Archiwalne

Nagrody dla neostardy i Orange

25.04.2008

Zobacz więcej na Orange.pl.

Polscy czytelnicy Readers Digest wyróżnili neostradę tp złotą statuetką marki godnej zaufania. Ponadto, w najnowszej, polskiej edycji albumu „Superbrands i Business Superbrands 2008" wśród najsilniejszych marek konsumenckich i biznesowych znalazły się Orange i neostrada tp

- Warto zmieniać życie na lepsze, rozwijając pasje, myśląc o przyszłości rodziny i karierze zawodowej. W realizacji tych planów pomaga od lat neostrada tp. Bardzo się cieszę, że nasza usługa po raz kolejny otrzymała złotą statuetkę marki godnej zaufania w kategorii "Firma Internetowa" - powiedział odbierając nagrodę Grzegorz Marek, dyrektor Departamentu Usług Internetowych TP. 

Neostrada tp została wyróżniona "Złotą Statuetką Marki Godnej Zaufania" w kategorii firma internetowa. Na usługę TP wskazało najwięcej, 31,6 proc. respondentów, kolejne Allegro.pl zyskało 16,2 proc. głosów, a Onet.pl 15,5 proc. Marki były oceniane pod względem jakości, wartości w stosunku do ceny, siły wizerunku oraz zaspokojenia potrzeb klienta. 

Czytelnicy Readers Digest konsekwentnie doceniają neostradę tp. W 2007 roku usługa również została uznana za markę godną zaufania. Badanie obejmuje swym zasięgiem 16 krajów europejskich. 

- Dzięki badaniu Superbrands Polacy mieli szansę spośród 1000 różnych marek wybrać najlepsze i najbardziej godne zaufania. Bardzo się cieszę, że wśród nich znalazły się Orange i neostrada tp. Orange z ponad 14 mln klientów jest liderem na rynku telefonii komórkowej, a neostrada tp stała się wręcz synonimem internetu w Polsce - uważa Wojciech Pronobis, dyrektor Departamentu Mediów i Komunikacji na Rynku Masowym TP 

Wydawnictwo Superbrands określane jest mianem swego rodzaju „biblii brandingu". Wyróżnione marki wyłaniane są w kilku etapach - przede wszystkim przez Radę Marek, ale także przez blisko 11 tys. konsumentów. We wszystkich programach organizowanych tak w Polsce jak i na świecie tytuł przyznawany jest bezpłatnie. 

Pomysłodawcą programu jest światowa organizacja The Superbrands Ltd. działająca w 80 krajach. Jej zadaniem jest promowanie i nagradzanie silnych marek na poszczególnych rynkach.

źródło: TPSA