Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji
22 września 2008 o północy rusza wielki urodzinowy Interneturniej Netii. Przez miesiąc Netia rozda ponad 2800 atrakcyjnych nagród.
Netia SA obchodzi w tym roku osiemnastolecie działalności. Z tej okazji przygotowała dla internautów wyjątkowy konkurs z ponad 2800 nagrodami.
Na stronie www.netia18.pl od 22 września do 19 października, co 180 sekund, będą pojawiać się pytania z najróżniejszych dziedzin: sportu, filmu, muzyki, itp. Zasady Interneturnieju są proste – osoba, która jako pierwsza (licząc od momentu emisji pytania) udzieli poprawnej odpowiedzi wygra przypisaną do danego pytania nagrodę. Co więcej, uczestnicy będą mogli zobaczyć o co będą grać również w kolejnych pytaniach.
Interneturniej będzie otwarty dla wszystkich użytkowników internetu, jednak w pierwszych dwóch tygodniach nagrody będą mogli wygrać jedynie klienci Netii i firmy TELE 2, należącej do Grupy Netia. W tym czasie wszyscy pozostali uczestnicy będą mogli ćwiczyć swoje umiejętności przed główną fazą konkursu, trwającą od 6 do 19 października 2008.
Klienci Netii i TELE 2 po wpisaniu do systemu danych identyfikujących uzyskają unikalny kod, pozwalający na weryfikację w konkursie. Ten kod uzyskają również ci użytkownicy internetu, którzy podpiszą umowę z Netią w trakcie trwania Interneturnieju.
W Interneturnieju można wygrać darmowy Internet Netii na 2 lata, netbooki, drukarki, iPody Shuffle, kamery internetowe, zestawy do odbioru telewizji n i wiele innych atrakcyjnych nagród.
Partnerami konkursu są: telewizja nowej generacji n, HP oraz MTV Polska. Patronem medialnym konkursu jest serwis o2.pl.
Interneturniej będzie wsparty silną kampanią reklamową w głównych stacjach telewizyjnych: TVP 1, TVP 2, POLSAT, TVN, TV4 oraz TVN SIEDEM. Pierwsza emisja spotu będzie miała miejsce już dzisiaj. Ponadto konkurs będzie wspierany w internecie na stronach: o2, Gadu-Gadu, Pudelek, Tlen.pl, Wrzuta.pl, Smog.pl, Sportfun.pl, Kaprysy.pl, Lansik.pl.
źródło: Netia