Archiwalne

Netia aktywuje klientów z nowej promocji

03.12.2007

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

Netia rozpoczęła aktywację klientów, którzy wybrali nową promocję „600 złotych do ręki”. Pierwsi klienci mogą już korzystać ze środków pieniężnych przelewanych przez Netię na kartę VISA przypisaną klientowi.

Pierwszym klientem, który został aktywowany i otrzymał pieniądze zgodne z wybraną przez siebie opcją usługi został klient z podwarszawskiego Piaseczna.

5 listopada br. Netia wprowadziła ofertę promocyjną dotyczącą usług szerokopasmowego dostępu do Internetu oraz usług telefonicznych. Klient przy aktywacji usługi otrzymuje nawet 600 złotych na własne wydatki. Kwota przekazywana klientowi przez Netię jest zależna od wybranej przez niego opcji usługi.

Innowacyjność oferty Netii związana jest ze sposobem dostarczenia klientowi środków finansowych - otrzymuje specjalnie wydaną przez Netię bezpłatną kartę płatniczą VISA, którą można zapłacić bez prowizji w ponad 150.000 punktach akceptujących karty VISA w całej Polsce. Może też wypłacić gotówkę w bankomacie.

Poza środkami finansowymi, klient Netii dodatkowo oszczędza, ponieważ ceny usług w ramach oferty Netii w trakcie trwania umowy są nawet o 14% niższe w porównaniu z usługami TP. Abonament obejmuje również usługi dodatkowe: Bezpieczny Internet i osobisty serwis internetowy mynet.pl. Promocja obowiązuje do 31 grudnia br.

Z usług szerokopasmowego dostępu do Internetu Netii na dzień 1 grudnia br. korzystało 194.363 klientów. Usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu są świadczone przez Netię z wykorzystaniem własnej sieci, infrastruktury Telekomunikacji Polskiej oraz lokalnych sieci osiedlowych przejętych przez Netię.

źródło: Netia

News Unijne rozporządzenie w sprawie maszyn - jakie zmiany?

Unijne rozporządzenie w sprawie maszyn będzie obowiązywać od 20 stycznia 2027 roku. Weszło ono w życie we wszystkich państwach członkowskich 19 lipca 2023 r., 20 dni po jego opublikowaniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Producenci maszyn mają teraz czas na spełnienie nowych wymogów bezpieczeństwa dotyczących urządzeń i maszyn. czytaj więcej

News Jak działa aplikacja typu softphone?

W dobie technologii cyfrowych i pracy zdalnej coraz częściej zapominamy, do czego służy telefon stacjonarny. Ze świecą możesz dziś szukać tradycyjnych telefonów, ponieważ stopniowo wypierają je aplikacje internetowe, które znacznie taniej lub całkowicie darmowo łączą nas z całym światem. Jedną z takich aplikacji jest softphone, czyli rozwiązanie, które umożliwia prowadzenie rozmów telefonicznych przez internet. Jak dokładnie działa softphone i dlaczego staje się nieodłącznym narzędziem współczesnych biznesów? czytaj więcej

News Aplikacja Mój Orange - wszystkie usługi w jednym miejscu

Mój Orange to aplikacja stworzona dla Twojej wygody. Zakładając w niej konto, wszystkie najważniejsze rzeczy związane z usługami telekomunikacyjnymi będziesz mieć pod ręką, niezależnie od tego, czy masz telefon na abonament, na kartę, czy korzystasz z Orange Love. W apce, m.in. sprawdzisz stan konta, opłacisz fakturę czy aktywujesz lub dezaktywujesz usługi dodatkowe. czytaj więcej

News Jak Twój sklep internetowy może skorzystać z oprogramowania Cloud Call Center?

Zakupy przez Internet stają się coraz bardziej popularne, a obecna sytuacja z COVID-19 pokazuje, że ich popularność jest czymś więcej niż tylko chwilowym trendem. Ludzie wolą kupować online, kiedy tylko jest to możliwe. Spróbujmy dowiedzieć się, jak oprogramowanie call center dla ecommerce może pomóc Twojej firmie rozwijać się na tym bardzo konkurencyjnym rynku. czytaj więcej