Archiwalne

Netia i PLAY konsolidują budżety reklamowe

13.11.2007

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

Netia i Play połączą swoje budżety reklamowe, aby lepiej zarządzać komunikacją dla oferowanych produktów i usług.

Połączone budżety reklamowe Netii i Play będzie obsługiwał nowy partner – dom mediowy ZenithOptimedia. Współpraca z obecnymi domami mediowymi oceniana jest przez Netię i Play wysoko, a zmiana wynika z konsolidacji budżetów obu marek.

Wspólny dom mediowy to element realizacji strategii poszukiwania nowych form komunikacji marketingowej powiązanych kapitałowo spółek. Współpraca z ZenithOptimedia rozpocznie się na początku przyszłego roku. Do tego czasu budżet będzie nadal obsługiwany przez obecny dom mediowy – Guideline, który pracował z Play od prawie dwóch lat przygotowując wprowadzenie marki na rynek, a także program testowy nagrodzony Effie.

źródło: Play

News Jak Dział IT Może Wspomóc Inne Działy w Twojej Firmie: Kluczowe Strategie i Technologie

W dzisiejszym świecie, dział IT pełni kluczową rolę w tworzeniu i utrzymaniu konkurencyjności firmy. Jego wsparcie dla innych działów jest niezbędne do zapewnienia efektywności operacyjnej. Poniżej przedstawiamy, jak dział IT może wspomóc inne działy w firmie, z wykorzystaniem najnowszych technologii i strategii. czytaj więcej

Netia Nie ma jak w sieci – nowy format reklamowy Netii

Netia zaprezentowała nowy format reklamowy, którego pierwsza odsłona reklamuje najnowszą ofertę pakietową światłowodowego internetu z TV z Ligą Mistrzów do końca roku za darmo. Nowym bohaterem marki jest sympatyczny, błękitny pajączek. czytaj więcej

Netia Netia Player z aplikacją RODO

Netia udostępniła użytkownikom swoich multimedialnych dekoderów – Netia Playerów – aplikację, dzięki której można w bardzo prosty, i zgodny z RODO, sposób zarządzać swoimi zgodami na przetwarzanie danych osobowych. To najprawdopodobniej pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce. czytaj więcej

Netia Dzięki TK Telekom w pociągach Polregio zapłacimy kartą

Konsorcjum firm TK Telekom z Grupy Netia i S&T Services, dostarczy Przewozom Regionalnym (Polregio) niemal 2 tys. mobilnych terminali płatniczych wraz z ich serwisem przez 3 lata. Dzięki temu w pociągach Polregio będzie można wygodnie zapłacić za bilet kartą u obsługi pociągu. czytaj więcej