Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji
21 października br. liczba klientów szerokopasmowego dostępu do internetu Grupy Netia osiągnęła 500 tysięcy.
Netia konsekwentnie realizuje strategię, która zakłada bycie najczęściej wybieranym dostawcą usług szerokopasmowego dostępu do internetu w Polsce. Posiadając już ponad pół miliona klientów szybkiego internetu, Netia umocniła się również na pozycji lidera wśród alternatywnych dostawców.
- „W ciągu zaledwie półtora roku udało się nam podwoić liczbę klientów szerokopasmowego dostępu do internetu i wyraźnie poprawić wyniki finansowe. Jestem pewien, że dalsza konsekwentna realizacja strategii zapewni nam osiągnięcie wszystkich ambitnych celów, w tym pozyskanie do 2012 roku okrągłego miliona dostępów szerokopasmowych” – powiedział Mirosław Godlewski, Prezes zarządu Netii.
Na początku 2007 roku, gdy ogłaszano nową strategię spółki, Netia miała niespełna 60 tys. klientów szerokopasmowego dostępu do internetu i ok. 1,5 proc. udział w rynku. Obecnie udział Netii w rynku szerokopasmowego dostępu do Internetu wynosi blisko 9 proc.
źródło: Netia