Archiwalne

Netia sprzedała P4

23.02.2008

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

22 lutego 2008 r. Netia SA zawarła umowę sprzedaży 23,4 % pakietu udziałów w P4 (operatora sieci Play) na rzecz Tollerton Investments Limited i Novator Telecom Poland S.a.r.l. za 130 milionów euro.

W rezultacie negocjacji, Netia SA, Tollerton i Novator podpisały wczoraj wiążącą umowę, na mocy której spółka zależna Netia Spółka Akcyjna UMCS S.K.A. (wcześniej Netia Mobile sp. z o.o.) zgodziła się sprzedać 1.605 udziałów w P4 na rzecz Tollerton (które obecnie stanowią 3% udziałów w kapitale zakładowym P4) i 10.914 udziałów w P4 na rzecz Novator (które obecnie stanowią 20,4% udziałów w kapitale zakładowym P4), za cenę 130 milionów euro.

"Tak, jak zapowiadaliśmy, podpisaliśmy umowę przed upływem I kwartału. Uważamy, że cena 130 milionów euro jest bardzo atrakcyjna i zostało to także potwierdzone niezależnymi wycenami eksperckimi. Sprzedaż udziałów w P4 za tę kwotę zapewniła nam doskonałą premię, wobec zainwestowanych 79,7 milionów euro. Zgodnie z wcześniej przyjętą strategią i dzięki ciągłości umów z P4, będziemy też kontynuować rozwój oferty mobilnej i już w drugiej połowie roku Netia zaoferuje rozwiązania mobilne pod własną marką. Jednocześnie sprzedaż udziałów w P4 pozwoli na pełne sfinansowanie naszej strategii rozwoju usług szerokopasmowego dostępu do internetu. Już dziś obsługujemy ponad 240 000 klientów szerokopasmowego internetu i zamierzamy utrzymać taki dynamiczny wzrost ilości klientów w najbliższych latach".- powiedział Mirosław Godlewski, Prezes Zarządu Netii.

źródło: Netia

News Jak wybrać internet światłowodowy do domu?

Szybkie i stabilne połączenie stało się niezbędne w dzisiejszym, cyfrowym świecie, umożliwiając płynną pracę zdalną, rozrywkę na najwyższym poziomie oraz efektywną komunikację. Zapoznaj się z naszym kompleksowym przewodnikiem, aby dokonać świadomego wyboru spośród ofert wiodących operatorów i cieszyć się niezawodnym internetem światłowodowym dostosowanym do Twoich potrzeb. czytaj więcej

News Sprzedaj bilet na koncert

Sprzedawanie biletów przez Internet to obecnie rozwiązanie cieszące się coraz większą popularnością wśród internautów. Nowoczesną platformę do sprzedaży biletów wyróżnia intuicyjność, szybkość i nowoczesność. Czym jeszcze cechuje się ta platforma? Dlaczego warto z niej korzystać? Jakie są jej główne zalety? Odpowiadamy w naszym artykule!

1. System sprzedaży biletów online – podstawowe informacje
2. Sprzedaj bilet na koncert – szybko, nowocześnie i wygodnie
3. Najnowocześniejszy system biletowy i rezerwacji wejść – zalety

System sprzedaży biletów online to duże ułatwienie, które zapewnia wiele nowych możliwości. czytaj więcej

Netia Netia z ofertą innowacyjnych rozwiązań WiFi marketingu dla biznesu

Netia, jako pierwszy operator telekomunikacyjny w Polsce, wraz w usługami dostępowymi, zaoferowała swoim Klientom biznesowym pełen pakiet narzędzi analitycznych WiFi Marketing. Rodzina rozwiązań pod marką Netia WiFi Marketing pozwala firmom zwiększyć przychody, pozyskać nowych Klientów, a także wzmocnić ich lojalność. czytaj więcej

Netia Nie ma jak w sieci – nowy format reklamowy Netii

Netia zaprezentowała nowy format reklamowy, którego pierwsza odsłona reklamuje najnowszą ofertę pakietową światłowodowego internetu z TV z Ligą Mistrzów do końca roku za darmo. Nowym bohaterem marki jest sympatyczny, błękitny pajączek. czytaj więcej

Netia Netia Światłowód z nielimitowanym Internetem mobilnym za 49,90 zł miesięcznie

Netia poszerzyła ofertę o pakiet reklamowany hasłem: „Nielimitowany Internet wszędzie”. Składa się on z szybkiego, przewodowego dostępu do Internetu (nawet do 900 Mb/s) oraz nielimitowanego Internetu mobilnego LTE w łącznej cenie 49,90 zł miesięcznie. czytaj więcej