ten sposób PLAY w pełni realizuje zasadę „Roam Like At Home”. czytaj więcej

Play Nie chcesz spędzić długiego weekendu stojąc w korkach? Pobierz aplikację Nawigacja Play by NaviExpert

Długie weekendy to coś, co Polacy kochają najbardziej. Widać to zwłaszcza po kilometrowych korkach na wyjazdach i wjazdach do miast. By je ominąć, wiele osób decyduje się opóźnić lub przyspieszyć swój wyjazd. Alternatywą może być zainstalowanie na swoim telefonie aplikacji mobilnej Nawigacja Play by NaviExpert. Ominiesz korki, w dodatku bez zużycia transferu danych w twoim smartfonie. czytaj więcej

Play Wyniki PLAY za 1 kw. 2017 r.

PLAY osiągnął udział w rynku na poziomie 27,6% (wzrost o 2,1 pp. r/r), odnotowując dalszy wzrost przychodów oraz wyniku EBITDA. czytaj więcej

Play Czy Polacy bezpiecznie korzystają ze smartfonów? Badanie na zlecenie Play

Z badania przeprowadzonego na zlecenie Play wśród polskich użytkowników smartfonów wynika, że aż 65% z nich płaci za zakupy w Internecie przy pomocy urządzeń mobilnych, 23% przy okazji transakcji podaje swój numer karty kredytowe. Z kolei z bankowości on-line przez smartfona korzysta już 66% posiadaczy urządzeń mobilnych. Jednocześnie, jak wynika z badania F-secure, zaledwie 37% użytkowników smartfonów pomyślało o tym, aby zabezpieczyć go jakimkolwiek programem antywirusowym. czytaj więcej