27 czerwca 2007 neostrada tp została uhonorowana statuetką CoolBrand. Polscy internauci uczestniczący w I edycji konkursu organizowanego przez międzynarodową organizację Superbrands wyróżnili neostradę tp, jako modną i pożądaną markę.
Zgłaszanie i głosowanie na poszczególne marki odbywało się za pośrednictwem portalu http://www.coolbrands.onet.pl/. Internauci odpowiadali na pytanie jaka marka jest ich zdaniem najbardziej „cool”, a następnie głosowali na wybrane przez siebie, najmodniejsze znaki.
CoolBrands oznacza, że wyróżniona tym tytułem marka jest obiektem pożądania wśród osób wyznaczających trendy i wywierających wpływ na opinię publiczną. Znaki firmowe, które uzyskały ten status zostały umieszczone w specjalnym albumie CoolBrands Polska.
Wcześniej, w maju 2007 roku neostrada tp została uznana za marką godną zaufania w VII edycji badania Trusted Brand 2007. Organizowane wśród czytelników Readers Digest badanie obejmuje swym zasięgiem 15 krajów europejskich.
Neostrada tp została wyróżniona "Złotą Statuetką Marki Godnej Zaufania" w kategorii firma internetowa. Usługa była oceniana pod względem jakości, wartości w stosunku do ceny, siły wizerunku oraz zaspokojenia potrzeb klienta.
źródło: TPSA