Archiwalne

Nawet 90 proc. rabatu w Business Everywhere

28.11.2008

Zobacz więcej na Orange.pl.

28 listopada br. Orange wprowadza nową ofertę na usługi mobilnego dostępu do internetu dla firm. W promocji, przez cztery pierwsze miesiące klienci zapłacą tylko 10 proc. standardowej ceny abonamentu a ponadto dostaną bezpłatnie oprogramowanie antywirusowe oraz pakiety minut i SMS-ów w sieci Orange.

Klienci biznesowi zamawiający usługę mobilnego dostępu do internetu - Business Everywhere z umową na 24 lub 36 miesięcy, przez pierwsze cztery miesiące korzystania z usługi, dostaną rabat w wysokości: 50 proc. przy wyborze opcji Standard oraz 90 proc. w opcjach Premium i Platinum.

Cennik Business Everywhere:

opcja usługi

Business Everywhere Standard

Business Everywhere Premium

Business Everywhere Platinum

opłata abonamentowa przez pierwsze 4 miesiące

24,50 zł (29,89 zł z VAT)

9,90 zł (12,08 zł z VAT)

12,00 zł (14,64 zł z VAT)

opłata abonamentowa po 4 miesiącach

49 zł (59,78 zł z VAT)

99 zł (120,80 zł z VAT)

120 zł (146,40 zł z VAT)

Klienci korzystający z promocji dostaną także program antywirusowy ArcaVir 2008 System Protection oraz dodatkowe miesięczne pakiety minut i SMS-ów do Orange na cały czas trwania umowy. Będzie to odpowiednio:

  • 60 minut na połączenia oraz 50 SMS-ów w Business Everywhere Standard
  • 120 minut na połączenia oraz 60 SMS-ów w Business Everywhere Premium
  • 120 minut na połączenia oraz 70 SMS-ów w Business Everywhere Premium

Oferta promocyjna obowiązuje do odwołania, liczba zestawów z programem antywirusowym jest ograniczona.

źródło: Orange

News Dzień Bezpiecznego Internetu z Fundacją Orange

Dzień Bezpiecznego Internetu obchodzony jest z inicjatywy Unii Europejskiej od 2004 roku. W ostatnich latach obchody DBI stały się bardzo popularne nie tylko w Europie, ale i na całym świecie. Jest to jedna z największych światowych akcji na rzecz poprawy bezpieczeństwa najmłodszych użytkowników internetu oraz promocji bezpiecznego korzystania z nowych technologii dostępnych w sieci. czytaj więcej

News UOKiK wydał zgodę na koncentrację w sektorze telekomunikacyjnym

UOKiK wydał cztery decyzje, w których zgodził się na koncentracje, w tym jedną na rynku telekomunikacyjnym. czytaj więcej

News Dzień Bezpiecznego Internetu z Fundacją Orange

Dzień Bezpiecznego Internetu obchodzony jest z inicjatywy Unii Europejskiej od 2004 roku. W ostatnich latach obchody DBI stały się bardzo popularne nie tylko w Europie, ale i na całym świecie. Jest to jedna z największych światowych akcji na rzecz poprawy bezpieczeństwa najmłodszych użytkowników internetu oraz promocji bezpiecznego korzystania z nowych technologii dostępnych w sieci. czytaj więcej

News UOKiK wydał zgodę na koncentrację w sektorze telekomunikacyjnym

UOKiK wydał cztery decyzje, w których zgodził się na koncentracje, w tym jedną na rynku telekomunikacyjnym. czytaj więcej

News Jak napisać CV? Sprawdzone porady dla początkujących

Tworzenie skutecznego CV może być wyzwaniem, szczególnie dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją karierę zawodową. CV, czyli Curriculum Vitae, jest kluczowym dokumentem, który przedstawia Twoje doświadczenie zawodowe, umiejętności i osiągnięcia potencjalnym pracodawcom. Oto kilka sprawdzonych porad, które pomogą Ci przygotować efektywne CV - sprawdź! czytaj więcej

News Jak odtworzyć widoki Universal Analytics w GA4 za pomocą Google Looker Studio?

Jedną z największych zmian ostatnich lat jest przejście z Universal Analytics (UA) na Google Analytics 4 (GA4). To przejście oznacza nie tylko zmianę w sposobie zbierania i analizowania danych, ale również konieczność adaptacji do nowego sposobu myślenia o danych i raportach. W tym kontekście, Google Looker Studio jawi się jako potężne narzędzie, umożliwiające użytkownikom dostosowanie i tworzenie niestandardowych widoków raportów, które mogą lepiej odpowiadać na ich specyficzne potrzeby. Celem tego artykułu jest przekazanie wiedzy i umiejętności potrzebnych do efektywnego wykorzystania Looker Studio w celu odtworzenia i nawet ulepszenia tych klasycznych raportów Universal Analytics, zapewniając płynne przejście do nowej ery analityki cyfrowej. Przejście na GA4 nie jest jedynie techniczną aktualizacją, to zmiana paradygmatyczna, która wymaga od marketerów i analityków danych głębszego zrozumienia nowych metryk, modelu danych i możliwości analitycznych. GA4 oferuje bardziej zintegrowane podejście do pomiaru danych użytkowników w różnych urządzeniach i platformach, co jest odpowiedzią na rosnącą potrzebę holistycznego zrozumienia ścieżek klientów. Jednakże, dla wielu użytkowników UA, utrata dostępu do dobrze znanych i często wykorzystywanych widoków raportów może być wyzwaniem. W tym kontekście, Google Looker Studio staje się kluczowym narzędziem w przezwyciężaniu tych wyzwań. Umożliwiając tworzenie dostosowanych raportów, Looker Studio otwiera drzwi do rekonstrukcji tych znanych widoków UA, przy jednoczesnym wykorzystaniu bogatszego zbioru danych i wszechstronności oferowanej przez GA4. Przejście z Universal Analytics (UA) na Google Analytics 4 (GA4) stanowi dla wielu firm i specjalistów od analityki cyfrowej zarówno wyzwanie, jak i okazję. Kluczowe różnice między tymi dwoma platformami są nie tylko odzwierciedleniem ewolucji w technologii webowej, ale również zmieniających się oczekiwań użytkowników i regulacji dotyczących prywatności. Zrozumienie tych różnic jest pierwszym krokiem do skutecznego wykorzystania potencjału GA4 oraz narzędzia jakim jest Google Looker Studio do odtwarzania widoków raportów z UA. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Cyfrowa transformacja w firmach – dużo słów, mało czynów

Grape Up: badania pokazują, że cyfrowa transformacja sprawia firmom olbrzymie trudności czytaj więcej