Archiwalne

Multimedialna wyspa PLAY zaprasza internautów do zupełnie nowej wirtualnej rzeczywistości

10.08.2007

Zobacz więcej na Play.pl.

PLAY, pierwszy multimedialny operator w Polsce wzmacnia swoją aktywność marketingową w wirtualnym świecie gry Second Life.

Second Life wirtualny świat 3D to gra, która coraz bardziej zaczyna przypominać i funkcjonować jak prawdziwy rynek. W ramach gry znajdującej się na wielu serwerach tworzących sieć, dostępne są narzędzia do modyfikacji wirtualnego świata Second Life oraz uczestniczenia w jego wirtualnej ekonomii.

Gracze mający postać awatarów, zarabiają wirtualne pieniądze, które można wymienić potem na te ze świata realnego. Według szacunkowych danych dostępnych na stronie internetowej gry, przeciętnie w ciągu dnia w Second Life dokonywane są transakcje na sumę rzędu 400 – 500 tysięcy dolarów amerykańskich. Second Life przez wiele firm czy instytucji, jak choćby Ambasada Szwecji, która 30 maja 2007 jako pierwszy kraj Unii Europejskiej otworzyła swoje przedstawicielstwo w Second Life, traktowana jest jako innowacyjne medium kontaktu ze społecznością.

Obecnie w Second Life aktywnych jest ok. 8 milionów użytkowników, z czego 40 tys. z Polski, co plasuje nasz kraj na 24 miejscu pod względem liczby aktywnych użytkowników na świecie.

PLAY jest jedną z pierwszych marek w Polsce, która zdecydowała się rozpocząć działalność w równoległym świecie Second Life. Do tej pory klub PLAY odwiedziło już 220 tys. użytkowników, którzy mogli w nim poznać nowych ludzi, zarobić linden-dolary (tamtejsza waluta), obejrzeć najnowsze reklamy PLAY’a, skoczyć na spadochronie oraz potańczyć i wypić wirtualnego drinka, a także nawiązać nowe znajomości wśród społeczności skupionej wokół marki PLAY.

Od 10 sierpnia PLAY rozszerza swoją działalność w Second Life otwierając Wyspę PLAY, na której znajdować się będzie m.in. klub muzyczny w stylu hawajskim, centrum multimedialne, wieżowiec z apartamentami oraz biuro prasowe, w którym dziennikarze i gracze, będą mogli spotkać się raz w tygodniu z jego pracownikami i rzecznikiem prasowym PLAY, a ściślej z ich awatarami. Gościem honorowym gry regularnie będzie również Jacek Hensler, szef marketingu PLAY.

Wyspa jest jednym z największym polskich projektów interaktywnych w rzeczywistości Second Life. PLAY chce wykorzystywać ten projekt do prezentacji nowych kampanii reklamowych oraz prezentacji usług. W przyszłości operator rozważy możliwość sprzedaży doładowań na kartę a nawet sprzedaży usług.

Oprócz tego na Wyspie PLAY zaplanowano doskonałą zabawę, cykliczne imprezy oraz konkursy, w których będzie można wygrać super nagrody zarówno w świecie wirtualnym jak np. apartamenty na wyspie oraz te ze świata realnego jak telefony i startery PLAY.

Cały projekt jest elementem prowadzonej przez PLAY kampanii reklamowej, która wykorzystuje najnowsze, multimedialne i interaktywne narzędzia marketingowe, mające na celu budowanie społeczności wokół marki PLAY oraz prezentację oferty firmy w niekonwencjonalny sposób.

źródło: Play

News Jak VR po cichu kształtuje przyszłość inteligentnych domów

Technologia wirtualnej rzeczywistości (VR) robi furorę w różnych branżach, od gier po opiekę zdrowotną. Jednak jednym z obszarów, w którym VR po cichu wywiera znaczący wpływ, jest sfera inteligentnych domów. Wraz z rozwojem połączonych urządzeń i Internetu, VR staje się niezbędnym narzędziem dla właścicieli domów do interakcji i kontrolowania ich inteligentnych domów. W tym artykule zbadamy, w jaki sposób VR kształtuje przyszłość inteligentnych domów i potencjalne korzyści, jakie oferuje właścicielom domów. czytaj więcej

News Jak wykorzystać wszechstronne narzędzia do hakowania w edukacji i zabawie?

Odkryj innowacyjne podejście do nauki i rozrywki dzięki narzędziom do hakowania. Dowiedz się, jak mogą pomóc w edukacji, rozwijać kreatywność i sprawiać radość z odkrywania technologii. czytaj więcej

News E-commerce za granicą - poznaj tłumaczenia online!

Zaletą prowadzenia sklepu online jest możliwość docierania z ofertą do osób z całego kraju, a nawet z całego świata. Warunkiem jest jednak przygotowanie odpowiednich wersji językowych serwisu. Decydując się na rozwój biznesu, warto zdecydować się na profesjonalne tłumaczenia dla e-commerce. czytaj więcej

News Dlaczego warto kupić gogle VR Oculus Rift S?

Szukasz sposobu na to, aby czerpać jeszcze więcej przyjemności z grania na komputerze? Pomyśl o zakupieniu gogli do VR, czyli wirtualnej rzeczywistości. Jednym z najpopularniejszych modeli jest Oculus Rift S, który dostępny jest także w Polsce. Dlaczego warto go kupić? Sprawdź jego najważniejsze parametry razem z nami! czytaj więcej