Archiwalne

Netia: Hipnoza w wydaniu klubowym

03.11.2010

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji


3 listopada br. ruszyła kolejna odsłona „Hipnotyzującej Promocji II” Netii. Klienci, którzy z niej skorzystają, po aktywacji usług otrzymają bon podarunkowy o wartości nawet 100 zł. Ofertę wspiera reklama, w której Tomasz Kot występuje jako didżej, grający podkład muzyczny przygotowany przez duet DJ Adamus i Mafia Mike (Wet Fingers).

W nowej odsłonie „Hipnotyzującej promocji II” klienci nadal mogą uzyskać promocyjny abonament w wysokości 1 zł za usługę miesięcznie, obowiązujący nawet przez 6 miesięcy przy zakupie pakietu Internet + telefon lub do 3 miesięcy w przypadku zakupu samej usługi internetowej. Długość okresu promocyjnego oraz dostępne przepływności łączy uzależnione są od technologii, w której świadczona jest usługa dostępu do Internetu.

Nowością jest prezent w postaci bonu podarunkowego, przyznawanego po aktywacji zamówionych usług. W przypadku pakietu ma on wartość 100 zł.

Tej odsłonie „Hipnotyzującej promocji II” towarzyszy zupełnie nowy spot reklamowy. Dotychczas odgrywający rolę hipnotyzera Tomasz Kot wciela się w postać didżeja, który swoją muzyką „hipnotyzuje” tłum tańczących.

Za kreację spotu odpowiada agencja Brasil, muzykę przygotował znany duet producentów muzyki klubowej, występujący pod nazwą Wet Fingers (DJ Adamus i Mafia Mike) a zakupem mediów zajmuje się ZenithOptimedia.

Nowa odsłona kampanii będzie obecna w telewizji (spot 30 sek.), radiu (spot 15 i 30 sek.) i Internecie. Muzykę wykorzystaną w reklamie można za darmo pobrać ze strony głównej Netii.

źródło: Netia

News Jak wybrać internet światłowodowy do domu?

Szybkie i stabilne połączenie stało się niezbędne w dzisiejszym, cyfrowym świecie, umożliwiając płynną pracę zdalną, rozrywkę na najwyższym poziomie oraz efektywną komunikację. Zapoznaj się z naszym kompleksowym przewodnikiem, aby dokonać świadomego wyboru spośród ofert wiodących operatorów i cieszyć się niezawodnym internetem światłowodowym dostosowanym do Twoich potrzeb. czytaj więcej

Netia Nie ma jak w sieci – nowy format reklamowy Netii

Netia zaprezentowała nowy format reklamowy, którego pierwsza odsłona reklamuje najnowszą ofertę pakietową światłowodowego internetu z TV z Ligą Mistrzów do końca roku za darmo. Nowym bohaterem marki jest sympatyczny, błękitny pajączek. czytaj więcej

Netia Netia: światłowód w domach jednorodzinnych

Netia wprowadza nową ofertę światłowodowego dostępu do internetu do 900 Mb/s i pakietów z TV dla mieszkańców domów jednorodzinnych. Nowe oferty są dostępne również z rabatem smartDOM dla klientów Grupy Cyfrowy Polsat, której Netia jest częścią. czytaj więcej

Netia Netia Player z aplikacją RODO

Netia udostępniła użytkownikom swoich multimedialnych dekoderów – Netia Playerów – aplikację, dzięki której można w bardzo prosty, i zgodny z RODO, sposób zarządzać swoimi zgodami na przetwarzanie danych osobowych. To najprawdopodobniej pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce. czytaj więcej