Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji
Netia znalazła się w finale pierwszej edycji Polish National Sales Awards. Za „innowacje w dziedzinie sprzedaży” został wyróżniony Michał Ciemiński, Dyrektor Zarządzający Rynkiem Korporacyjnym Netii. Natomiast podlegający mu dział został finalistą konkursu w kategorii „Zespół Sprzedaży Roku”.
„W poszukiwaniu nowych rozwiązań w sprzedaży staramy się czerpać z doświadczeń różnych branż i odnosić je do struktury Netii. Podczas konkursu, jako innowacja zaprezentowany został m.in. nasz system podziału sprzedawców na „łowców”, odpowiedzialnych za pozyskanie klientów i „farmerów”, który następnie opiekują się klientami" – powiedział Michał Ciemiński. „Wyróżnienie w tak prestiżowym konkursie potwierdza, że nasz zespół obrał dobry kierunek.”
Polish National Sales Awards to ponadbranżowy konkurs dla sprzedawców w Polsce. Jego misją jest wspieranie i motywowanie działów sprzedaży oraz nagradzanie największych krajowych osiągnięć w tej dziedzinie. W tegorocznej, pierwszej edycji, uczestnicy ubiegali się o zwycięstwo w 10 kategoriach.
2 czerwca br. spośród nadesłanych zgłoszeń została wyłoniona lista finalistów. Po zakończeniu etapu indywidualnych prezentacji, 19 czerwca br. ogłoszono listę laureatów, podczas gali w Hotelu Hilton w Warszawie.
Uzasadniając wyróżnienie dla Michała Ciemińskiego, organizatorzy docenili nowatorskie przeniesienie podziału zespołów sprzedażowych na specjalistów od pozyskiwania nowych klientów i opiekunów klientów do branży telekomunikacyjnej. Uznanie zdobyła również towarzysząca rozwiązaniu wewnętrzna nomenklatura Netii – podział na „łowców” i „farmerów”, wyposażonych w „dzidy”, „łuki” oraz „pługi” i „lemiesze”.
źródło: Netia