Archiwalne

'Muzyczne 3 x 3' - UPC i MTV Networks Polska

19.08.2009

Druga odsłona jubileuszowej akcji „3 x 3”, zorganizowanej przez UPC Polska, wiodącego dostawcę potrójnej usługi: telewizji, internetu i telefonu, nawiązuje do tematyki muzycznej. Przygotowana została bowiem wspólnie z MTV Networks Polska, nadawcą kanałów MTV Polska, VIVA Polska, VH1 Polska, MTV TWO, MTV HITS i MTV Dance. Główną nagrodą w tej edycji jest wyjazd dla 2 osób na londyński koncert Beyoncé, amerykańskiej supergwiazdy muzyki pop i R&B.

Akcja „3 x 3” skierowana jest do wszystkich Klientów, którzy nieprzerwanie od trzech lat korzystają z trzech usług UPCtelewizji, internetu i telefonu. Ma na celu podziękowanie i nagrodzenie ich za staż abonencki.

Druga, muzyczna odsłona konkursu „3 x 3” zainteresuje wszystkich, którzy lubią muzykę rozrywkową. Główną nagrodą letniej edycji jest wyjazd dla 2 osób na koncert Beyoncé, gwiazdy muzyki pop i R&B, wielokrotnej laureatki nagród Grammy oraz nagród MTV Europe Music Awards. Koncert będzie miał miejsce w Londynie w dniu 14 listopada 2009 r. Nagroda obejmuje bilety na koncert, a także przelot i zakwaterowanie. Wyjazd i udział w londyńskim koncercie Beyoncé będą szczególną atrakcją dla wszystkich miłośników muzyki popularnej, zwłaszcza, że wokalistka jak dotąd nie występowała w Polsce.

Na pozostałych zwycięzców czekają także inne nagrody, takie jak odtwarzacze mp4, kubki termiczne MTV oraz muzyczne zestawy upominkowe.

Każdy jubileuszowy Klient otrzymuje od UPC list z podziękowaniem za lojalność oraz zaproszeniem do wielkiego konkursu. Do koperty dołączony będzie także zestaw upominków od sponsorów: gadżety MTV oraz kalendarze urodzinowe UPC. Reguły są niezwykle proste: każdy jubileuszowy Klient, który do 20 września 2009 wejdzie na stronę www.upc.pl/konkursy/ i odpowie na 3 muzyczne pytania ma szansę wygrać jedną z nagród.

Partnerem muzycznej edycji konkursu „3 x 3” jest MTV Networks Polska, nadawca kanałów muzycznych znajdujących się w ofercie UPC, takich jak: MTV Polska, VIVA Polska, VH1 Polska, MTV TWO, MTV HITS oraz MTV Dance,

Z okazji tego szczególnego jubileuszu, UPC Polska przygotowała również specjalną ofertę dla swoich lojalnych Klientów.

Pierwsza odsłona akcji „3 x 3 Kids” została przygotowana z myślą o dzieciach i rodzinach. Zdobywczyni nagrody głównej pojedzie już wkrótce wraz ze swoim synem – autorem zwycięskiego hasła – na wycieczkę do Londynu, połączoną z oglądaniem przedstawienia Scooby Doo and The Pirate Ghost na scenie teatru Hammersmith Apollo.

Trzecia odsłona, przygotowywana we współpracy z kanałami filmowymi i rozrywkowymi dostępnymi w ofercie Telewizji Cyfrowej UPC Polska, będzie miała miejsce jesienią br.

źródło: UPC

News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS

W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcej

News Co to jest silnik krokowy i jak działa?

Silnik krokowy to rodzaj silnika elektrycznego, który jest szeroko stosowany w różnych aplikacjach przemysłowych, w tym w pojazdach autonomicznych. czytaj więcej

News Jak rozpoznać potencjał bezlusterkowca Canon w fotografii?

Pierwsze aparaty pozbawione lustra zyskały popularność dzięki niewielkiej wadze i kompaktowym gabarytom, co umożliwiło wygodniejsze korzystanie z nich w terenie. Dziś zainteresowanie tym segmentem systematycznie rośnie, a producenci prześcigają się w udoskonalaniu kolejnych generacji. W przypadku marki Canon od kilku lat trwa intensywny rozwój nowych rozwiązań, które sprostają oczekiwaniom zarówno początkujących miłośników fotografii, jak i profesjonalistów. Nowoczesne modele oferują rewelacyjną jakość obrazu, a dostępność coraz większej liczby dedykowanych obiektywów sprawia, że można je dopasować do rozmaitych potrzeb. Dzięki temu bezlusterkowiec Canon nie jest już traktowany jako sprzęt „do torby podróżnej”, lecz pełnoprawne narzędzie kreatywnego działania. czytaj więcej

News Ultrahuman vs. inne smart ringi - co wyróżnia ten model?

Smart ringi zdobywają coraz większą popularność wśród osób dbających o zdrowie i nowoczesny styl życia. Nic dziwnego — te małe urządzenia oferują niesamowite możliwości, umożliwiając monitorowanie wielu aspektów naszej aktywności i zdrowia. Jednym z ciekawszych modeli, który zdobywa uznanie na rynku, jest Ultrahuman. Jak wypada na tle innych smart ringów dostępnych na polskim rynku? Przyjrzyjmy się bliżej jego cechom i funkcjonalnościom, które sprawiają, że warto się nim zainteresować. czytaj więcej