FreecoNet – jeden z najpopularniejszych usługodawców telefonii internetowej w Polsce – wzbogacił swoją platformę o nową usługę „Rejestrator rozmów” i wprowadził szereg innych usprawnień. Obejmują one m.in. tzw. uprawnienia, czyli podział ról na użytkowników zwykłych i administracyjnych w panelu klienckim, dostosowanie API do standardu XML-RPC, zmianę w architekturze systemu usług dodanych, a także czytelniejsze billingi.
Ciekawą nowością jest usługa „Rejestrator rozmów”, która pozwala na nagrywanie połączeń. Z pewnością okaże się ona szczególnie użyteczna w firmowych działach obsługi klienta. Umożliwia rejestrowanie zarówno połączeń wychodzących, jak i przychodzących dla kont oraz w Call Center. Usługę obsługuje się przez osobną konsolę, która pozwala użytkownikowi na konfigurację rejestratora, a także na zarządzanie nagraniami. W zależności od czasu i lokalizacji, w jakiej przechowywane są nagrania, za usługę zapłacimy od 99 zł/m-c do 249 zł/m-c brutto.
„Istotną nowością jest zmiana sposobu zarządzania kontem we FreecoNet. Wprowadzono możliwość podzielenia osób korzystających z danego konta według posiadanych uprawnień na: użytkowników standardowych i administratorów. Jest to szczególnie przydatne w zarządzaniu systemem telefonicznym w dużych organizacjach. Konto standardowego użytkownika zapewnia dostęp jedynie do podstawowych informacji w panelu, natomiast administrator ma podgląd wszystkich funkcji oraz możliwość ich konfiguracji. Może on także dokonywać zmian, które wpływają na ustawienia kont innych użytkowników. Ważną nowością jest również zaktualizowana wersja API, które umożliwia wzbogacenie dowolnego systemu IT o wiele ciekawych funkcjonalności, jak np. inicjowanie połączeń telefonicznych z systemów CRM czy portali społecznościowych” - tłumaczy Jan Wyrwiński, Prezes Zarządu FreecoNet SA.
Nowe API 3.0 zostało przygotowane przez FreecoNet w powszechnie używanym standardzie protokołu XML-RPC. Pozwala to na bezpłatne korzystanie z gotowych bibliotek XML-RPC, zatem pisanie oprogramowania pod nowe rozwiązania będzie dla programistów dużo łatwiejsze. Zmieniła się także architektura systemu usług dodanych, w wyniku czego każda usługa stała się osobnym kontem - daje to wiele nowych możliwości, a jednocześnie jest praktycznie niezauważalne dla użytkowników. Użytkownik może sam zdefiniować sposób dzwonienia dla każdej usługi, wskazując np. operatora, który zrealizuje połączenie. Zmodyfikowano również sposób prezentacji bilingów. Pojawiły się w nich szczegółowe i bardziej czytelne informacje o nawiązywanych połączeniach. Usprawniona została także usługa „Wirtualnego Faksu”. Wzbogacono ją m.in. o możliwość konfiguracji powiadomień o statusie realizacji kampanii faksowej oraz zmieniono sposób prezentowania raportów dotyczących wysyłanych i odbieranych faksów oraz kampanii faksowych.
źródło: FreecoNet
News FCN Lite: darmowy VoIP w zamian za odbieranie rozmów
FCN (dawniej FreecoNet), popularna polska platforma VoIP, wprowadziła specjalną ofertę pozwalającą na całkowicie darmowe posiadanie konta z numerem telefonicznym, pod warunkiem odebrania na nim każdego miesiąca 50 minut rozmów. czytaj więcejNews FCN Lite: darmowy VoIP w zamian za odbieranie rozmów
FCN (dawniej FreecoNet), popularna polska platforma VoIP, wprowadziła specjalną ofertę pozwalającą na całkowicie darmowe posiadanie konta z numerem telefonicznym, pod warunkiem odebrania na nim każdego miesiąca 50 minut rozmów. czytaj więcejNews Telewizja na studiach - jakie rozwiązanie wybrać?
Dostęp do telewizji na studiach to temat, który może zainteresować osoby zaczynające swoją przygodę akademicką. To ze względu na fakt, że nie w każdym akademiku czy wynajętym mieszkaniu mamy dostęp do telewizji kablowej. Ponadto istotną rolę odgrywają koszty – większości studentów zależy na tym, aby telewizja była jak najtańsza, ale oferowała duży wybór kanałów. Czy to możliwe do osiągnięcia? Jak najbardziej! czytaj więcejNews Czy warto ubezpieczyć telefon?
Dla wielu z nas telefon komórkowy stał się przedmiotem, bez którego nie wyobrażamy sobie codziennego funkcjonowania. Służy nie tylko do komunikacji, ale jest także centrum zarządzania naszym życiem prywatnym i zawodowym. W związku z tym, pojawia się pytanie o zabezpieczenie tego cennego urządzenia. Czy warto ubezpieczyć telefon?
czytaj więcej