Archiwalne

Najwyższa Jakość usług chmurowych Interactive Intelligence

06.08.2014

CaaS Contact Center, rozwiązanie chmurowe dla centrum obsługi klienta firmy Interactive Intelligence (Nasdaq: ININ) po raz drugi z rzędu zostało wyróżnione Złotym Godłem Programu Najwyższa Jakość Quality International, odbywającego się pod patronatem Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości i Klubu Polskie Forum ISO 9000.

Kapituła Programu Najwyższa Jakość Quality International 2014 nagrodziła działania związane z zaangażowaniem Interactive Intelligence w Polsce w doskonalenie procedur zarządzania jakością, a także realizowanie skutecznej polityki jakości we wszystkich aspektach działalności, a szczególnie w zakresie przedmiotu zgłoszenia, chmurowej usługi CaaS Contact Center. Na wysoką ocenę usługi złożyły się m.in. wdrożony system zarządzania wraz z określonymi i skodyfikowanymi procedurami kontroli, poziom i zakres szkoleń kadry, wykorzystanie nowoczesnych technologii oraz znaczące nakłady na prace badawcze.

CaaS Contact Center to pakiet aplikacji centrum obsługi klienta, komunikacji zunifikowanej i automatyzacji procesów biznesowych udostępniany firmom w modelu chmurowym. Zawiera takie funkcje jak wielokanałowe kolejkowanie, kierowanie zgodnie z umiejętnościami agentów, raportowanie, nagrywanie połączeń i kontrolę jakości, automatyzację kampanii wychodzących, zarządzanie personelem, analizę mowy w czasie rzeczywistym, integrację z systemami CRM i inne. Spośród oferty rynkowej wyróżnia go szeroki zakres funkcjonalny, bezpieczeństwo i elastyczność opcji wdrożenia, dopasowana do potrzeb różnych odbiorców.

„W Polsce wciąż pokutuje przekonanie, że zakup licencji i tradycyjne wdrożenie systemu w siedzibie firmy jest o wiele pewniejsze, niż korzystanie z usługi chmurowej. W rzeczywistości rzetelni dostawcy często są w stanie zapewnić wyższe bezpieczeństwo przechowywania danych i lepszą ciągłość dostarczania usługi niż wewnętrzne działy IT w firmach. Jednak podstawę udanej współpracy stanowią restrykcyjne procedury i standardy jakościowe przestrzegane przez dostawcę.” – powiedział Marcin Grygielski, dyrektor regionalny na rynek Europy Środkowej i Wschodniej, Interactive Intelligence. – „Dlatego ogromnie cieszymy się, że Kapituła Programu Quality International doceniła nasze starania w tym zakresie. Godło Najwyższa Jakość QI 2014 stanowi dla klientów świadectwo, że można na nas polegać.”

Celem programu Najwyższa Jakość Quality International jest promowanie skutecznych metod zarządzania jakością w firmach i instytucjach działających na terytorium Polski. Ponadto projekt ma za zadanie wskazywanie potencjalnym klientom i konsumentom organizacji zachowujących najwyższe standardy jakościowe, gwarantujące otrzymanie produktu lub usługi na odpowiednim poziomie.

źródło: Interactive Intelligence

News T-Mobile z tytułem Marka Godna Zaufania

instytut Kantar Millward Brown na zlecenie miesięcznika „My Company Polska” przeprowadził badanie Marka Godna Zaufania. Numerem jeden w kategorii „Operator Telekomunikacyjny” okazała się firma T-Mobile. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Biała księga na temat zastosowań przedkomercyjnych 5G

Podczas 24. warsztatów Global TD-LTE Initiative (GTI) – międzynarodowej platformy współpracy branżowej – w Barcelonie, organizacja GTI zaprezentowała białą księgę dotyczącą zastosowań przedkomercyjnych sieci 5G. czytaj więcej

T-Mobile Światłowód od T‑Mobile – kolejny krok w realizacji strategii oferowania zintegrowanych usług mobilnych i stacjonarnych

Andreas Maierhofer, prezes T‑Mobile Polska podpisał umowę, na mocy której T‑Mobile będzie świadczył usługi na łączach światłowodowych Orange. czytaj więcej