Archiwalne

Netia przekazała 15 tys. hostingowych klientów poznaskiej spółce Ogicom

11.08.2010


Netia, jeden z największych operatorów telekomunikacyjnych w kraju, wybrała Ogicom do dalszej obsługi klientów korzystających z usług hostingowych. Jak informują zarządy obu firm, wszystkie zmiany zostają przeprowadzone przede wszystkim z myślą o użytkownikach.

Z końcem czerwca br. firma Ogicom przejęła działalność hostingową prowadzoną przez Netię. Jak wyjaśnia Artur Dominiak, Dyrektor Departamentu Rozwoju i Zarządzania Produktami w Netii: - Naszym priorytetem jest świadczenie i rozwój wysokiej jakości usług głosowych i internetowych, a zatem sztandarowych produktów firmy. Stąd decyzja o przekazaniu interesów klientów korzystających z hostingu pod opiekę firmy Ogicom posiadającej wieloletnie doświadczenie w dostarczaniu tego typu rozwiązań.

Współpraca oznacza migrację do Ogicom ok. 15 tysięcy klientów Netii korzystających do tej pory z usług hostingowych tego operatora. Krzysztof Szyszka, prezes spółki Ogicom, mówi o kulisach współpracy: - Netia bardzo poważnie podeszła do kwestii wyboru dostawcy rozwiązań hostingowych dla swoich klientów. Ogicom okazał się najlepszy z kilku powodów, z których najważniejszymi było indywidualne podejście do klientów, zaawansowane zaplecze technologiczne, a także ustabilizowana sytuacja na rynku połączona z doświadczeniem w przejmowaniu biznesów hostingowych. Mimo że Ogicom ma na swoim koncie już ok. 20 takich operacji, obie firmy przez ponad pół roku starannie przygotowywały się do procesu, aby uczynić go maksymalnie przyjaznym dla użytkowników.

Co w praktyce oznaczają wprowadzane zmiany? Klienci Netii zyskają nowego dostawcę usług a poza szczególnymi wypadkami cena zostanie zachowana na identycznym poziomie. Korzyściami dodatkowymi będzie dostęp do indywidualnego doradcy, który zostanie przypisany każdemu z nowych klientów oraz większa kompleksowość usług, jeżeli chodzi o produkty pomagające w skutecznym rozwoju biznesu w sieci. Należą do nich m.in.: strony i sklepy internetowe, pozycjonowanie czy backup danych online, a to wszystko przy wsparciu ultranowoczesnego Data Center w Poznaniu.

- Ogicom jest przygotowany zarówno organizacyjnie, jak i technicznie na przyjęcie nowych klientów. Do tej pory z usług firmy skorzystało ok. 20 tysięcy firm i użytkowników, więc kolejne 15 tysięcy bez wątpienia stanowi wyzwanie. Mieliśmy jednak czas i zasoby, żeby się na nie dobrze przygotować - uspokaja Krzysztof Szyszka.

Obie firmy powzięły istotne kroki dla sprawnego przeprowadzenia tej operacji. Migracja odbywać się będzie małymi partiami przy pomocy sprawnego łącza dedykowanego zapewnionego przez Netię, a wszelkie działania wsparte zostaną właściwą kampanią informacyjną w mediach i za pośrednictwem infolinii obu partnerów. Ogicom przygotował dodatkowo filmy instruktażowe dla nowych klientów, które ułatwią zapoznanie się ze wszystkimi zmianami.

źródło: Netia, Ogicom

News Przejście z ISDN na VoIP - Nowoczesna Telefonia Dla Firm

Przez wiele lat w telekomunikacji, dominowała technologia ISDN. Było niezbędnym rozwiązaniem dla firm, które potrzebowały stałych połączeń telefonicznych oraz dostępu do podstawowych funkcji cyfrowych telefonii, ponieważ umożliwia jednoczesne przesyłanie danych i głosu. Nowocześniejsze rozwiązania VoIP wypierają ISDN, pomimo jego zalet, takich jak niezawodność i jakość połączeń. czytaj więcej

News Specyfikacja nowego Samsunga Galaxy. Co znajdziemy w środku?

Jedna z najbardziej wyczekiwanych premier tego roku właśnie nadeszła. Wraz z jej nadejściem producent wprowadza zaawansowaną technologię, która znacznie ułatwi nam korzystanie z flagowego urządzenia. Mowa oczywiście o najnowszym Samsungu Galaxy S25 w wersji podstawowej oraz ultra. Przyjrzyjmy się dokładnie specyfikacji. czytaj więcej

News Jak skutecznie wdrożyć ISO 9001 w organizacji: krok po kroku

ISO 9001 to międzynarodowy standard zarządzania jakością, który zapewnia przejrzystą strukturę procesów oraz pozwala na ciągłe doskonalenie przedsiębiorstwa. Jednym z najpopularniejszych tematów związanych z tym standardem jest wdrażanie iso 9001 krok po kroku, ponieważ dzięki właściwej implementacji normy firma staje się bardziej konkurencyjna, a jej usługi oraz produkty – bardziej wiarygodne dla klientów. W poniższym artykule przedstawimy, jakie korzyści płyną z wdrożenia systemu ISO 9001, na co zwrócić szczególną uwagę na każdym etapie prac oraz jakie działania są kluczowe, aby cały proces przebiegał zgodnie z planem i zakończył się sukcesem. czytaj więcej

News Dobry i tani telefon – czy to możliwe?

Smartfon jest nieodłączną częścią naszej codzienności, która wymaga nieograniczonego oraz ciągłego dostępu do informacji. Jest mały, poręczny i zawsze pod ręką. Służy nie tylko do dzwonienia czy wysyłania wiadomości, ale i do rozrywki, przeglądania social mediów, odpisywania na maile czy pracy zdalnej. Wybór modeli o przeróżnych parametrach jest ogromny – jednocześnie jednak staje się niebywale trudny. Czy da się kupić dobry i tani telefon? O tym w dzisiejszym artykule! czytaj więcej