Archiwalne

Nagraj własny komunikat we FreecoNet

24.07.2008

FreecoNet rozszerzył funkcjonalność swoich usług dodanych, m.in. o nowe możliwości tworzenia komunikatów głosowych.

Oprócz cieszącej się popularnością syntezy mowy, użytkownicy platformy mogą teraz wgrać gotowy komunikat dźwiękowy w formacie mp3 lub wav. Mają też do dyspozycji unikalną funkcję Click2Record, pozwalającą na nagranie komunikatu bezpośrednio z telefonu podłączonego do FreecoNet.

FreecoNet znany jest z bogatej oferty usług dodanych, którą teraz poszerzono o kolejne możliwości. Do niedawna w ramach wielopoziomowych systemów CallCenter i IVR (automatycznego powitania oraz interaktywnej obsługi dzwoniącej osoby), można było tworzyć komunikaty głosowe za pomocą innowacyjnego narzędzia - syntezy mowy. Jest to bardzo łatwy i wygodny sposób - wystarczy tylko wpisać z klawiatury komputera w panelu użytkownika pożądany komunikat. Następnie jest on odczytywany w czasie rzeczywistym przez wirtualnego lektora. Teraz możliwości tworzenia komunikatów głosowych we FreecoNet zostały znacznie poszerzone.

„Nasi użytkownicy mogą wgrać do systemu gotową wiadomość głosową w postaci pliku mp3 lub wav. Takie komunikaty można szybko stworzyć, np. na osobistym komputerze z użyciem mikrofonu lub też w studiu nagrań z głosem zawodowego lektora. Jeszcze łatwiej można to zrobić wykorzystując najnowszą funkcję Click2Record. Wystarczy jedynie we własnym panelu użytkownika FreecoNet wybrać opcję nagrywania głosu, podnieść słuchawkę dzwoniącego telefonu i nagrać dowolną wiadomość głosową” – wyjaśnia Jan Wyrwiński, Kierownik Projektu FreecoNet.

Wszystkie trzy sposoby tworzenia komunikatów głosowych we FreecoNet – synteza mowy, wgrywanie pliku dźwiękowego oraz Click2Record – mają szczególne zastosowanie przy tworzeniu i zarządzaniu rozbudowanymi systemami CallCenter i IVR. Są to jedyne na polskim rynku hostowane usługi dodane, które umożliwiają firmie korzystanie z zaawansowanych rozwiązań telekomunikacyjnych bez ponoszenia jakichkolwiek nakładów inwestycyjnych. Dzięki nim firma może mieć profesjonalny dział call center z funkcją kolejkowania połączeń oraz system powitań i przekierowań rozmów przychodzących.

„Warto też zaznaczyć, że taki komunikat głosowy – np. „Jestem na wakacjach” - generowany przed kontynuowaniem połączenia telefonicznego, może też mieć we własnym telefonie każdy użytkownik indywidualny.” - dodaje Jan Wyrwiński.

Oprócz dodatkowych możliwości nagrywania komunikatów głosowych, zespół FreecoNet wdrożył również nową funkcjonalność do komunikacji ze swoimi użytkownikami. Ważne informacje będą przekazywane za pomocą pasków informacyjnych, umieszczonych w górnej części strony startowej panelu FreecoNet.

źródło: FreecoNet

News Technologia Plasmacluster w oczyszczaczach powietrza - czy to bezpieczne?

Nowe technologie to zazwyczaj skuteczne rozwiązania, które sprawdzają się w wielu branżach. W dzisiejszym artykule skupimy się na problemie z zanieczyszczeniami unoszącymi się w powietrzu. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Nowy system CRM od telefonii TeleCube

Claude ICT Poland sp. z o.o., dostawca m.in. telefonii VoIP oraz wirtualnej centrali TeleCube wprowadziła na rynek swój autorski system CRM o nazwie TeleCube CRM. czytaj więcej

News 5 wskazówek, jak stworzyć szybką i zoptymalizowaną stronę internetową

Jeśli chcemy, żeby naszą stronę internetową odwiedzało jak najwięcej użytkowników i żeby łatwo było znaleźć ją w wyszukiwarce, powinniśmy zadbać o to, aby spełniała kryteria wymienione we Wskazówkach dla Webmasterów Google. czytaj więcej

News Chat boty i obsługa klienta - okiem eksperta Banku Pocztowego

Sztuczna inteligencja szturmem wdziera się w coraz to nowe dziedziny naszego życia. Już 90 % Polaków dostrzega obecność AI. Rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji towarzyszą nam obecnie na każdym kroku, ułatwiając chociażby dojazd do punktu docelowego czy wybór filmu na wieczorny seans. Wykorzystanie nowych technologii wspomaga również firmy w obsłudze klienta – zmienia się sposób komunikacji marka-konsument, na znaczeniu zyskują voiceboty i chatboty. Wszystko po to, aby odpowiadać na potrzeby konsumentów i budować pozytywne customer experience. czytaj więcej