Archiwalne

Multiroom w Inotelu

02.11.2010


Inotel, wielkopolski operator telekomunikacyjny, uruchomił usługę multiroom umożliwiającą niezależne oglądanie telewizji na dwóch odbiornikach w ramach jednego abonamentu.

Inotel oferuje usługę multiroom za 5 zł miesięcznie, co stanowi koszt dzierżawy dodatkowego dekodera. Multiroom umożliwia odbiór na drugim telewizorze wszystkich programów z posiadanego przez użytkownika pakietu w cyfrowej jakości obrazu i dźwięku. Wprowadzenie do oferty usługi multiroom wpisuje się w hasło jesiennej kampanii promocyjnej operatora - „Dla domu i rodziny”.

Usługa jest dostępna dla wszystkich abonentów, a umowa na nią – co jest standardem we wszystkich umowach Inotela na telewizję, internet i telefon – podpisywana na czas nieokreślony.

źródło: Inotel

News Jak wybrać sprzęt audio do domowego kina: Kompleksowy przewodnik

W dzisiejszych czasach, kiedy technologia rozwija się w zawrotnym tempie, stworzenie idealnego domowego kina stało się bardziej osiągalne niż kiedykolwiek wcześniej. Kluczowym elementem każdego zestawu kina domowego jest sprzęt audio, który może znacząco wpłynąć na jakość odbioru dźwięku. Wybór odpowiednich akcesoriów audio jest nie tylko kwestią estetyki, ale przede wszystkim funkcjonalności i jakości dźwięku. W tym artykule przyjrzymy się, jak wybrać najlepsze akcesoria audio, które poprawią jakość dźwięku w Twoim domowym kinie, oraz jakie elementy są niezbędne, aby cieszyć się pełnią możliwości Twojego sprzętu. czytaj więcej

News iPhone nie reaguje na dotyk? Sprawdź, jak rozwiązać problem

Ekran dotykowy to jeden z najważniejszych elementów każdego telefonu, w tym oczywiście iPhone’a. To właśnie ekran umożliwia sprawne korzystanie z urządzenia, nawigację po systemie oraz obsługę aplikacji. Niestety, zdarza się, że ekran przestaje reagować na dotyk. Przyczyny tego problemu mogą być różne – od drobnych błędów systemowych po poważniejsze uszkodzenia sprzętowe. Jak rozwiązać problem w sytuacji, gdy iPhone nie reaguje na dotyk? Co zrobić? Sprawdź koniecznie nasze wskazówki. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Hakerzy wkraczają do gry: Krakowskie MPK na celowniku cyberprzestępców

Wyobraźcie sobie poranek, kiedy zmarznięci i zaspani próbujecie kupić bilet na tramwaj przez aplikację MPK, ale zamiast tego na ekranie pojawia się komunikat: "Twój system został shackowany". Tak wyglądał 3 grudnia 2024 roku dla krakowian, którzy padli ofiarą... no dobra, może nie oni bezpośrednio, ale ich ulubiony przewoźnik – MPK. czytaj więcej

News Pendrive z logo firmy - jak dopasować pojemność, design i funkcje do potrzeb odbiorców

Technologia pędzi do przodu, wymuszając na firmach ciągłe poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań, także w obszarze gadżetów reklamowych. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej