Archiwalne

Netia przejęła 4 spółki internetowe

20.12.2007

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

W dniu 19 grudnia 2007 roku Lanet Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, spółka zależna Netii, nabyła udziały w czterech spółkach telekomunikacyjnych, świadczących usługi dostępu do Internetu.

Nabycie I:

  • 3.000 udziałów w kapitale zakładowym spółki pod firmą Inet Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu o wartości nominalnej 50 złotych za jeden udział i łącznej wartości nominalnej 150.000 złotych za wszystkie udziały, które to udziały reprezentują 100% kapitału zakładowego oraz uprawniają do wykonywania 100% ogólnej liczby głosów na zgromadzeniu wspólników,
  • łączną cenę za wszystkie udziały ustalono na kwotę 950.970,00 zł (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt tysięcy dziewięćset siedemdziesiąt złotych), to jest 316,99 zł (słownie: trzysta szesnaście złotych 99/100) za jeden udział, 
  • na dzień 18 grudnia 2007 roku sieć spółki obsługiwała 1.257 klientów na terenie Brzegu, a posiadane przez nią zasoby sieciowe umożliwiają łącznie obsługę 3.460 gospodarstw domowych.

Nabycie II:

  • 42 udziały w kapitale zakładowym spółki pod firmą Verizone Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu o wartości nominalnej 1.200 złotych za jeden udział i łącznej wartości nominalnej 50.400 złotych za wszystkie udziały, które to udziały reprezentują 100% kapitału zakładowego oraz uprawniają do wykonywania 100% ogólnej liczby głosów na zgromadzeniu wspólników, 
  • łączną cenę za wszystkie udziały ustalono na kwotę 685.677,42 zł (słownie: sześćset osiemdziesiąt pięć tysięcy sześćset siedemdziesiąt siedem złotych 42/1000), to jest 16.325,653 zł (słownie: szesnaście tysięcy trzysta dwadzieścia pięć złotych 653/1000) za jeden udział,
  • na dzień 18 grudnia 2007 roku sieć spółki obsługiwała 1.040 klientów na terenie Wrocławia, a posiadane przez nią zasoby sieciowe umożliwiają łącznie obsługę 5.470 gospodarstw domowych.

Nabycie III:

  • 60 udziałów w kapitale zakładowym spółki pod firmą Zielona Burza Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu o wartości nominalnej 1.000 złotych za jeden udział i łącznej wartości nominalnej 60.000 złotych za wszystkie udziały, które to udziały reprezentują 100% kapitału zakładowego oraz uprawniają do wykonywania 100% ogólnej liczby głosów na zgromadzeniu wspólników,
  • łączną cenę za wszystkie udziały ustalono na kwotę 455.040,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt pięć tysięcy czterdzieści złotych), to jest 7.584,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset osiemdziesiąt cztery złote) za jeden udział, 
  • na dzień 18 grudnia 2007 roku sieć spółki obsługiwała 598 klientów na terenie Trzebnicy, a posiadane przez nią zasoby sieciowe umożliwiają łącznie obsługę 2.430 gospodarstw domowych.

Nabycie IV:

  • 1.000 udziałów w kapitale zakładowym spółki pod firmą 3VNet Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu o wartości nominalnej 50 złotych za jeden udział i łącznej wartości nominalnej 50.000 złotych za wszystkie udziały, które to udziały reprezentują 100% kapitału zakładowego oraz uprawniają do wykonywania 100% ogólnej liczby głosów na zgromadzeniu wspólników,
  • łączną cenę za wszystkie udziały ustalono na kwotę 394.450,00 zł (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt cztery tysiące czterysta pięćdziesiąt złotych), to jest 394,45 zł (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt cztery złote 45/100) za jeden udział,
  • Na dzień 18 grudnia 2007 roku sieć spółki obsługiwała 665 klientów na terenie Brzegu, a posiadane przez nią zasoby sieciowe umożliwiają łącznie obsługę 2.800 gospodarstw domowych.

Spółki, których udziały zostały nabyte są operatorami sieci osiedlowych i świadczą usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu dla klientów na terenie Wrocławia, Brzegu, Trzebnicy k/Wrocławia. W tym celu wykorzystują technologię FastEthernet, co w praktyce oznacza łącze umożliwiające każdemu klientowi korzystanie z przepustowości do 100 Mb/s.

Na dzień 18 grudnia 2007 roku spółki świadczyły łącznie usługi dla 3.560 klientów, a posiadane przez nie zasoby sieciowe umożliwiają łącznie obsługę ponad 14.000 gospodarstw domowych.

Nabycie udziałów jest konsekwentną kontynuacją realizacji strategii Netii, która zakłada zdobycie miliona klientów usług szerokopasmowych w ciągu trzech lat, między innymi dzięki zakupowi lokalnych sieci osiedlowych. W tym roku, Netia zakłada przekroczenie liczby 210 tysięcy klientów szerokopasmowego Internetu i zdobycie pozycji największego dostawcy usług szerokopasmowych wśród alternatywnych operatorów telekomunikacyjnych.

źródło: Netia

News Dobry i tani telefon – czy to możliwe?

Smartfon jest nieodłączną częścią naszej codzienności, która wymaga nieograniczonego oraz ciągłego dostępu do informacji. Jest mały, poręczny i zawsze pod ręką. Służy nie tylko do dzwonienia czy wysyłania wiadomości, ale i do rozrywki, przeglądania social mediów, odpisywania na maile czy pracy zdalnej. Wybór modeli o przeróżnych parametrach jest ogromny – jednocześnie jednak staje się niebywale trudny. Czy da się kupić dobry i tani telefon? O tym w dzisiejszym artykule! czytaj więcej

News Korzystasz z Chatu GPT? Uważaj na podejrzane łącza i wyniki wyszukiwania

Niedawno opublikowane badania ujawniły, że wyniki wyszukiwania, które prezentuje ChatGPT mogą prowadzić do podejrzanych witryn internetowych, na których użytkownicy mogą być narażeni na ataki phishingowe. Co prawda niektóre zapytania kierowane do sztucznej inteligencji – takie jak te związane z kryptowalutami – mogą owocować w złośliwe wyniki częściej niż inne, powinno to jednak zwrócić uwagę na problem, który może stać się znacznie poważniejszy. czytaj więcej

News Fotowoltaika dla firm - jak uzyskać dofinansowanie w 2025 roku?

Instalacje fotowoltaiczne wciąż są jednym z najlepszych rozwiązań dla przedsiębiorców, którzy chcą ograniczyć stałe koszty prowadzenia firmy. Jest to co prawda niemała inwestycja, stąd też duża część właścicieli firm odkłada ją w czasie, ale warto ją poczynić. Istnieje bowiem wiele instrumentów finansowych, które pomogą zrealizować to przedsięwzięcie bez ponoszenia dużych nakładów finansowych. Dodatkowo dzięki programom dofinansowania fotowoltaiki przedsiębiorcy mogą obniżyć koszty inwestycji. Czy jednak w 2025 roku można liczyć na takie samo wsparcie? Przyjrzyjmy się dostępnym opcjom. czytaj więcej

News Polskie polubienia fanpage - klucz do sukcesu w social media

Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Dla wielu firm, influencerów i marek jest to nie tylko miejsce promocji, ale także narzędzie budowania relacji z klientami. Polskie polubienia fanpage mają szczególne znaczenie, zwłaszcza dla tych, którzy działają na rodzimym rynku. Dlaczego? Przyciągają lokalnych odbiorców, zwiększają zasięg organiczny i budują wiarygodność. W tym artykule dowiesz się, jakie korzyści przynoszą polskie polubienia, jakie problemy mogą wystąpić przy ich zdobywaniu oraz jak skutecznie je pozyskiwać. czytaj więcej