Archiwalne

Netia kupiła spółkę internetową Connect Systemy Komputerowe

12.06.2008

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

Spółka zależna Netii SA - Internetia Sp. z o.o. - zakupiła udziały w spółce Connect Systemy Komputerowe Sp. z o.o. ("Connect"), świadczącej usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu na terenie Białegostoku i Suwałk.

Connect jest operatorem sieci osiedlowych i świadczy usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu dla klientów na terenie Białegostoku i Suwałk. W tym celu wykorzystuje technologię FastEthernet, co w praktyce oznacza łącze umożliwiające każdemu klientowi korzystanie z przepustowości do 100 Mb/s. Na dzień 10 czerwca 2008 roku sieć Connect obsługiwała 4.630 klientów, a posiadane przez tą spółkę zasoby sieciowe umożliwiają łącznie obsługę 19.300 gospodarstw domowych.

Powiększenie zasięgu własnej sieci i bazy klientów dzięki przejęciom i integracji operacyjnej spółek wykorzystujących technologię FastEthernet jest istotnym elementem realizacji strategii Netii, która zakłada zdobycie miliona klientów usług szerokopasmowych w ciągu trzech lat.

Łączna liczba spółek internetowych przejętych przez Netię od połowy 2007 roku wzrosła do czternastu. Obsługują one łącznie ok. 46 tysięcy klientów, a w zasięgu ich sieci znajduje się ok. 155 tysięcy gospodarstw domowych. W maju 2008 r. Netia rozpoczęła dosprzedaż usług głosowych klientom nabytych spółek, korzystającym dotychczas jedynie z usług dostępu do Internetu.

Szczegóły transakcji
Nabycie udziałów nastąpiło w wykonaniu zawartej w dniu 10 czerwca 2008 roku przez spółkę zależną Netia SA – Internetię Sp. z o.o. umowy sprzedaży ze spółką Connect na skutek zapłaty łącznej kwoty 4.503.091,37 złotych. Zakupione od Panów Marcina Palkowskiego i Krzysztofa Białek 11.300 udziałów o łącznej wartości nominalnej 565.000 złotych stanowi 100 procent kapitału zakładowego i daje 100 procent głosów na zgromadzeniu wspólników Connect.

źródło: Netia

News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS

W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcej

News Jak VR po cichu kształtuje przyszłość inteligentnych domów

Technologia wirtualnej rzeczywistości (VR) robi furorę w różnych branżach, od gier po opiekę zdrowotną. Jednak jednym z obszarów, w którym VR po cichu wywiera znaczący wpływ, jest sfera inteligentnych domów. Wraz z rozwojem połączonych urządzeń i Internetu, VR staje się niezbędnym narzędziem dla właścicieli domów do interakcji i kontrolowania ich inteligentnych domów. W tym artykule zbadamy, w jaki sposób VR kształtuje przyszłość inteligentnych domów i potencjalne korzyści, jakie oferuje właścicielom domów. czytaj więcej

News Co to jest silnik krokowy i jak działa?

Silnik krokowy to rodzaj silnika elektrycznego, który jest szeroko stosowany w różnych aplikacjach przemysłowych, w tym w pojazdach autonomicznych. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Hakerzy wkraczają do gry: Krakowskie MPK na celowniku cyberprzestępców

Wyobraźcie sobie poranek, kiedy zmarznięci i zaspani próbujecie kupić bilet na tramwaj przez aplikację MPK, ale zamiast tego na ekranie pojawia się komunikat: "Twój system został shackowany". Tak wyglądał 3 grudnia 2024 roku dla krakowian, którzy padli ofiarą... no dobra, może nie oni bezpośrednio, ale ich ulubiony przewoźnik – MPK. czytaj więcej