Operator telefonii internetowej ipfon wprowadził nową, oczekiwaną przez użytkowników usługę nagrywania rozmów telefonicznych. Z pewnością okaże się ona szczególnie użyteczna w działach obsługi klienta, call-center oraz w firmach oferujących usługi i produkty przez telefon takich jak pizzerie.
Nagrywane mogą być zarówno rozmowy wychodzące, jak i przychodzące w trybie automatycznym bądź na żądanie, poprzez wybranie w trakcie rozmowy z klawiatury telefonu klawiszy *2.
Usługa oferowana jest w modelu SaaS, czyli oprogramowanie jako usługa. Nagrane rozmowy są przechowywane na serwerach ipfon w postaci plików mp3 przez ustalony okres nawet do 365 dni. Klient nie ponosi kosztów zakupu drogich urządzeń rejestrujących, tylko płaci miesięczny abonament w wysokości 99 zł netto za nagrywanie i przechowywanie zarejestrowanych rozmów. W ramach usługi ipfon udostępnia 10 GB przestrzeni, którą można rozszerzyć. Dostęp do plików z nagraniami mają wyłącznie upoważnieni użytkownicy po zalogowaniu się do panelu klienta ipfon24.
Klienci ipfona mogą testować nową usługę całkowicie za darmo i bez żadnych zobowiązań.
źródło: ipfon