Archiwalne

Netia ma 100 tysięcy klientów usług szerokopasmowych

17.04.2007

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

Liczba użytkowników stałego dostępu do Internetu Netii przekroczyła 100 tysięcy osiągając 70-procentowy wzrost od początku roku. Usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu są świadczone nie tylko na liniach telefonicznych Netii, ale również na liniach Telekomunikacji Polskiej oraz bezprzewodowo – w technologii WiMAX.

Netia ma 64 tysiące użytkowników usługi dostępu do Internetu na własnej sieci oraz 36 tysięcy klientów usługi świadczonej na sieci TP. Swoim klientom Netia proponuje atrakcyjne ceny oraz pakiet usług dodatkowych, m.in. pakiety hostingowe i bezpieczeństwo Internetu. Oferta Netii jest tańsza o 11 procent od analogicznej usługi oferowanej przez TP.

Obecnie 75 procent abonentów TP oraz 95 procent abonentów Netii znajduje się w zasięgu usług dostępu do Internetu świadczonych przez Netię.

100-tysięczny klient będzie korzystać z Internetu Netii za symboliczną złotówkę przez cały czas trwania umowy. Otrzyma również telefon komórkowy Nokia 6151 wraz z zestawem startowym Play.

źródło: Netia

Netia Netia: solidne wyniki za II kw. 2018 r.

Netia S.A. w drugim kwartale br. wypracowała 343 mln zł przychodów i 93 mln zł Skorygowanego Zysku EBITDA oraz blisko 12 mln zł zysku netto. Wzrosły m.in. przychody z transmisji danych. Spółka utrzymała też pozytywne trendy w zakresie wzrostu liczby szybkich dostępów do internetu, TV i usług mobilnych. czytaj więcej

Netia Netia Mobile dla Ciebie - wakacyjne oferty mobilne od Netii

Netia wprowadziła nowe oferty promocyjne usług mobilnych w wariantach od jednej do trzech kart SIM w atrakcyjnych cenach. Każdy, kto skorzysta z nowej oferty otrzyma bonus – po 100 GB transferu danych miesięcznie aż do końca września br., a przenoszący numer dodatkowo zyskają abonament za 1 zł nawet do 6 miesięcy. czytaj więcej

Netia Wyniki Netii po trzech kwartałach 2017 roku

Trzeci kwartał br. upłynął w Netii pod znakiem kontynuacji wyhamowania spadku przychodów ogółem oraz poprawie rentowności na poziomie Skorygowanego Zysku EBITDA, zarówno z segmencie B2B, jak i B2C. Za sprawą modernizacji sieci, rośnie efektywność sprzedaży i penetracja na własnej sieci (NGA). czytaj więcej