Archiwalne

Netia ma już ponad 200 tysięcy klientów usług szerokopasmowych

10.12.2007

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

Jak poinformowała Netia, liczba użytkowników usługi stałego dostępu do Internetu świadczonej przez tego operatora, przekroczyła 200 tysięcy.

Usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu są świadczone przez Netię z wykorzystaniem własnej sieci, infrastruktury Telekomunikacji Polskiej oraz lokalnych sieci osiedlowych przejętych w ostatnim czasie przez Netię.

Obecnie 100 procent abonentów TP znajduje się w zasięgu usług dostępu do Internetu świadczonych przez Netię i już ponad 92 tysiące klientów korzysta z usług szerokopasmowych Netii za pośrednictwem sieci TP.

- Jeszcze pół roku temu uważano, że 200 tysięcy klientów to zbyt ambitny cel. Tymczasem Netia stała się niekwestionowanym liderem wśród alternatywnych operatorów telekomunikacyjnych, a do końca 2007 roku zamierzamy przekroczyć liczbę 210 tysięcy klientów usług szerokopasmowych wchodząc w rok 2008 z dobrą dynamiką rozwoju naszych przychodów z tego właśnie tytułu – powiedział Mirosław Godlewski, prezes zarządu Netii.

źródło: Netia

News SMS i email marketing - spraw, aby oferta dotarła do właściwych Klientów

Mogłoby się wydawać, że ze względu na długi staż (email ma już ponad 40 lat, a SMS liczy sobie prawie 30 lat) obie te formy marketingu wychodzą już z użytku, zastąpione nowocześniejszymi odpowiednikami. W rzeczywistości jednak to wciąż bardzo skuteczne sposoby na dotarcie do Klientów. W niniejszym tekście przyjrzymy się im nieco bliżej. czytaj więcej

Netia Netia: solidne wyniki za II kw. 2018 r.

Netia S.A. w drugim kwartale br. wypracowała 343 mln zł przychodów i 93 mln zł Skorygowanego Zysku EBITDA oraz blisko 12 mln zł zysku netto. Wzrosły m.in. przychody z transmisji danych. Spółka utrzymała też pozytywne trendy w zakresie wzrostu liczby szybkich dostępów do internetu, TV i usług mobilnych. czytaj więcej

Netia Wyniki Netii po trzech kwartałach 2017 roku

Trzeci kwartał br. upłynął w Netii pod znakiem kontynuacji wyhamowania spadku przychodów ogółem oraz poprawie rentowności na poziomie Skorygowanego Zysku EBITDA, zarówno z segmencie B2B, jak i B2C. Za sprawą modernizacji sieci, rośnie efektywność sprzedaży i penetracja na własnej sieci (NGA). czytaj więcej