Archiwalne

Nagrywanie rozmów telefonicznych nową usługą w ipfon w modelu SaaS

23.03.2011

Operator telefonii internetowej ipfon wprowadził nową, oczekiwaną przez użytkowników usługę nagrywania rozmów telefonicznych. Z pewnością okaże się ona szczególnie użyteczna w działach obsługi klienta, call-center oraz w firmach oferujących usługi i produkty przez telefon takich jak pizzerie.

Nagrywane mogą być zarówno rozmowy wychodzące, jak i przychodzące w trybie automatycznym bądź na żądanie, poprzez wybranie w trakcie rozmowy z klawiatury telefonu klawiszy *2.

Usługa oferowana jest w modelu SaaS, czyli oprogramowanie jako usługa. Nagrane rozmowy są przechowywane na serwerach ipfon w postaci plików mp3 przez ustalony okres nawet do 365 dni. Klient nie ponosi kosztów zakupu drogich urządzeń rejestrujących, tylko płaci miesięczny abonament w wysokości 99 zł netto za nagrywanie i przechowywanie zarejestrowanych rozmów. W ramach usługi ipfon udostępnia 10 GB przestrzeni, którą można rozszerzyć. Dostęp do plików z nagraniami mają wyłącznie upoważnieni użytkownicy po zalogowaniu się do panelu klienta ipfon24.

Klienci ipfona mogą testować nową usługę całkowicie za darmo i bez żadnych zobowiązań.

źródło: ipfon

News Sprzedaż odzieży w internecie. Jak zacząć i czego oczekiwać?

Światowy rynek mody przynosi niebotyczne zyski koncernom odzieżowym. W świecie wielkich marek na szczęście jest jeszcze miejsce dla małych producentów ubrań. Zapotrzebowanie na odzież spoza sieciowych sklepów można wykorzystać. Dlaczego warto to zrobić i od czego zacząć? czytaj więcej

Wiadomości firmowe CEE Roadshow

Po raz pierwszy od bardzo dawna wskakujemy w samochody i jedziemy w roadshow za granicę! Końcem maja reprezentacja Bakotechu pojawi się w Budapeszcie, Pradze i Bratysławie, by osobiście poznać lokalnych partnerów. W każdym z miast dołączą do nas reprezentanci vendorów, czyli Energy Logserver, GFI Software, MailStore Software GmbH, Progress czy Hillstone Networks. Uczestnicy dowiedzą się nieco więcej o nowych produktach, zapoznają się ze specyfikacjami technicznym i porozmawiają z producentami. czytaj więcej

News Jak otworzyć biznes w sieci internetowej?

Wiele się mówi o firmach działających, w sieci, o przenosinach sklepów stacjonarnych do sieci internetowej. Czy internet jest swego rodzaju remedium na problemy firm wynikające z pandemii i postępującej cyfryzacji naszej cywilizacji? Na pewno w jakiś sposób tak. Czy każdy może swój sklep stacjonarny przenieść do świata internetu? To już nie jest takie proste. czytaj więcej

News Co to jest SIP Trunk? Możliwości, cechy, jak skorzystać?

SIP Trunk w połączeniu z centralą telefoniczną umożliwia stworzenie systemu telefonii służącej do obsługi firmy. Czym jest SIP Trunk? Jest łączem telefonicznym zapewniającym komunikację pomiędzy firmą (jej pracownikami) i wszystkimi pozostałymi użytkownikami telefonii w kraju i za granicą. Buduje łączność dla wszystkich działów w firmie. czytaj więcej