Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji
Netia wzmacnia pozycję lidera na polskim rynku alternatywnych operatorów telekomunikacyjnych. 31 lipca 2008 liczba klientów usług szerokopasmowych Netii przekroczyła 300 tysięcy.
Netia konsekwentnie realizuje swoją strategię poszerzania zasięgu szerokopasmowego dostępu do Internetu poprzez inwestycje w nowe rozwiązania oraz wprowadzanie nowej oferty, pozwalającej m.in. na czterokrotne przyspieszenie łącza. Do końca roku 2008 firma planuje pozyskać 400 tysięcy abonentów szerokopasmowego Internetu.
Netia świadczy usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu z wykorzystaniem własnej sieci miedzianej i bezprzewodowego przesyłu danych WiMAX, przejętych sieci ethernetowych oraz z pomocą infrastruktury Telekomunikacji Polskiej. W kwietniu uruchomiła usługi na bazie uwolnionych pętli lokalnych TP (LLU), pozwalające na wprowadzenie oferty niezależnej od operatora dominującego.
„Liczba trzystu tysięcy abonentów usług szerokopasmowych jest dla nas ogromnym sukcesem, zważywszy na silną konkurencję na rynku telekomunikacyjnym w Polsce. Jest to kolejny milowy krok w realizacji naszej strategii, w dodatku osiągnięty tuż po zamknięciu drugiego kwartału” – powiedział Mirosław Godlewski, Prezes Zarządu Netii. „Zamierzamy podtrzymywać dynamikę przyrostu bazy klientów w oparciu o rozwiązania, które najlepiej się sprawdzają – inwestycje w innowacyjne technologie oraz doskonałą obsługę klienta."
źródło: Netia