Archiwalne

Nagrywanie seriali - nowa funkcja telewizji cyfrowej UPC Polska

15.12.2008

Nie przegapisz żadnego odcinka ulubionego serialu - automatyczne nagrywanie seriali dostępne w Telewizji Cyfrowej UPC.

Seriale ogląda ponad połowa Polaków (63 proc.), a 62 proc. z nich potwierdza, że ma swój ulubiony, który śledzi regularnie. Niemal co druga osoba, która ogląda seriale, deklaruje chęć korzystania z możliwości automatycznego nagrania wszystkich kolejnych odcinków i odtworzenia ich w dogodnym dla siebie momencie. Nagrywanie seriali to nowa funkcja Telewizji Cyfrowej UPC, która zwiększy komfort widzów, uwalniając ich od konieczności pamiętania pory emisji kolejnych odcinków serialu i uniezależni od ramówki telewizyjnej.

Współczesny widz oczekuje od telewizji coraz więcej. Duży wybór propozycji programowych to nie wszystko, liczy się także komfort korzystania z możliwości, jakie daje nowoczesna rozrywka. Każdego dnia, prowadząc wyścig z czasem oraz godząc wiele ról społecznych widz oczekuje, że nie będzie musiał dostosowywać się do ramówki telewizyjnej – to telewizja dostosuje się do jego potrzeb.

UPC Polska dla wszystkich fanów i miłośników seriali, którzy chcą być niezależni względem ramówki programowej, ma funkcjonalne rozwiązanie, które doskonale wpisuje się w misję firmy "Dla Wszystkich. To proste". Użytkownicy dekoderów MediaBox z nagrywarką będą mogli w bardzo łatwy sposób ustawić nagrywanie ulubionych seriali i programów cyklicznych, a następnie obejrzeć je w dogodnym dla siebie momencie. Taka właśnie staje się nowoczesna telewizja cyfrowa, która pozwala m.in. zatrzymać lub przewinąć telewizję na żywo, nagrać film czy kolejny odcinek serialu, którego nie mogliśmy obejrzeć, czyniąc nasze życie prostszym.

„Przeprowadzone przez nas badania potwierdzają, że Polacy kochają seriale. Cieszymy się zatem, że jako pierwszy dostawca telewizji cyfrowej na polskim rynku dajemy im możliwość wygodnego śledzenia wszystkich losów swoich ulubionych bohaterów, w dowolnie wybranej chwili” – wyjaśnia Jarosław Pijanowski, członek zarządu ds. marketingu i sprzedaży w UPC Polska.

Z badania przeprowadzonego pod koniec listopada br. na zlecenie UPC Polska wynika, że seriale telewizyjne ogląda ponad połowa Polaków (63 proc.). Co ciekawe, aż 45 proc. osób oglądających seriale deklaruje chęć korzystania z możliwości nagrywania, a następnie odtwarzania swojego ulubionego serialu w dogodnym dla siebie momencie.

62 proc. osób oglądających seriale ma swój ulubiony, który śledzi regularnie. Zdaniem scenarzystki Ilony Łepkowskiej pewnym problemem dla widzów jest jednak to, że niekiedy nie mogą z ważnych powodów obejrzeć kolejnego epizodu ulubionego serialu. Prawie połowie badanych zdarza się przegapić odcinek serialu raz w tygodniu lub częściej. „Trudno bowiem, szczególnie aktywnym zawodowo ludziom, zawsze dostosować plan dnia do programu telewizyjnego. Tu naprzeciw potrzebie regularnego kontaktu
z odcinkowym filmem wychodzą nowe technologie” – podsumowuje Ilona Łepkowska.

Przeprowadzone badanie pokazuje, że głównymi powodami oglądania seriali są: sympatia wobec aktorów (31 proc.) i sympatia względem bohaterów (18 proc.). „Polacy bardzo szybko stali się widownią zakochaną w celebrytach. Można tak powiedzieć, skoro najważniejszym elementem, dla którego oglądany jest serial, stają się ulubieni aktorzy. Tak twierdzi jedna trzecia widowni miejskiej i ponad połowa mieszkańców miast do 500 tys. mieszkańców.” – uzupełnia medioznawca prof. Wiesław Godzic.

Dla co piątej osoby powodem oglądania seriali jest poruszana w nim tematyka. Dla 15 proc. badanych powodem oglądania seriali jest chęć śledzenia losów innych. Jak komentuje Ilona Łepkowska, serial bazuje także na przyzwyczajeniu i regularności spotkań z bohaterami. „Dzięki temu wytwarza się specyficzna więź między widzem a fikcyjnymi co prawda postaciami, jednak – w miarę ‘wciągania się’ w serial – traktowanymi przez widzów jak znajomi, nieomal przyjaciele. ‘Obejrzałem jeden odcinek i serial mnie wciągnął’ – to często podawana odpowiedź, także w badaniach” – zauważa.

Nagrywanie seriali – jak to działa?

Aby ustawić nagrywanie serii, należy wybrać w Przewodniku TV serię, której odcinki mają być nagrane i nacisnąć przycisk NAGRAJ. Pojawi się okno umożliwiające ustawienie nagrywania tylko wybranego odcinka lub całej serii. Jeśli zostanie wybrana opcja nagrywania wszystkich odcinków, nagrywarka cyfrowa nagra automatycznie kolejne odcinki. Nagrywanie serii można również ustawić w trakcie emisji odcinka, naciskając przycisk NAGRAJ na pilocie. Nagrywanie serii bazuje na identyfikatorze odcinka, więc powtórki odcinków nie będą nagrane.

źródło: UPC

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej