Archiwalne

Netia współpracuje przy budowie społeczeństwa informacyjnego

18.11.2008

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

Netia SA bierze udział w rozbudowie infrastruktury szerokopasmowej w regionach. Podpisała porozumienie z Agencją Rozwoju Mazowsza S.A., współpracuje również z Urzędami Marszałkowskimi województw śląskiego i łódzkiego. Firma będzie także uczestnikiem konferencji IT Mazowsze.

Podpisane przez Netię i Agencję Rozwoju Mazowsza S.A. 24 września 2008 r. porozumienie stanowi część współfinansowanego przez Unię Europejską projektu „Rozwój sieci szerokopasmowych w województwie mazowieckim”. Ma on na celu zapewnienie do 2015 roku dostępu do usług szerokopasmowych dla 90 procent gospodarstw domowych i 100 procent firm w województwie mazowieckim.

Netia podpisała również podobne porozumienia z Urzędami Marszałkowskimi województw śląskiego i łódzkiego.

Netia będzie także uczestniczyć w grudniowej konferencji IT Mazowsze, która odbędzie się w hotelu Holiday Inn w Józefowie. Konferencja ma na celu propagowanie dobrych praktyk w zakresie budowy społeczeństwa informacyjnego. Jest organizowana ze środków unijnych.

„Rozwój sieci szerokopasmowych w województwie mazowieckim” - o projekcie
Projekt zakłada obecnie budowę infrastruktury teleinformatycznej przez województwo mazowieckie, uzupełniającą istniejącą, należącą do różnych operatorów. Ma ona stworzyć regionalną sieć szkieletową na terenach zagrożonych wykluczeniem cyfrowym (obszary słabo zaludnione lub zamieszkane przez ludność o niskich dochodach).

Powstała w ramach projektu sieć, której właścicielem będzie województwo, zostanie otwarta dla wszystkich zainteresowanych firm telekomunikacyjnych, dostarczających usługi szerokopasmowe bezpośrednio użytkownikom końcowym, czyli mieszkańcom Mazowsza, a także przedsiębiorcom i instytucjom. Sieć ma zapewnić wszystkim użytkownikom końcowym dostęp do najnowszych systemów telekomunikacyjnych.

źródło: Netia

News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS

W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcej

News Jak rozpoznać potencjał bezlusterkowca Canon w fotografii?

Pierwsze aparaty pozbawione lustra zyskały popularność dzięki niewielkiej wadze i kompaktowym gabarytom, co umożliwiło wygodniejsze korzystanie z nich w terenie. Dziś zainteresowanie tym segmentem systematycznie rośnie, a producenci prześcigają się w udoskonalaniu kolejnych generacji. W przypadku marki Canon od kilku lat trwa intensywny rozwój nowych rozwiązań, które sprostają oczekiwaniom zarówno początkujących miłośników fotografii, jak i profesjonalistów. Nowoczesne modele oferują rewelacyjną jakość obrazu, a dostępność coraz większej liczby dedykowanych obiektywów sprawia, że można je dopasować do rozmaitych potrzeb. Dzięki temu bezlusterkowiec Canon nie jest już traktowany jako sprzęt „do torby podróżnej”, lecz pełnoprawne narzędzie kreatywnego działania. czytaj więcej

News Komputery przemysłowe i ich zastosowanie

Komputery przemysłowe na dobre weszły do szerokiego użytku. Ma to miejsce przede wszystkim dlatego, że sprzęt ten cechuje duża moc obliczeniowa, co sprawia, że świetnie radzi sobie z coraz bardziej skomplikowanymi zadaniami, gromadząc i poddając analizie duże zbiory informacji. czytaj więcej