Archiwalne

MultimediaOFF w plenerze

06.07.2009

Najlepsze polskie filmy niezależne, krótko i pełnometrażowe, będzie można zobaczyć w każdy wakacyjny piątek - od 3 lipca do 4 września - podczas pokazów MultimediaOFF w Ogrodzie Saskim w Warszawie.

1 lipca br., po raz czwarty, startuje największy festiwal kin plenerowych Filmowa Stolica Lata. W ramach Festiwalu, przez 10 kolejnych tygodni, w różnych miejscach Warszawy będą się odbywały plenerowe pokazy filmów. W tym roku partnerem Filmowej Stolicy są Multimedia Polska, dostawca telewizji cyfrowej i wideo na żądanie oraz telefonii i internetu, które od kilku lat realizują Program Wspierania Polskiego Kina Niezależnego MultimediaOFF.

W czasie wakacyjnych piątkowych pokazów w Ogrodzie Saskim zostaną zaprezentowane filmy fabularne i dokumentalne najbardziej znanych twórców polskiego kina niezależnego, m.in. Bodo Koxa („Nie panikuj”), Piotra Matwiejczyka („Kup teraz”), Grzegorza Lipca z zielonogórskiej Grupy Filmowej Sky Piastowskie („ 8 w poziomie”), Huberta Gotkowskiego z rzeszowskiej Grupy Filmowej DDN („Konsumenci”) oraz innych twórców wspieranych przez Multimedia Polska. W repertuarze pokazów multimediaOFF znalazły się najlepsze polskie filmy niezależne ostatniej dekady, wielokrotnie nagradzane podczas ogólnopolskich festiwali.

Multimedia przygotowały również dwa specjalne pokazy tematyczne, zaadresowane do kobiet. W ramach projektu „Multimedialna Polka” 10 lipca wyświetlony zostanie „Kup teraz” – zabawny film, który zdobył uznanie zarówno kobiecej, jak i męskiej części publiczności. Natomiast 28 sierpnia zaprezentowane zostaną filmy o kobietach oraz reżyserowane przez kobiety.

Dla uczestników pokazów w Ogrodzie Saskim, Multimedia Polska przygotowały także konkurs. Odpowiadając na pytania dotyczące programu MultimediaOFF będą oni mogli wygrać kamerę cyfrową. Pytania konkursowe dostępne będą w trakcie trwania Festiwalu na stronie http://www.multimedia.pl (zakładka multiProjekty).

źródło: Multimedia

News Prezes UOKiK wydał decyzję dotyczącą Multimedia Polska

Klienci spółki odzyskają abonament za dwa miesiące, dostaną 50 minut albo 5 GB internetu.
Operator uniknął kary finansowej, ponieważ wyeliminuje skutki swoich praktyk. czytaj więcej

News Prezes UOKiK wydał decyzję dotyczącą Multimedia Polska

Klienci spółki odzyskają abonament za dwa miesiące, dostaną 50 minut albo 5 GB internetu.
Operator uniknął kary finansowej, ponieważ wyeliminuje skutki swoich praktyk. czytaj więcej

News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS

W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcej

News Usługi Starlink - zasady działania i dostępność

Firma SpaceX, mimo że jest stosunkowo młoda, należy do jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Trudno się temu dziwić, to właśnie ona na nowo rozpaliła ludzkie fascynacje kosmosem i wznieciła marzenia o jego podboju. Wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania technologiczne, do niedawna znajdujące się wyłącznie w sferze fantastyki naukowej. Zalicza się do nich system satelitarny Starlink, z którego może korzystać każdy z nas.

1. Czym jest Starlink? – Podstawowe informacje.
2. Satelity Starlink – łączność na całym świecie.
3. Usługi Starlink – routery i abonament. czytaj więcej

News Jak rozpoznać potencjał bezlusterkowca Canon w fotografii?

Pierwsze aparaty pozbawione lustra zyskały popularność dzięki niewielkiej wadze i kompaktowym gabarytom, co umożliwiło wygodniejsze korzystanie z nich w terenie. Dziś zainteresowanie tym segmentem systematycznie rośnie, a producenci prześcigają się w udoskonalaniu kolejnych generacji. W przypadku marki Canon od kilku lat trwa intensywny rozwój nowych rozwiązań, które sprostają oczekiwaniom zarówno początkujących miłośników fotografii, jak i profesjonalistów. Nowoczesne modele oferują rewelacyjną jakość obrazu, a dostępność coraz większej liczby dedykowanych obiektywów sprawia, że można je dopasować do rozmaitych potrzeb. Dzięki temu bezlusterkowiec Canon nie jest już traktowany jako sprzęt „do torby podróżnej”, lecz pełnoprawne narzędzie kreatywnego działania. czytaj więcej

News 7 cech dobrych słuchawek dousznych

Słuchawki douszne, nazywane też pchełkami lub TWS-ami, to idealne urządzenie audio do smartfona, odtwarzacza muzycznego czy na wyjścia na miasto. Mimo niepozornego wyglądu czołowe modele potrafią kosztować ponad 500, a nawet 900 zł. Co powinno wyróżniać najlepsze słuchawki douszne? O tym w poniższym artykule! czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej