Archiwalne

Netia sfinalizowała transakcję zakupu Tele2 Polska

16.09.2008

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

15 września 2008 roku Netia SA sfinalizowała transakcję przejęcia 100 procent udziałów Tele2 Polska. W wyniku konsolidacji Netia wzmacnia pozycję lidera wśród alternatywnych operatorów telekomunikacyjnych w Polsce.

„Zamknięcie transakcji zakupu Tele2 Polska przez Netię nastąpiło znacznie szybciej, niż pierwotnie zakładaliśmy, dzięki bezproblemowej realizacji warunków zawieszających umowę, m.in.: wcześniejszemu wydaniu zgody przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, zgodzie Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy na ustanowienie zastawu rejestrowego na przedsiębiorstwie. Po przejęciu Netia umacnia swoją pozycję drugiego co do wielkości stacjonarnego operatora telekomunikacyjnego, stanowiącego realną konkurencję dla operatora dominującego.” – powiedział Mirosław Godlewski, Prezes Zarządu Netii.

Przejęcie Tele2 Polska jest przełomowym krokiem w realizacji strategii Netii skoncentrowanej na rozwoju usług dla klientów z sektora masowego. Netia szacuje, że w jego wyniku baza rocznych przychodów wzrośnie o ponad 40%, co przekłada się na blisko trzykrotnie wyższe przychody niż przychody drugiego co do wielkości operatora alternatywnego. Po przejęciu Tele2 Netia zwiększy swoją bazę kliencką do ponad 1.000.000 klientów usług głosowych (własna sieć + klienci usług WLR) i ponad 330.000 klientów usług szerokopasmowych. Zarząd Netii przewiduje osiągnięcie rocznych synergii w kwocie co najmniej 30,0 mln zł w ciągu 12 miesięcy po zamknięciu transakcji, głównie w obszarach marketingu i nakładów na sieć.

15 września 2008 nastąpiło sfinalizowanie umowy zakupu w wyniku zapłaty ceny oraz przeniesienia własności udziałów Tele2 Polska na Netię.

źródło: Netia

News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS

W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcej

News Ultrahuman vs. inne smart ringi - co wyróżnia ten model?

Smart ringi zdobywają coraz większą popularność wśród osób dbających o zdrowie i nowoczesny styl życia. Nic dziwnego — te małe urządzenia oferują niesamowite możliwości, umożliwiając monitorowanie wielu aspektów naszej aktywności i zdrowia. Jednym z ciekawszych modeli, który zdobywa uznanie na rynku, jest Ultrahuman. Jak wypada na tle innych smart ringów dostępnych na polskim rynku? Przyjrzyjmy się bliżej jego cechom i funkcjonalnościom, które sprawiają, że warto się nim zainteresować. czytaj więcej

Netia Netia włącza roaming w UE… za grosze

Netia Mobile, to elastyczne i atrakcyjne cenowo abonamentowe usługi komórkowe. Z powodu regulacji RLAH, usługi sprzedawane od połowy czerwca ub. r. działały wyłącznie w Polsce. Od marca br. – dzięki pozytywnej decyzji Prezesa UKE – Netia przywróciła usługi roamingu międzynarodowego, z tanimi usługami na terenie UE. czytaj więcej