Nasz pomysł na nową platformę marketingową został zaadaptowany w Grupie Liberty Global! W Czechach ruszyła już kampania wykorzystującą pomysł MEGArodzinki.
1 września pokazano spot promujący dostęp do szybkiego internetu oferowany przez UPC w Czechach. Hasło brzmi: „Náš megarychlý internet znásobí vaše možnosti”. To pierwsza czeska odsłona kampanii z MEGArodzinką. Postaci znane z polskiej kampanii UPC pojawiły się też w reklamach internetowych i ulotkach. Śmiało można powiedzieć, że MEGArodzinka na dobre zadomowiła się u naszego południowego sąsiada.
Jeszcze lepiej widać to będzie, gdy w mediach zaistnieje kolejny spot, tym razem pokazujący zalety aplikacji Horizon: „Bavte se s televizí Horizon Go”. Podkreślana będzie przede wszystkim mobilność rozwiązania, pozwalająca oglądać telewizję nie tylko na kilku urządzeniach mobilnych jednocześnie, ale także poza domem.
W Polsce nowa platforma marketingowa wykorzystująca postaci MEGAmamy, MEGAtaty, MEGAcórki i MEGAsyna ruszyła w kwietniu pod hasłem MEGA power, MEGA fun. Celem – wciąż trwającej – kampanii jest umocnienie pozycji UPC jako operatora zapewniającego klientom najkorzystniejszą i najatrakcyjniejszą ofertę usług cyfrowych. Chcemy pokazać uniwersalność naszej oferty, w której każdy członek rodziny znajdzie coś dla siebie, ale także dążenie UPC do oferowania usług wyróżniających się na rynku – MEGAszybkiego internetu do 250 Mb/s, a w przyszłości także do 500 Mb/s, telewizji cyfrowej, w tym ponad 5000 programów na żądanie oraz aplikacji mobilnych, takich jak Horizon TV.
Za format kreatywny odpowiada agencja reklamowa Heart&Brain.
źródło: UPC
News Jak wybrać najlepszego operatora?
Co najmniej raz na dwa lata nadchodzi moment, w którym chcemy zweryfikować, czy nasz dotychczasowy operator sieci komórkowej rzeczywiście jest najlepszym wyborem.Spójrzmy prawdzie w oczy – jeśli masz dosyć obecnego dostawcy, na pewno nie chciałbyś przechodzić kolejnego rozczarowana.
Jakie są więc sposoby na to, żeby znaleźć dla siebie najlepszą ofertę i mieć pewność, że tym razem będzie to udany związek? czytaj więcej