Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji
Kilkudziesięciu uczestników sesji „Społeczeństwo informacyjne – telekomunikacja, media, Internet”, odbywającej się w trakcie Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach, dyskutowało na temat szans i zagrożeń związanych z tworzeniem się społeczeństwa informacyjnego. Partnerem tej części Kongresu jest Netia.
Polski rynek telekomunikacyjny i medialny wraz z rozwojem dostępu do Internetu w coraz większym stopniu staje się częścią rynku europejskiego. Już dzisiaj powstają pytania dotyczące np. przyszłości e-administracji. Czy powinna opierać się na „wyspowych” projektach krajowych czy też na zintegrowanych systemach elektronicznych skierowanych do ogółu mieszkańców Europy. M.in. o tym dyskutowano w trakcie sesji „Społeczeństwo informacyjne – telekomunikacja, media, Internet”, odbywającej się w trakcie Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.
„Dzisiaj posiadanie dostępu do internetu jest jednym z najważniejszych czynników określających możliwości rozwoju, zarówno osobistego jak i zawodowego” – powiedział Mirosław Godlewski, prezes zarządu Netia SA. „Oferowanie szybkich i tanich łącz szerokopasmowych jest dla Netii biznesową częścią zadania „budowa społeczeństwa informacyjnego”. Inicjujemy także działania zmierzające do pokazania naszym odbiorcom, jak mogą wykorzystać Internet najlepiej dla siebie” – dodał Mirosław Godlewski.
Uczestnikami katowickiego Kongresu są zarówno przedstawiciele biznesu, stowarzyszeń, władz państwowych i lokalnych jak również goście zagraniczni, w tym przedstawiciele Komisji Europejskiej. Każdej sesji tematycznej patronują firmy lub instytucje z branży, której dotyczy dana sesja.
źródło: Netia